همبستگی نمایندگان پارلمان نروژ با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس

همبستگی نمایندگان پارلمان نروژ با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس

 

 همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

 

 ماریت کنوتس دات تر استراند –نماینده پارلمان نروژ

من در پارلمان نروژ از جانب حزب سنتر حضور دارم. برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس جهت برقراری دموکراسی و حکومتی مبنتی بر جدایی دین و دولت در ایران آرزوی موفقیت میکنم.

 

اسوین روآلد هانسن –نماینده پارلمان نروژ

من حزب کارگر را از استان اوست فولد در پارلمان نمایندگی میکنم. و با فعالیتهایی که جنبش مقاومت ایران برای نیل به دمکراسی و مبارزه علیه نقض حقوق بشر در ایران انجام میدهد آشنا هستم.

من برای شما در اجتماع بزرگی که در پاریس در روز 30 ژوئن دارید آرزوی موفقیت میکنم.

 

الین رودوم آگدستاین –نماینده پارلمان نروژ

من عضو کمیسیون دارایی (پارلمان) نروژ هستم. برای سازمان شما جهت(برگزاری) یک کنفرانس مهم در پاریس آرزوی موفقیت می کنم و کاری که شما برای حمایت از حقوق بشر و دموکراسی و آزادی در دستور کار قرار داده اید را برسمیت میشناسم. شما از حمایت کامل من در کاری که برای آزادی و حقوق بشر در کشورتان انجام میدهید برخوردارید.

 

یون اِنگن هلگهایم –نماینده پارلمان نروژ

من حزب پیشرو را در (پارلمان نروژ) نمایندگی میکنم. من برای شما در جنبش مقاومت ایران در برگزاری گردهمایی که در پاریس دارید آرزوی موفقیت میکنم. شما برای یک موضوع بسیار مهم خصوصا در این بخش از جهان که انسانهای بسیاری فاقد آزادی و دمکراسی هستند مبارزه میکنید از اینکه این مبارزه را به پیش میبرید و فعالیت میکنید بسیار سپاسگزارم(چرا که) افراد بسیاری از آن بهره مند خواهند شد بنابراین امیدوارم پیشرفتی بزرگ و گردهمایی خوبی داشته باشید.

 

تووا موف لاگ- نماینده پارلمان نروژ

من نماینده (پارلمان) نروژ از حزب کارگر هستم وبرای شما در فعالیتهایتان برای حقوق بشر در ایران و اجتماع تان در پاریس آرزوی موفقیت می کنم.

 

پر اسپن استوک نس- نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سبز و محیط زیست هستم و مایلم بدینوسیله قوی ترین حمایت هایم را از گردهمایی پاریس اعلام کنم و برای شما جهت(برگزاری) کنفرانس ایران آزاد آرزوی موفقیت میکنم

 

سولفرید لربرک –نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سوسیالیست چپ هستم.و بسیار مایلم برای شما در (برگزاری) گردهمایی که در پاریس برگزار میشود آرزوی موفقیت کنم. به مبارزه برای حقوق بشر و یک ایران آزاد ادامه بدهید. من از فعالیت های شما حمایت می کنم

 

مارتین کولبرگ نماینده پارلمان نروژ

حقوق بشر و دمکراسی برای تمامی توسعه ها و پیشرفت ها یک نیاز ضروری و شرط تعیین کننده است. من با وضعیت بغرنجی که در ایران وجود دارد آشنا هستم، برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس آرزوی موفقیت دارم.

 

هیدی نوربی لونده -نماینده پارلمان نروژ

من نماینده پارلمان از حزب محافظه کار هستم. برای شما تمامی موفقیت های ممکن برای این کار مهمی که برای تحقق دمکراسی و صلح و آزادی در ایران انجام میدهید را خواهانم.

کنفرانس پاریس و کار شما برای بسیاری ارزش زیادی دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: