واکنشهای کارگزاران رژیم به شکست برجام ولوایح سه گانه پولشویی

واکنشهای کارگزاران رژیم به شکست برجام ولوایح سه گانه پولشویی

در ادامه مخاصمات درونی رژیم بر سر شکست برجام و تن دادن رژیم به اف ای تی اف، سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس رژیم درباره فرجام کنوانسیون اف.ای.تی.اف گفت: نمایندگان مجلس این برجام مالی را امضا نخواهند کرد. اف.ای.تی.اف نوعی برجام مالی است.

 

آخوند مکارم شیرازی نیز گفت: اف.آی.تی.اف یک قرارداد استعماری است و هدف تنظیم‌کنندگان، سلطه بر امضاکنندگان این قرارداد است.

 

در باره پیامدهای برجام بدون آمریکا، روزنامه‌‌آفتاب یزد از باند روحانی نوشت: در شرایطی که مخالفان برجام پیش از این بارها خواستار خروج از آن بودند اما توضیح نمی‌دهند (نظام) بدون برجام چگونه باید به اهداف خود برسد.

 

یک روزنامه دیگر این باند نیز نوشت: حداقل تا پایان سال‌جاری سختی‌ها در ایران و منازعه با واشینگتن ادامه پیدا خواهد کرد. در چنین سناریویی، اگر چه طرفین از توسل به جنگ پرهیز می‌کنند اما شدت یافتن منازعه اقتصادی- سیاسی ممکن است کنترل اوضاع را از دست سیاستمداران خارج سازد.

از سوی دیگر، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی رژیم گفت: اروپاییها تقسیم کار کرده‌اند. به این صورت که انگلیسیها مسئول موضوع یمن، بحرین و خلیج‌فارس و فرانسه مسئول امور مربوط به منطقه و موشکی ما شده است. اروپاییها با تقسیم کار آمریکا در حال خرید زمان هستند تا تحریمها اعمال شود و ما در برجام بمانیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: