پیام های همبستگی بین المللی با گردهمایی مقاومت در پاریس

پیام های همبستگی بین المللی با گردهمایی مقاومت در پاریس

 

 همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

بارونس هریس – عضو مجلس اعیان انگلستان

مشتاقانه می خواهم آرزوی موفقیت بکنم برای همه مردم ایران که با این رژیم سرکوبگر بشدت مبارزه می کنند.

رکورد نقض حقوق بشر (در ایران) انزجار آور است.

مردم ایران شایسته حکومتی بسیار بهتر از این هستند

مریم رجوی به یک برنامه10 ماده ای برای آینده ایران متعهد شده و امیدوارم مردم ایران از آن حمایت کنند.

می دانم که بسیاری از شما چشم به انتظار این گردهم آیی هستید . مردم از سراسر جهان در 30 ژوئن به پاریس خواهند آمد و نمایندگان پارلمانها از سراسر جهان نیز خواهند آمد تا حمایتشان را ابرازکنند و مشوق همه شما باشند.

 

ماری آن کلام-نماینده پیشین پارلمان استونی

سلام

من اینجا هستم که همه شما را تشویق کنم که به ما در پاریس در ۳۰ ژوئن برای گردهم آیی فوق العاده سالانه، مهیج، انگیزاننده و دیدن افرادی که متعهد به آزادی و دمکراسی ایران بپیوندید.

این برنامه ای است که هر سال، اشک به چشمان من و لبخند به صورت من آورده چونکه این همه دوستان عزیز در آنجا هستند، افراد شجاع و مبارز برای آزادی و همچنین افراد غربی که ذهن روشن و درک و فهم برای حمایت و بودن با مردم ایران در مبارزه شان برای دمکراسی و آزادی دارند.

باید بگم که این انگیزاننده ترین برنامه ای است که من در عمرم شرکت کرده ام و برای همه شما این آرزو را دارم که همین تجربه فوق العاده را داشته باشید.

 

پیتر مورفی-رئیس مشترک کمیته استرالیایی های حامی دموکراسی در ایران

من پیتر مورفی هستم واین پیام حمایت را برای مردم ایران میفرستم. آزادی برای ایران. من بعلاوه این پیام را برای همه اشرفی هایی که هماکنون در آلبانی بسر می برند و به تمام کسانی که در روز شنبه 30 ژوئن در پاریس برای دمکراسی و آزادی جمع می شوند, ارسال می کنم. شما دراین مبارزه پیروز هستید و این پیروزی قریب الوقوع است. ما نیز در استرالیا همه تلاش خود را می کنیم که دراین نبرد تاریخی و مهم برای دموکراسی در ایران در کنار شما باشیم.

 

پدر برایان مدوی - استرالیا

 

در طول این سالیان احترام من برای رهبران (مقاومت ایران) و سپاس و قدردانی من برای تعداد بسیار زیادی از هواداران آن روز به روز بیشتر شده است.

ما در همه پیروزی های شما که تماما بخاطر آزادی و دموکراسی برای مردم ایران است ، خوشحال و شادمان میشویم.

ما اعمال و رفتارهای ضد انسانی که توسط این رژیم غیرقانونی بطور روزانه و هفتگی بر مردم ایران اعمال می‌شود را محکوم می کنیم. ما همه دولت‌های آزاد دنیا را بخصوص کشورهای اروپایی را فرامی خوانیم که به پروسه مماشات با رژیم ایران پایان بدهند مردم ایران خواسته ای بجز احترام به کرامت انسانیشان، ایجاد فرصتهای برابر و برسمیت شناخته شدن آزادی ندارند و دولتی میخواهند که در خدمت آنها باشد، دولتی که بتواند به این ملت بزرگ و تاریخ با شکوهش خدمت کند.

ما عاشق همه آن ارزش هایی هستیم که شما آنها را نمایندگی می کنید. خانم مریم رجوی، ما به شما و تعهدتان و به تمامی کسانی که با شما فعالیت می کنند افتخار می کنیم. ما به فدای بیکران تمامی کسانی که روزها و سالهاست در این مبارزه اند، افتخار می کنیم. ما احترامات خود را نثار شهدایی می کنیم که در این راه جان خود را فدا کرده اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: