اذعان به انزوای نظام در تعادل قوای بین‌المللی – اول‌تیر۱۳۹۷

اذعان به انزوای نظام در تعادل قوای بین‌المللی – اول‌تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه تهران اول تیر


 

 

آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه تهران هر چه تلاش کرد روحیه نیروهای در همریخته نظام را نسبت به موقعیت «بسیار حساس» نظام بالا ببره اما نتونست در تعادل قوا منکر انزاوی رژیم باشه. هر چه تلاش کرد با شبیه سازی های ارتجاعی با صدر اسلام به اونها روحیه بده اما واقعیت شکاف در راس نظام و حمله ناگزیر به کسانی که «فکر میکنند مذاکره با آمریکا» راه حل مشکلات نظامه اونو به پریشانگویی و النهایه دجالگریهای معمول آخوندی کشوند. حرفهای آخوند موحدی کرمانی بازتاب وضعیت تمامی مهره ها و مقامات نظامه.

 

آخوند موحدی کرمانی – نمایش جمعه تهران اول تیر


 

موقعیت امروز انقلاب یک موقعیت بسیارحساسی هست. این حساسیت را باید ما بخوبی درک کنیم. و به دنبال درک حساسیت ببینیم چه وظایفی داریم که نوعا وظایف سنگینی هم هست.

من فکر می کنم جهان اسلام که علمدارش ایران انقلابی است با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده است، همه دست به دست هم دادند با رهبری آمریکا . دست به دست هم دادند که این انقلاب را ضربه بزنند نابود کنند. به تعبیر مقام معظم رهبری اینها دنبال همین هستند.

آنها با ما دشمنی می کنند ما بفهمیم که اونها دشمن ما هستند مبادا گولمان بزنند

دشمنان بالاخره الان از جمیع امکاناتشان می خوان استفاده کنند برای له کردن این انقلاب ما حواسمان خیلی باید جمع باشه. ابزاری که اونها تهیه کردن فراوانه

افرادی که هنوز فکر می کنید شاید با مذاکره با امریکا مشکلی را حل کنید این آیات را بشنوید از آمریکا باید با تمام وجود متنفر بود. منزجر بود.

اگر برادران عزیز خواهران عزیز اگر این روحیه کفر به طاغوت رو انزجار از آمریکا رو تنفر و بی زاری از آمریکا و ایادی آمریکا و همراهان آمریکا در ما باشد خداوند به داد ما می رسد. حساب ظواهر را نکنید.

آقای ترامپ هرچی میخوای تحریم بکن اما بدان نتیجه تحریم رسوایی خود تو هست.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: