همبستگی نمایندة کنگرة آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همبستگی نمایندة کنگرة آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس


 

دوتن دیگر از نمایندگان کنگره آمریکا شیلا جکسون لی و جودی چو طی پیامهای جداگانه یی حمایت خود را از قیام و مقاومت ایران ابراز کردند و با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام همبستگی کردند

 

شیلا جکسون لی  نمایندة کنگرة آمریکا


 

به همة شما که عاشق آزادی هستید خوشامد می‌گویم. من همراه با شما فریاد برای آزادی را جشن می‌گیرم و از یک ایران آزاد حمایت می‌کنم. من نمایندة کنگره، شیلا جکسون لی هستم، می‌خواهم تعهد و حمایت خودم را برای یک جمهوری در ایران مبتنی بر جدایی دین و دولت، دموکراتیک و غیر اتمی و برنامة 10 ماده‌یی خانم مریم رجوی ابراز کنم. ایمان دارم که تغییر دموکراتیک در ایران، در دسترس ما است.

نه فقط به این دلیل که رژیم در بحران‌های بسیاری فرو رفته، بلکه به دلیل وجود کسانی هم‌چون شما، یعنی گروهی بزرگ و رو به رشد از عاشقان آزادی در ایران و سراسر جهان؛ و ایمان دارم که تحت رهبری خانم مریم رجوی، دوست ما و رهبر این آرمان بزرگ که برای تحقق یک جمهوری بردبار و غیر اتمی در ایران بر مبنای جدایی دین از دولت و احترام برای حقوق بشر و کرامت همة ایرانیان تلاش کرده،

ایمان دارم که آزادی در راه است.

از همة شما متشکرم به‌خاطر کارهایی که انجام داده‌اید، به‌خاطر قدرتی که از خود نشان داده‌اید و به به‌خاطرایستادگی و حمایتتان از همان برنامة 10 ماده‌یی. باید برای آزادی ایستادگی کرد.

باید برای آن بایستید و آن‌را گرامی بدارید؛ هم‌چنین برای کرامت انسانی. در حالی که در این روزها دیدار می‌کنید و دربارة آزادی سخن می‌گویید، طنین صدایتان به ایران خواهد رسید و کسانی که برای آزادی مبارزه می‌کنند،

به‌دور و جدا از یک رژیم سرکوبگر، آنها پیروز خواهند شد. من به شما تبریک می‌گویم و از شما تجلیل می‌کنم، به‌خاطر این گردهمایی بزرگ و تجلیل می‌کنم از رهبر بزرگ شما، مریم رجوی، که تعهدش را به آزادی و حقوق بشر و کرامت توضیح داده و ابراز کرده است. همراه هم، پیروز خواهیم شد.

 

جودی چو نمایندة کنگرة آمریکا

سلام، من نمایندة کنگره، جودی چو از منطقة 27 کالیفرنیا هستم و می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای موفقیت کنوانسیون بین‌المللی 2018 برای ایران آزاد، ابراز کنم. از اینجا در واشینگتن به همة شما در پاریس: می‌خواهم بدانید که من در همبستگی با شما ایستاده‌ام در مبارزة شما برای آزادی، دموکراسی و حقوق بشر در ایران. من بسیار مفتخرم که در کنار شما ایستاده‌ام و علیه سران مذهبی (حکومت) ایران، اعتراض می‌کنم.

من قویاً از کار شما برای برقراری یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنم که با آمریکا و سایر (کشورها) کار کند به‌منظور ساختن یک جهان امن‌تر؛ نه حکومتی که تروریسم را تأمین مالی و یا مردم را سرکوب می‌کند. پس بار دیگر متشکرم به‌خاطر همة کارهای مهمی که شما برای پشتیبانی از حقوق بشر و یک ایران آزادانجام می‌دهید و بدانید، من افتخار می‌کنم که در این تلاش به شما بپیوندم.
لطفا به اشتراک بگذارید: