قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران- ۴تیر۱۳۹۷

قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران- ۴تیر۱۳۹۷


 

خاطرات زندان:


نزدیک به چار دهه از حاکمیت ولایت فقیه میگذره. امروز شاهد اعتراضهای انفجاری در جامعه هستیم که هر روز گسترش و عمق بیشتری پیدا می کنه. این درجه از انفجاری بودن شرایط دست رژیم رو در سرکوب تا حد زیادی نسبت به زمانی که خمینی بود، بسته. خمینی میخواست کوچکترین ذره از آزادی باقی نمونه.

خمینی میخواست حتی خفه کردن صدای آزادیخواهان هم انعکاس پیدا نکنه. همین الان هم خیلی از کارگزاران نظام حسرت اون روزها رو میخورن چرا نمی تونن مثل زمانی که خمینی بود و روزانه صدها نفر رو به جوخة اعدام می سپرد یا قتل عام می کرد، همین کشتارها رو ادامه بدن.

 اما در این بین به هر ترتیبی که بود خمینی نتونست همة آزادیخواهان رو قتل عام کنه و حالا ما شاهدانی داریم از اونهمه اعدام و شکنجه و زندان.

بخش بعدی برنامه مون به خاطرات همین شاهدان اختصاص داره. واگویه هایی از خاطرات زندانیان سیاسی.

مصاحبه با محمد رضا مصباحی


گردهمایی امسال در چه شرایطی برگزار میشه؟ مختصات مقاومت چیه و گردهمایی امسال چه ویژگی خاصی داره؟‌ این گردهمایی در پاسخ به کدوم نیاز جامعه و جنبش برگزار میشه؟ اینها سوالاتی است که از آقای محمد رضا صباحی پرسیدیم و ازشون خواستیم که در مصاحبه ای کوتاه به این سوالات پاسخ بدن. باهم ببینیم.

فعالیت اشرف نشان ها-همصدا با کهکشان:


بعد از انقلاب ضد سلطنتی دنبال آزادی بودیم اما انقلاب ربوده و حاکمیت خمینی به مردم شروع شد و زخمهای عمیقی در جامعة ما ایجاد کرد. این زخمها رو بیش از همه جوونهای ایرانی حس می کنن. همونها که تا چشم باز کردن باجنایتهای رژیم ولایت فقیه مواجه شدن و سرشار از کینه و نفرت هستن.

اما حضور چشمگیر اشرف نشان ها در عرصه های مختلف مقاومت ایران نشون میده که اونها راه التیام زخمها رو پیدا کردن و بر این باورن که مقاومت سازمانیافتة مردم ایران، قدرت و توان مرهم گذاشتن بر این زخمها رو داره.

وقتی به چهرة بشاش و پر شور این هموطنان نگاه میکنیم، عشق سرشار به آزادی رو میبینیم. وقتی صحبتهاشون رو میشنویم، به عزم و ارادة خلل ناپذیرشون برای رسیدن به ایران آزاد فردا پی میبریم. تمام اینها، نشان از آیندهداری مقاومت ماست.
لطفا به اشتراک بگذارید: