همبستگی بین المللی درحمایت از قیام و گردهمایی بزرگ مقاومت

همبستگی بین المللی درحمایت از قیام و گردهمایی بزرگ مقاومت

 همبستگی شیلا جکسون لی نمایندة کنگرة آمریکا

با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس

شیلا جکسون لی- نمایندة کنگرة آمریکا

به همة شما که عاشق آزادی هستید خوشامد می‌گویم. من همراه با شما فریاد برای آزادی را جشن می‌گیرم و از یک ایران آزاد حمایت می‌کنم. من نمایندة کنگره، شیلا جکسون لی هستم، می‌خواهم تعهد و حمایت خودم را برای یک جمهوری در ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و غیر اتمی و برنامة 10 ماده‌یی خانم مریم رجوی ابراز کنم. ایمان دارم که تغییر دموکراتیک در ایران، در دسترس ما است. نه فقط به این دلیل که رژیم در بحران‌های بسیاری فرو رفته، بلکه به دلیل وجود کسانی هم‌چون شما، یعنی گروهی بزرگ و رو به رشد از عاشقان آزادی در ایران و سراسر جهان؛ و ایمان دارم که تحت رهبری خانم مریم رجوی، دوست ما و رهبر این آرمان بزرگ که برای تحقق یک جمهوری بردبار و غیر اتمی در ایران بر مبنای جدایی دین از دولت و احترام برای حقوق بشر و کرامت همة ایرانیان تلاش کرده، ایمان دارم که آزادی در راه است. از همة شما متشکرم به‌خاطر کارهایی که انجام داده‌اید، به‌خاطر قدرتی که از خود نشان داده‌اید و به به‌خاطرایستادگی و حمایتتان از همان برنامة 10 ماده‌یی. باید برای آزادی ایستادگی کرد. باید برای آن بایستید و آن‌را گرامی بدارید؛ هم‌چنین برای کرامت انسانی. در حالی که در این روزها دیدار می‌کنید و دربارة آزادی سخن می‌گویید، طنین صدایتان به ایران خواهد رسید و کسانی که برای آزادی مبارزه می‌کنند، به‌دور و جدا از یک رژیم سرکوبگر، آنها پیروز خواهند شد. من به شما تبریک می‌گویم و از شما تجلیل می‌کنم، به‌خاطر این گردهمایی بزرگ و تجلیل می‌کنم از رهبر بزرگ شما، مریم رجوی، که تعهدش را به آزادی و حقوق بشر و کرامت توضیح داده و ابراز کرده است. همراه هم، پیروز خواهیم شد.

 

همبستگی جودی چو نمایندة کنگرة آمریکا

با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

 

جودی چو – نمایندة کنگرة آمریکا

سلام، من نمایندة کنگره، جودی چو از منطقة 27 کالیفرنیا هستم و می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای موفقیت کنوانسیون بین‌المللی 2018 برای ایران آزاد، ابراز کنم. از اینجا در واشینگتن به همة شما در پاریس: می‌خواهم بدانید که من در همبستگی با شما ایستاده‌ام در مبارزة شما برای آزادی، دموکراسی و حقوق بشر در ایران. من بسیار مفتخرم که در کنار شما ایستاده‌ام و علیه سران مذهبی (حکومت) ایران، اعتراض می‌کنم. من قویاً از کار شما برای برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنم که با آمریکا و سایر (کشورها) کار کند به‌منظور ساختن یک جهان امن‌تر؛ نه حکومتی که تروریسم را تأمین مالی و یا مردم را سرکوب می‌کند. پس بار دیگر متشکرم به‌خاطر همة کارهای مهمی که شما برای پشتیبانی از حقوق بشر و یک ایران آزادانجام می‌دهید و بدانید، من افتخار می‌کنم که در این تلاش به شما بپیوندم.

 

حمایت بین المللی

ازگردهمایی بزرگ مقاومت درپاریس

پیامهایی ازنمایندگان پارلمان اروپا

 

اما مکلارکین نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

مردم ایران ، خواهان تغییرات واقعی هستند. در روز ۳۰ ژوئن باعث خوشحالی من است که جامعه بین المللی در پاریس گردهم خواهند آمد.

ما از پارلمان اروپا شرکت خواهیم کرد، ما مشاهده خواهیم کرد و ما گوش خواهیم داد . ما همیشه از یک ایران آزاد حمایت خواهیم کرد.

 

ایوان استفانک نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی Ivan Stefanec

دوستان عزیز

گردهم آیی سالانه اپوزیسیون ایران امسال در روز شنبه ۳۰ ژوئن برگزار خواهد شد. من همبستگی خودم را با همه افرادی که به پاریس خواهند آمد و همه کسانی که برای آزادی می جنگند ابراز میکنم

در پارلمان اروپا بسیاری از ما نه تنها ابراز همبستگی میکنیم بلکه روزانه به طور واقعی همراه با دوستانمان در اپوزیسیون ایران مبارزه میکنیم.

من می فهمم که اوضاع در ایران اکنون در حال تغییر است و در مقایسه با یک سال پیش تفاوت کرده است. لذا ما باید بر این جنبش رو به جلو در ایران تکیه بکنیم. به نظر من ایران به زودی آزاد خواهد شد و مایلم بگویم که هر کاری که از دستم بر بیاید برای کمک به همه آزادی خواهان در دنیا خواهم کرد. دوست دارم که سلام بکنم به همه افرادی که برای یک ایران آزاد می جنگند و حتما روز بسیار عالی در پاریس خواهید داشت.

روژا توماشیچ نماینده پارلمان اروپا از کروآسی

من یک پیام برای مردم ایران دارم. ایران کشور شماست و شما باید طوری که برای منافع خودتان تشخیص می دهید این کشور را بچرخانید، شما باید برای آزادی خودتان بجنگید.

برای همین من بسیار خوشحال هستم که شما نشان داده اید که میخواهید ایران را در دستان خودتان بگیرید و یک دمکراسی بنا سازید که شایسته آن هستید.

با توجه به گردهم آیی آزادی که در پاریس دارید، برای شما آرزوی موفقیت میکنم. ولی همچنانکه گفتم کسی این کار را برای شما نمیکند و این وظیفه به عهده خودتان است.

من خیلی خوشحال هستم که شما از خانم رجوی حمایت میکنید زیرا او واقعا زندگی اش را وقف این کرده است که وضعیت ایران بهتر بشود و ایران کشوری بشود که برای همه شما قابل زندگی کردن باشد .

 

یارومیر اشتتینا نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک

دوستان عزیز ایرانی من،

اجازه بدهید که از خانه دمکراسی اروپایی در اینجا در استراسبورگ به همه شما سلام کنم.

من مبارزه شما برای آزادی را بسیار تحسین میکنم.

در پارلمان اروپا ، حمایت بزرگی برای اپوزیسیون ایران تحت رهبری خانم مریم رجوی وجود دارد.

ما می دانیم که شما سالها است که رنج می کشید و در انتظار هستید. حالا بعد از ۴۰ سال زمان آن رسیده که رژیم آخوندها برود.

ما اعتراضات و قیام های شما را دیده ایم و از شما حمایت میکنیم.

من می خواهم همبستگی و حمایت تمام عیار خودم را برای گردهم آیی ایران آزاد که در ۳۰ ژوئن در پاریس خواهد بود ابراز بکنم. من اطمینان دارم که برنامه بسیار موفقی خواهد بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: