جنگ و جدال باندهای حکومتی به بحران فساد ومشکلات اقتصادی

جنگ و جدال باندهای حکومتی به بحران فساد ومشکلات اقتصادی

روزنامة حکومتی جهان صنعت: «اقتصاد ایران در آستانه انفجار» مردم حتی یک عدد سکه هم نمی‌توانند بخرند و تصویری مبهم از آینده در ذهن آنها نقش بسته است

در بحبوحه جنگ و جدال باندهای رژیم آخوندی برسر فساد حکومتی و بحران اقتصادی، کارگزاران رژیم اعتراف کردند که

334شهر ایران در تابستان پیش رو ، در تنش آبی قرار می گیرند،

رسانه حکومتی انتخاب نوشت: 12کلانشهر ایران با کمبود ۱۲۵ میلیون متر مکعب آب روبه‌رو هستند. سه سد اصفهان، فارس و خراسان رضوی، وضعیت بحرانی دارند. خشکسالی در حال حاضر نیمی از کشور را در بر گرفته و زندگی بیش از 37 میلیون ایرانی را تهدید می‌کند؛ تهدیدی که مسئولان آن را جدی نگرفته‌اند.

سدهایی که مسئولان روزگاری تصور می‌کردند معجزه‌ای برای دوران خشکسالی باشند و مهم‌ترین دلیل احداث آن‌ها مدیریت منابع آبی کشور بود، هم‌اکنون خالی هستند.

 

این رسانه رژیم به نقل از قائم مقام وزارت نیروی رژیم نوشت:‌ بخش‌هایی از استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و یزد، دچار خشکسالی شدید تا بسیارشدید هستند. به‌گزارش ناسا، ایران سه دهه خشکسالی شدید را پیش‌رو دارد. براساس آمار سازمان محیط زیست، سالانه بیش از 90درصد از منابع آبی کشور مصرف می‌شود که از این میزان تنها 40درصد جایگزین خواهد شد. رسانه حکومتی انتخاب درباره مسئولیت حکومت آخوندی در ایجاد بحران بی آبی ، با نقل نتیجه گیری ناسا، نوشت: خشکسالی ایران در چند دهه اخیر پیامد مدیریتی اشتباه بر منابع آبی کشور بوده است؛مدیریتی که همچنان به همان شیوه گذشته ادامه دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: