اذغان به فراگیرشدن خشم ونفرت اجتماعی علیه ولی فقیه ارتجاع

اذغان به فراگیرشدن خشم ونفرت اجتماعی علیه ولی فقیه ارتجاع

آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، با اذغان به فراگیر شدن خشم و نفرت اجتماعی علیه ولی فقیه ارتجاع، گفت در ایران کسانی که از خامنه‌ای حمایت می‌کنند با فحش و دشنام مواجه می‌شوند. این آخوند وحشی، هم چنین گفت : دشمنان رژیم ولایت فقیه استدلال ندارند و دشنام میدهند و جلد دوم مجاهدین هستند.

امروز ما در جامعه با این مشکل روبرو هستیم که هر کس بر خلاف میل یک عده ای یا برخلاف نظر یک جریان سیاسی یک حرفی زد یا یک مطلبی گفت یا در یک موضع بی پروایانه در خط حمایت از رهبری و نظام قرار گرفت بجای اینکه با آن بجای با گفتمان روبرو بشن, با بحث روبرو بشن, با استدلال و اثبات مقابل بشن با فحش روبرو میشن با دشنام مقابله می کنند با تهمت با دروغ بستن و با ترویج دروغ نسبت به او و با تهمت نسبت به او وارد برخورد و مقابله میشن

 

امروز هم جریانهایی که با این ابزار میآیند تو میدان و مقابله می کنند با مدافعین نظام و مدافعین ولایت اینها هم یقینا اگر در این عرصه شکست بخورند که شکست خواهند خورد بعید نیست که در آینده نزدیک وقتی ببینند به قدرت و مقام نمی رسند مطامع سیاسی شون از این طریق برآورده نمی شود اینها هم بعنوان جلد دوم منافقین سابقه دار در این مملکت عمل کنند.

 

درتهران نیز آخوند محمدجعفر منتظری، دادستان کل رژیم، که سخنران نمایش جمعه بود، با سوز و گداز از محکومیتهای داخلی و بین‌المللی جنایات خامنه‌ای، گفت:

حمله دشمنان با شمشیر زنگ زده دفاع حقوق بشری که بر پیکر احکام مستند و مستدل قوه قضائیه انجام میگیرد را ملاحظه فرمائید

 

در داخل کشور نیز شاهدیم کسانی... قوه قضائیه را یک قوه فاسد, ظالم, دیکتاتور معرفی میکنند و این امر حاکی از چیست؟ به فرموده رهبر معظم انقلاب کسانی که خود سالها مسئولیت های اجرایی داشته اند و امروز حق ندارند بصورت اپوزیسیون وارد شوند.

 

آخوند موحدی کرمانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران گفت که «موقعیت» رژیم «بسیار حساس» است و دشمن با ابزارهای «فراوان» قصد «له کردن» حکومت آخوندی را دارد.

موقعیت امروز انقلاب یک موقعیت بسیار حساسی هست, این حساسیت را باید ما بخوبی درک کنیم من فکر میکنم جهان اسلام که علمدارش ایران انقلابی ست مواجه شده با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان همه دست بدست هم داده اند با رهبری آمریکا دست بدست هم داده اند که این انقلاب را ضربه بزنند نابودش بکنند به تعبیر مقام معظم رهبری اینها دنبال همین هستند

دشمنان بالاخره از جمیع امکاناتشون میخواهند استفاده کنند برای له کردن این انقلاب ما حواسمون خیلی باید جمع باشه ابزاری که آنها تهیه کردند فراوانه

تاجزاده مهره سیلی خورده باند خاتمی و روحانی و معاون وزیر کشور سابق رژیم، نیز مانند موحدی کرمانی از له شدن دیکتاتوری آخوندی در برابر خشم و انزجار مردم به جان آمده ابراز وحشت کرد و گفت:حکومت نباید در ایران تضعیف بشود! چون اگر تضعیف شود هرج و مرج میشود!!

وی درعین حال اعتراف کرد که «راه‌حل مسالمت‌آمیز امکان ندارد» و « هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد» .

حکومت نباید در ایران تضعیف بشود, تضعیف بشود یا هرج و مرج است یا تجزیه است یا جنگ است یا گرفتاریهای دیگر است ...

 

توی ایران دوستان امروز هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد. تردید توی این نکن, کسانی که نرم ترین جریانی که معتقد بود که جمهوری اسلامی را می تواند, بدون خشونت تغییر دهد کدام جریان بود؟ کسانی گفتند ما رفراندم چیز کنیم, در خواست کنیم خود جمهوری اسلامی رفراندوم بگذارد دیگه, گفتم رفراندوم راه مسالمت آمیز تغییر جمهوری اسلامی. من یک نواری پر کردم و در نقدش دادم.

و من ثابت کردم که اصلا این امکان ندارد...

هیچ جریانی در حال حاضر به اندازه براندازان ایدئولوژیک نیست. برای اینکه شعار اصلی شان این است که حکومت برود, آخوندها بروند, روحانیت برود, جمهوری اسلامی برود. به هر قیمت
لطفا به اشتراک بگذارید: