از ادعا تا واقعیت تخریب اموال مردم توسط نیروی سرکوبگر انتظامی – ۶تیر۱۳۹۷

از ادعا تا واقعیت تخریب اموال مردم توسط نیروی سرکوبگر انتظامی – ۶تیر۱۳۹۷


نگاهی به ادعای سخیف یک نماینده مجلس ارتجاع در رابطه قیام تهران


 

دیروز یکی از اعضای مجلس ارتجاع، در جلسة‌ علنی این مجلس ادعا کردکه گویا تظاهرکنندگان در بازار با چماق و میله به جان بازاریان و ناجا یعنی مأموران نیروی انتظامی افتادند و این طوری بازار را تعطیل کردند. نکتة این کارگزار رژیم رو بشنوید تا بعد من نکته‌یی رو که دارم خدمتتون عرض کنم:

 قاضی‌پور ـ مجلس ارتجاع 5خرداد


قاضی پور نماینده مجلس: من بعنوان یک احدی از نمایندگان ملت از حضرتعالی بعنوان رئیس صحن میخواهیم این جریاناتی که دیروز رخ داد آقای محجوب نماینده تهران میگه با چماق با میله به جان بازاریان افتادند به ناجا افتادند بازار را تعطیل کردند از حضرتعالی میخواهیم دستور بدهید نیروی انتظامی, اداره اطلاعات گزارش بدهد این افراد را کی اجیر کرده؟ این بازاریان عزیز ما گزارش باید بده وزیر محترم امروز وزیر کشور امروز باید می آمد گزارش این را ارائه میکرد، نکرده از شما میخواهیم دستور بدهید با اینها برخورد بشه.

حرفهای این عضو مجلس ارتجاع رو شنیدیم، حالا یک کلیپ رو که هموطنامون گرفتند و در فضای مجازی گذاشتند رو ببینید که چه کسانی هستند که شیشه‌های مغازه‌های مردم رو می‌شکنند و همونها با باتوم به جون بازاریان و مردم و کسبه می‌افتند.

کلیپ حمله نیروی انتظامی به مغازه‌ها


فکر می کنم این تصاویر خیلی خوب دست این عضو مجلس ارتجاعو رو می کنه که می خواست قسمت نهایی این توطئة سرکوبگرانه دو وجهی رو به ثبت برسونه. این از ویژگیهای نظام ولایته که مثلا کشیشهای سرشناس مسیحی را به شکل فجیع به قتل می رسونه که جامعة معترض مسیحی رو مرعوب و وادار به سکوت کنه و همین جنایت رو برای شیطان سازی به گردن مجاهدین بندازه. حالا هم مأمورانش اموال مردمو تخریب می کنن تا مردم و کسبه مرعوب بشن و دست از اعتراض بردارن و بعد همین جنایت رو به گردن قیام آفرینان میندازه و قاضی پور هم مأمور به ثبت رسوندن قسمت دوم این جنایت می شه تا در عین حال نون همین جنایت رو در جنگ باندی هم بخوره. اما خوشبختانه جنگ باندی که ناشی از شکاف در حاکمیته، در خیلی جاها باعث می شه که دو طرف هم دیگه رو لو بدن و ترفندهای دجالانه و فریبکارانة هم رو فاش کنن.

یک نمونه رو روزنامة حکومتی جمهوری دیروز لو داده و در مقاله‌یی با عنوان «برنامه‌سازی برای سقوط دولت!» ضمن اشاره به طرح و برنامة‌ باند مقابل برای ساقط کردن دولت روحانی نوشته:‌

«این جماعت آنقدر بی‌پروا شده‌اند که عده‌ای را با شعارهای بی‌سابقه رضا شاه روحت شاد و مرگ بر مفت‌خور، روانه مجلس می‌کنند و آنها نیز با مشایعت پلیس آزادانه مانور می‌دهند. این جماعت دقیقاً همان دسته و گروهی هستند که در نماز جمعه تهران و راهپیمایی‌ها حضور دارند».

می‌بینید؟ البته از قبل هم می دونستیم و در نوارهایی که از جلسات توجیهی پاسداران و لباس شخصیها افشا شد، دیده بودیم که یک از روشهای پاسداران و دستگاههای بدنام اطلاعات نظام، تلاش برای منحرف کردن تظاهرات و اعتراضهای مردم با شعارهای انحرافیه، اما حالا روزنامة جمهوری با زبان اشهد خودش یه نمونه رو در جنگ باندی لو داده.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: