همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی در شهرهای میهن


کانون تلاشها و تپشها در شهر کوچک ویلپنت، تنها ۸ روز مانده به درخشش عظیم‌ترین همایش ایرانیان برانداز در پاریس. بعد از خیزش سراسری مردم ایران در بیش از ۱۴۰ شهر میهن در دیماه ۹۶، خیزش مردم به ستوه آمده همچنان در شهرهای میهن اسیر ادامه دارد. مقاومت ایران نیز در پی تحقق سرنگونی این رژیم جهل و جنایت، در تلاش برای هرچه پرشکوه تر برگزار شدن این همایش بزرگ است تا در آن،

درخشش آلترناتیو دمکراتیک هرچه چشمگیرتر و کاراتر عیان شود.


در این راستا، اعضای کانونهای شورشی نیز در شهرهای مختلف این میهن اسیر، با اقداماتی نظیر پخش تراکت و پوستر و دیوار نویسی، حمایت خود را از این همایش بزرگ سالانه مقاومت ایران نشان می دهند. همایش عظیم ایرانیان نشانه ای دیگر از وجود یک آلترناتیو دمکراتیک و سازمان یافته برای سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه و آزادی میهن اسیر خواهد بود. تلاش برای برگزاری هرچه با شکوهتر این همایش، قلب ایرانیان میهن پرست را در سراسر جهان به هم نزدیک و تلاشهایشان را فزون کرده است.

اصفهان



  • اعضای یکی از کانونهای شورشی در ایستگاه خادمی اصفهان در یک عمل شجاعانه، با به‌چالش کشیدن جو اختناق، در زمان فعال و شلوغ شهر اقدام به نصب پوسترهای همایش بزرگ ایرانیان در پاریس و پوستر های مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران کرده فیلم اقدامشان را ارسال کردند ، طی این اقدام که در حمایت از همایش ایرانیان و گردهمایی بزرگ مقاومت ایران انجام شد پوستر هایی با پرچم سه رنگ و شیر و خورشید نشان ایران که بر آن نام گردهمایی به چشم میخورد نصب شد.


سمنان


اعضای کانون شورشی ۲۱۴ از سمنان نیز با نصب و تبلیغ پوسترهایی که بر آنها شعار «ایران آزاد – قیام با کانوهای شورشی – قیام تا پیروزی» نوشته شده بود همایش و گردهمایی عظیم ایرانیان در ویلپنت پاریس حمایت کردند.

خرم‌آباد و ارومیه


اعضای کانونهای شورشی خرم‌آباد و ارومیه نیز حمایت خود را از گردهمایی بزرگ ایرانیان که قرار است ۹ تیرماه در پاریس برگزار شود با ارسال تصاویر خود که در آن پوسترهای ایران آزاد را تبلیغ میکردند، به نمایش گذاشتند.

 نجف‌آباد


یکی دیگر از کانونهای شورشی در نجف‌آباد تصاویری از پخش پوستر در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس فرستاد. پوستر های پخش شده رنگی و مزین به پرچم سه رنگ و آرم شیر و خورشید نشان ایران بودند که شعار « ایران آزاد» بر آنها به چشم میخورد .

قم


اعضای کانونهای شورشی قم نیز حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۹ تیرماه در پاریس برگزار شود با ارسال تصاویر خود که در آن پوسترهای ایران آزاد را تبلیغ میکردند، به نمایش گذاشتند. پوستر های پخش شده حاوی شعار« رود خروشان خون شهیدان آزادی، آلترناتیو و رهبری شایسته خود را عرضه میکند: مسعود رجوی» بود.

 بوشهر


اعضای کانونهای شورشی در بوشهر با دیوار نویسی از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کردند. در فیلم ارسالی شعار« ایران آزاد با کانونهای شورشی» به چشم می‌خورد.

 تهران


کانونهای شورشی از تهران بزرگ نیز در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اقدام به پخش تراکت در سطح پایتخت کردند. کانون شورشی ۱۰۰۰ طی فیلم ارسالی خود ضمن ضمن حمایت از گردهمایی پاریس و شعار های زنده باد ارتش آزادیبخش ، درود بر مریم رجوی، دمکراسی آزادی با مریم رجوی ، ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی را تکرار کردند.

یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز فیلمی از پخش تراکت و حمایت از همایش ایرانیان در پاریس فرستاده است.

کانون شورشی دیگری در آریاشهر تهران با پخش و نصب تراکتهای فری ایران حمایت خود را از این همایش بزرگ اعلام کرد.

 سقز


اعضای کانونهای شورشی سقز نیز با پخش تراکت که حاوی شعار «قیام تا پیروزی – قیام با کانون های شورشی» بود از همایش و گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس حمایت کردند.

 رشت، لاهیجان و لنگرود


کانونهای شورشی در شهر رشت نیز با پخش تراکتی با شعار« ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی در سراسر ایران» و کانون شورشی لاهیجان با تراکتی حاوی شعارهای « ملیت ایران خواهان صلح و دوستی با ملت های دیگر» و « ایرانی بدون محدودیت» و « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی در سراسر ایران» و

کانون شورشی لنگرود با تراکتی حاوی شعار « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی در سراسر ایران» حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس نشان دادند.

ساری


یکی از اعضای کانونهای شورشی ساری نیز ضمن پخش تراکت «فری ایران» پیامی با مضمون « هم میهنان عزیز شرکت کننده در گردهمایی، ما هواداران مجاهدین از شمال ایران یقین داریم که ایران با مریم رجوی و هزار کانون شورشی آزاد میشود. مرگ بر اصل ولایت فقیه – درود بر رجوی .

بیشتر بخوانید:


· همزیستی مسالمت‌آمیز - نگاهی به برنامه ۱۰ماده‌‌ای مریم رجوی


· کهکشان قیام ۹۷و سرمایه کنونی ما


· شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان، وظیفه مبرم هر ایرانی آزاده


· بیانیه اکثریت پارلمان سن مارینو در همبستگی با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

لطفا به اشتراک بگذارید: