مراسم چهلم شهدای قیام کازرون و اعتراضات کارگران و سایراقشار

مراسم چهلم شهدای قیام کازرون و اعتراضات کارگران و سایراقشار

مراسم چهلم شهدای قیام کازرون عصر روز پنجشنبه در دو مسجد جداگانه برگزار شد.

مردم کازرون؛ مراسم شهید «علی محمدیان آزاد» را در مسجد «سیدابراهیم» و مراسم شهید «مهدی جهانتاب» را در مسجد «الزهرا» برگزار کردند و یاد شهدای قهرمان قیام این شهر گرامی داشتند. مأموران اطلاعاتی و امنیتی خامنه ای با وحشت زدگی جمعیت شرکت کنندگان در این مراسم را به شدت کنترل می کردند.

قیام قهرمانانه مردم کازرون در اردیبهشت ماه حداقل ۴شهید برجای گذاشت.

 

کارگران گروه ملی فولاد اهواز با مقاومت و پایداری شجاعانه شان و پس از چندین روز تجمع اعتراضی؛ رژیم را وادار به عقب نشینی کرده و آخرین همکاران زندانی شان را آزاد کردند.

پس از تجمع چندین روزه خانواده ها و کارگران در مقابل دادگاه ودادگستری رژیم، دژخیمان رژیم در دادگستری اهواز مجبور شدند تا نامه آزادی پنج نفر از آخرین کارگران زندانی گروه ملی فولاد را صادر و آنان را از زندان آزاد کنند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری در اشتهارد

بدنبال اخرا ج ۸۰ کارگر شهرداری شهرستان اشتهارد واقع در استان البرز، کارگران شهرداری طی اجتماعی مقابل فرمانداری رژیم به این اخراج ها اعتراض کردند.

 

ادامه اعتصاب کارگران شرکت پارس میل لنگ تاکستان

روز جمعه اول تیرماه کارگران شرکت پارس میل لنگ تاکستان در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق خود، به اعتصاب ادامه داده و سر کار حاضر نشدند.

 

تجمع اعتراضی پرسنل اخراجی پارس جنوبی

در پی اخراج پرسنل حراست فاز ۱۹ پارس جنوبی (شهرستان کنگان) واقع در استان بوشهر و ابلاغ رسمی حکم اخراج‌ آنها، این افراد ضمن برپایی یک تجمع اعتراضی، دروازه ورودی فاز ۱۹ را مسدود کردند.

 

تجمع اعتراضی معلمان در پارک لاله

جمعی از معلمان و فعالین صنفی در پارک لاله تهران در اعتراض به ادامه زندانی بودن معلمان دست به تجمع زدند. روی یکی از دستنوشته‌هایی که در دست معلمان بود؛ نوشته شده: «جای معلم زندان نیست»

 

اعتصاب کارگران کارخانه کاشی الماس کویر رفسنجان

کارگران کارخانه کاشی الماس کویر رفسنجان در اعتراض به نپرداختن ۸ ماه حقوق شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: