صالحی-برای حفظ برجام انتظارات اروپایی را برآورده کنیم

صالحی-برای حفظ برجام انتظارات اروپایی را برآورده کنیم

آخوند مصلحی وزیر سابق اطلاعات رژیم:‌ در اواخر سال جاری و اوایل سال آینده بدون تعارف شاهد فتنه بزرگی در کشور خواهیم بود .

صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم، در دیدار با دبیرکل بخش روابط خارجی اتحادیه اروپا، با مانور کردن روی کشمکشهای درونی رژیم، از کشورهای اروپایی خواست برای تقویت موافقان برجام در درون نظام، انتظارات آنان را برآورده کنند.

خبرگزاری صدا و سیمای آخوندی با پرده برداری از این باجخواهی و مانور شیادانه صالحی، نوشت: در این ملاقات صالحی با تأکید بر اهمیت درک چند صدایی در جمهوری اسلامی، توافق برجام را موضوعی جدی در مباحث سیاسی در نظام ایران عنوان کرد و بر رفع انتظارات از این توافق تأکید کرد.

این خبرگزاری افزود : رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای حفظ برجام نیازمند برآورده شدن انتظارات و نیازها و رفع عملی و دائمی تحریمها هستیم و امکان پایبندی به تعهدات برجام همزمان با تداوم تحریمها به هیچ عنوان مورد قبول جمهوری اسلامی نخواهد بود.

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز نوشت : صالحی در دیدار با یک مقام نروژی گفت: ما به واکنش شتابزده بعضی از شرکتهای اروپایی نسبت به خروج آمریکا از برجام انتقاد داریم. فروپاشی برجام را آسیبی جبران ناپذیر برای جامعه جهانی می دانیم .
لطفا به اشتراک بگذارید: