آبادان-اعتراضات به کمبود وجیره بندی آب و سایراعتراضات درشهرها

آبادان-اعتراضات به کمبود وجیره بندی آب و سایراعتراضات درشهرها

روز شنبه جمع کثیری از مردم آبادان در اعتراض به کمبود آب و جیره بندی آن در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

مردم معترض و خشمگین علیه کارگزاران رژیم شعار می دادند:‌ ”بی غیرت، بی غیرت گمشو از این آبادان“

 

روز شنبه دوم تیر مردم دشتستان در استان بوشهر در اعتراض به بی آبی در گرمای شدید و بی توجهی کارگزاران حکومتی به مشکلات مردم سه راه وحدتیه را بستند.

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه روز شنبه با امضای طوماری در همبستگی با دانشجویان بازداشت شده و در اعتراض به احکام سنگین صادر شده از سوی قضائیه رژیم علیه دانشجویان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

رانندگان شرکت واحد عضو پروژه مسکن سپیدار۲و 3 در اعتراض به تاخیر بیش از ۵ سال در تحویل واحدهای مسکونی رانندگان، مقابل شهرداری رژیم و شورای قلابی شهر تهران تجمع کردند.

 

کارگران فضای سبز منطقه ۱۱ کرج در اعتراض به نپرداختن سه ماه حقوق عقب مانده شان در مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

 

کارگران اخراجی کشت و صنعت شمال در اعتراض به اخراج خود مقابل استانداری رژیم در ساری دست به تجمع زده و خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی خود شدند.

 

کارکنان اخراج شده پمپ بنزین امیدیه در خوزستان در مقابل این جایگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند. این کارکنان محروم با سابقه ۱۵ سال کار اخراج شدند

 

متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس واقع در 17 کیلومتری شرق تهران در اعتراض به عدم واگذاری خانه به آن‌ها پس از گذشت ۶سال، در مقابل فاز پنج این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: