ایده استعفای روحانی برای نجات نظام – ۴تیر۱۳۹۷

ایده استعفای روحانی برای نجات نظام – ۴تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهار نظر مهره ها و رسانه های رژیم


 

 

امواج بحرانها که از هر طرف بر کشتی شکستة رژیم کوبیده می‌شه، کشتی نشینان رو هراسان کرده و اونها رو به چاره جویی واداشته. آخرین راه چاره‌یی که به نظرشون رسیده و جالبه که این بار از جانب باند خود روحانی هم بیان شده اینه که بهتره روحانی استعفا بده تا شاید نظام از نابودی نجات پیدا کنه. از لحن پیشنهاد دهنده‌ها پیداست که خودشون هم چندان امیدی ندارند که رژیم از این طریق نجات پیدا کنه؛ اما در یک چیز یقینی هستند که اگر این وضع به همین صورت ادامه پیدا بکنه، کار تمومه! بنابراین به خس و خاشاک استعفای روحانی هم می‌آویزند و البته گروهی هم می‌گن همین روحانی را باید به هر قیمت حفظ کرد و تقویت کرد. چون اگر روحانی بره، شیرازه به کلی از هم می‌پاشه و هر کس که بیاد قادر به جمع و جور کردن نیست. بخصوص که دشمن هم در کمینه. گزیده‌یی از اظهارات و مطالب مهره‌ها و رسانه‌های رژیم در این بحث:

 

موسویان دیپلمات سابق رژیم ۳ تیر


شاید بهتر باشد روحانی استعفا دهد!

تجربه برجام نشان داد که کشور ما با این شرایط داخلی، ظرفیت تصمیمات بزرگ و بن‌بست‌شکن را ندارد.

صادقانه بگویم هرتصمیم مهم در مناسبات منطقه‌ای و جهانی، نیازمند یک وضع داخلی منسجم و هماهنگ است. درحالی‌که ایران با تهدیدات فوق‌العاده منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه است، جناح‌های سیاسی در داخل سال‌هاست که مشغول بریدن سر یکدیگر هستند و هر جناحی هم با بدترین تهمت‌ها و توهین‌ها، گناه مشکلات کشور را گردن دیگری می‌اندازد.

برای ایجاد اجماع و وحدت داخلی نیاز به درک درست از شرایط داخلی و خارجی کشور، فداکاری و ازخودگذشتگی است. با این وضع، مشکلات اقتصادی فعلی مردم و منافع کلان ملی کشور 2قربانی اصلی اختلافات فعلی جناح‌های سیاسی داخلی هستند. بزرگان نظام باید قبل از هرچیز دراین مورد چاره‌اندیشی کنند؛ حتی به قیمت یک خانه‌تکانی اساسی در دولت یا حتی استعفای دولت فعلی و برگزاری انتخابات زودرس، زیرا استمرار وضع فعلی تا 2سال دیگر، ممکن است موجب لطمات غیرقابل جبران شود.

 

تلویزیون رژیم ۳ تیر


اسحاق جهانگیری:ما متاسفانه تا الان راجع به شرایط جدیدی که پیش روی کشور هست با مجلس و دولت و با مردم گفتگوی شفاف و روشنی نداشتیم و به همین دلیل هم شرایط موجود هنوز برای خیلی از حتی مسئولین کشور بعنوان یک شرایط ویژه ترسیم نشده و در جریان قرار نگرفتند حالا انشاالله در جلسه ای که بعدا خواهد بود در خدمت دوستان هستیم قدری در مورد شرایط جدید با هم صحبت میکنیم آنچه که مهم است امریکایی ها به زعم خودشون یک جنگ اقتصادی جدی علیه کشور ما شروع کردند و تصورشون هم از جنگی که علیه اقتصاد کشور شروع کردند این هست که موفق خواهند شد که اقتصاد کشور زمین گیر بکنند و به تعبیری که رئیس جمهور آمریکا داشت ایران به پای میز مذاکره بیاید

در مقابل این توطئه بزرگی که شروع شده با همدیگه متحد باشیم و برنامه ریزی بکنیم برای اینکه با افتخار و با سربلندی بتوانیم از این دوره عبور بکنیم..

 

مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع ـ 3 تیر


امروز کشور در وضعیتی ویژه قرار دارد، درباره طرح برخی اظهارات مبنی بر استعفای روحانی از ریاست جمهوری الان زمان تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری نیست بلکه الان همه باید دست به دست هم دهیم تا از این بحران خارج شویم.

اگر مشکلات ادامه یابد رئیس جمهور را استیضاح می کنیم

 

ظریف ۳ تیر


هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است . این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است . می خواهند ایران را نابود کنند.

ما در ایران از اصولگرا و اصلاح طلب، بی خط، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف دولت، همه در یک کشتی نشسته ایم.خیال نکنیم اگر روحانی رفت یک اصولگرا موفق می شود و خیال نکنند بعضی ها اگر جمهوری اسلامی رفت آن ها می آیند..ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است

 

سایت حکومتی رجا نیوز ۳ تیر


تنش بین آشپزان وضعیت اقتصادی کشور؛

بحث‌ها برای استعفا و یا ماندن روحانی بالاگرفت

ظریف در جمع فعالان اتاق بازرگانی ایران در صحبتی که به نظر می رسد پاسخ به درخواست استعفای دولت توسط رفیق دیرین خود و روحانی(یعنی موسویان)بوده است آنها را از ایران بدون روحانی ترساند(!) و گفت: «خیال نکنید که اگر آقای روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می‌شوند.» دولتی که باید در سال اول خود پس از انتخابات از دستاوردها و تحقق وعده هایش بگوید حالا با وخیم شدن وضعیت اقتصادی کشور در محاصره‌ی انتقادات و فشارهای طرفداران خود قرار گرفته است. بسیاری از اصلاح طلبان که کورکورانه «تکرار کردند» حالا مصاحبه می کنند که دولت فعلی و کابینه توان مدیریت کشور را ندارد، در نتیجه یا استعفا دهد و یا حداقل تیم اقتصادی و وزرای خود را عوض کند.

 

علی خرم دیپلمات سابق رژیم ۳ تیر


روزهای سخت و نامعلوم به‌سرعت در حال پیش آمدن هستند

آمریکا طرحی سه مرحله‌ای در ذهن دارد که مرحله اول آن اعمال تحریم‌هاست و سپس محدودیت برای ایران به‌ترتیبی که شبیه پروژه نفت در برابر غذای دوران عراق، کشورمان را ضعیف‌تر و فرتوت‌‌تر سازد و مرحله سوم تسلیم و اگر نشد درگیری نظامی به‌وجود آورد.

عقل سلیم ایجاب می‌کند از یکسو به این میدان بازی سوءاستفاده کنندگان، پایان داده شود و از سوی دیگر بهانه از تندروهای آمریکایی اسرائیلی و عربی گرفته شود.

دونالد ترامپ در بازی شطرنج با ایران، در حال کیش کردن ایران است، نباید به او فرصت مات کردن داد.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: