اعتراف به منفوریت قوه قضاییه رژیم – ۲تیر۱۳۹۷

اعتراف به منفوریت قوه قضاییه رژیم – ۲تیر۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات آخوند منتظری سخنران پیش از خطبه های تهران اول تیر


 

 

همون طور که گفتیم دیروز آخوند منتظری به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها به صحنه اومد و از منفوریت اجتماعی شدید قوة قضاییه شکوه و شکایت کرد. قسمتی از حرفهای او را بشنویم:

منتظری دادستان کل رژیم سخنران پیش از خطبه‌های تهران – اول تیر:


قوه قضائیه امروز با چالشهایی مواجه هست که کار امر قضا را که سخت تر است سخت تر کرده بعنوان نمونه من در این فرصت کوتاه به دو سه چالش اساسی در قوه قضائیه اشاره میکنم.

اول هجمه های فراوان و تخریبهایی که بصورت گسترده در داخل و خارج کشور شاهد آن هستیم, ما منکر بعضی از ضعفها کاستی ها و نارسایی ها و احیانا بعضی از اشکالاتی که مردم عزیز شاهد هستند نیستیم؛ لیکن دروغ پردازی ها, بزرگ جلوه دادن ضعفها دستهایی در پشت پرده میکوشد که با تضعیف قوه قضائیه اقتدار آنرا از بین ببرد و آنرا دستگاهی ناکارآمد جلو دهد.

موضعگیریها و تبلیغات سو دشمنان انقلاب اسلامی علیه قوه قضائیه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی را ملاحظه و تحلیل فرمائید,

 

البته روشن است که منظور آخوند منتظری افشای عملکردهای ضدبشری قوة قضاییه و نقض حقوق بشر است اما او در مقام دادستان کل رژیم به یکی دو نمونه از این تبلیغات رسانه‌یی و بازتاب اجتماعی آن اشاره می‌کند که خوب است آن را هم بشنویم:

 

حمله دشمنان با شمشیر زنگ زده دفاع حقوق بشری که بر پیکر احکام مستند و مستدل قوه قضائیه انجام میگیرد را ملاحظه فرمائید, نمونه های فراوانی ما در طول سالهای گذشته و هم اکنون داریم که آخرین آنها برخورد تبلیغاتی با عناصر جاسوس و کسانی که در پوشش حفاظت از محیط زیست بزرگترین خیانت را به امنیت این کشور و ملت کرده اند و خودکشی آن عنصر خائنی که در زندان قبل از آنکه اطلاعات خود را به مسئولین مربوطه ارائه دهد ملاحظه بفرمائید که چگونه عمل کردند.

این نمونه کوچکی ست از موضعگیریهای دشمنان خارج از کشور و یا اپوزیسیونی که در خارج از کشور نشسته و اینگونه در جهت تضعیف اقتدار قوه قضائیه تلاش میکنند.

سوزش اصلی دادستان کل رژیم از نقش مجاهدین است که موارد جنایات رژیم را با افشاگریهای و سخت‌کوشیهای خود به محکومیت بین‌المللی رژیم در سازمان ملل و سایر نهادهای مدافع حقوق بشر تبدیل می‌کنند.

اما آخوند منتظری از باصطلاح خدمات و کار سنگین قوة قضاییه هم صحبت می‌کند که شنیدن این حرفهایش خالی از فایده نیست.

دومین چالش قوه قضائیه کثرت کار و سنگینی باری ست که بعهده قوه قضائیه نهاده شده در سال 96 مجموعا بیش از 9 میلیون پرونده وارد دستگاه قضایی شده که حدود شش میلیون آن در دادگستری و حدود سه میلیون در شوراهای حل اختلاف واردی داشتیم ؛ بیش از 16 میلیون نقطه کار در قوه قضائیه درگیر این پرونده ها بوده از دادسرا, دادگاه بدوی, تجدید نظر, دیوانعالی کشور و غیرو...

 
لطفا به اشتراک بگذارید: