قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران- ۱تیر۱۳۹۷

قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران- ۱تیر۱۳۹۷


 

ما چه می خواهیم ؟ فعالیت های جوانان اشرف نشان درشهرهای میهن


صحبت از فعالیتهای جوانان اشرف نشانه که پیکهای مقاومت و حافظان شعلة بیداری در شهرهای میهنمون هستن. در زمانه ای که بنای پوسیدة رژیم ولایت فقیه، آمادة فروریختنه. به واقع فعالیتهای این جوانان انقلابی، هراس آورترین چیز برای نظام ولایت فقیهه. چرا که این حرکتها پیوند پیشتاز و نیروی انقلابی در کف خیابون رو نشون میده. بخش بعدی برنامه مون به همین اشرف نشانهای داخل کشور اختصاص داره که از خواسته هاشون برای «ایران آزاد» فردا میگن.

فعالیت اشرف نشانان درخارجه ( نروژ وسوئد):


دیروز یعنی سی ویکم خرداد ماه مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، توئیتی در رابطه با اعتراضات مردمی در ایران داشته. در این توئیت یه نمودار هست که که روند رو به رشد اعتراضها در ایران رو نشون می‌ده.

در این نمودار که با ماه های میلادی تنظیم شده نشون میده که در دو ماه دسامبر و ژانویه گذشته بیشترین اعتراضات رخ داده. این ماه ها معادل دی ماه خودمونه که ایران شاهد اعتراضات سراسری بود.

حالا هدفمون از بیان این توئیت اینه که جامعة بین المللی داره وضعیت ایران رو دنبال می کنه و میخواد ببینه که مردم ایران چه اراده ای دارن و چطور میخوان آینده شون رو ترسیم کنن.

البته که قیام در دی ماه وجه نفی اون، یعنی سرنگونی تمامیت نظام ولایت فقیه به خوبی برجسته شد و حالا در تجمع بزرگ مقاومت در ۹ دی وجه اثباتی اون، یعنی یک جایگزین دموکراتیک برجسته میشه.

 

 

 

 

 

ٰ

 
لطفا به اشتراک بگذارید: