تهران-اعتصاب بازاریان و کسبه بازار علاءالدین و سایراعتراضات اقشارمختلف

تهران-اعتصاب بازاریان و کسبه بازار علاءالدین و سایراعتراضات اقشارمختلف

اعتصاب و اعتراضات ....

تهران -3تیر97- اعتصاب بازاریان و کسبه بازار علاء الدین

 

به دنبال بحران ارزی و بالا رفتن قیمت دلار و سکه ، مغازه داران و کسبه بازار علاء الدین تهران مغازه های خود را تعطیل و به سمت بازار چارسو دست به راهپیمایی زدند.

تجمع کنندگان شعار می دادند اعتصاب، اعتصاب و از سایر مغازه داران می خواستند به آنها بپیوندند. آنها همچنین شعار می دادند سوریه را رها کن فکری بحال ما کن

 

روز یکشنبه جمعی از معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی در اعتراض به وضعیت استخدامی خود، مقابل مجلس ارتجاع در تهران دست به تجمع زده و خواهان تعیین تکلیف وضعیت استخدامی معلمان شدند.

 

معلمان در اردبیل در اعتراض به وضعیت استخدامی خود، در مقابل اداره آموزش و پرورش رژیم در این شهر دست به تجمع زدند. تجمع کنندگان که اساسا زنان معلم بودند، با پهن کردن سفره خالی روی زمین، وضعیت معیشتی و شرایط اسفبار زندگی شان را نشان دادند.

 

روز یکشنبه دانشجویان دانشگاه علامه در تهران به اعتراض خود نسبت به احکام صادر شده از سوی قضاییه رژیم علیه دانشجویان ادامه دادند دانشجویان معترض در دست نوشته های همراه خود نوشته بودند:‌

دانشگاه خصوصی شده زندان عمومی شده

 

مردم بجان آمده راه ارتباطی بوشهر به شیراز در منطقه دالکی در استان بوشهر را در اعتراض به قطع آب و پاسخ ندادن کارگزاران رژیم بستند.
لطفا به اشتراک بگذارید: