واشنگتن تایمز: ایران - معرفی برنامه های آلترناتیو شورای ملی مقاومت

واشنگتن تایمز: ایران - معرفی برنامه های آلترناتیو شورای ملی مقاومت


هشت ویژگی یک آلترناتیو

  1. سازمان: ساختار سازمانی استوار و توانمندیهای سازمانی پایدار، هم در داخل ایران و هم خارج از کشور، آن را قادر می سازد که به عنوان موتور برای تغییر عمل کند.

    [caption id="attachment_128446" align="alignleft" width="294"]واشنگتن تایمز: ایران - معرفی برنامه های آلترناتیو شورای ملی مقاومت واشنگتن تایمز: ایران - معرفی برنامه های آلترناتیو شورای ملی مقاومت[/caption]

  2. رهبری فکری: رهبری خبره و ماهر که قادر به برخورد با حاکمیت مذهبی است، در حالی که هر دو جذاب و قادر به متحد کردن مردم هستند . (مثل)لیزر - متمرکز بر تغییر رژیم ایران است.

  3. پلاتفرم: یک برنامه صریح که نشان دهنده آرمانهای مردم است و مطابق با معیارهای بین المللی است که کشور را به جلو حرکت می دهد و با دیکتاتوری قبلی و همچنین حکومت مذهبی کنونی تفاوت دارد.

  4. تنوع: تحت پوشش قرار دادن گرایش های گوناگون سیاسی و ترویج حقوق قومیت های مختلف و اقلیت های مذهبی در ایران. برخوردار از حمایت گسترده مردمی در داخل و خارج از ایران.

  5. پایداری: تمایل به تحمل سختی و ریسک برای رسیدن به هدف آزادسازی ایران و یک سابقه اثبات شده برای پرداخت هزینه برای پیشبرد حرکت به جلو.

  6. کمیت: اثربخشی در تضعیف اقدامات و موقعیت های رژیم و توانایی حمایت از مبارزات ضد دولتی پیچیده (مانند افشای سایت های هسته ای و شبکه تروریستی رژیم).

  7. هماورد اصلی رژیم: که توسط رژیم جدی گرفته شده است؛ شبکه وسیع آن در داخل ایران، که نقش مهمی در سازماندهی اعتراضات داشته باشد، باعث می شود که رژیم دائما به نقش عمومی مقاومت و نقش آن در برقراری ارتباط با مخاطبان خارجی اش اعتراف کند.

  8. موقعیت بین المللی: برخورداری از مشروعیت و پشتیبانی بین المللی دو حزبی، و توانایی نشان دادن فشار جهانی علیه رژیم و حمایت از مردم ایران است.

لطفا به اشتراک بگذارید: