اعتصاب بازار تهران در پنجمین روز

اعتصاب بازار تهران در پنجمین روز


اعتصاب در بازار تهران امروز پنجشنبه ۷تیر ۹۷ برای پنجمین روز متوالی ادامه یافت.

در حال حاضر راسته طلا فروش ها، سبزه میدان، بازار کفاشها، پارچه فروش ها و بازار سلطانی در اعتصاب به سر می برند

ادامه اعتصاب در حالی است که رژیم آخوندی با بسیج گسترده نیروهایش تلاش کرده است تا آن رابه شکست بکشاند


توصیه کانال تلگرامی اعتراض بازاریان


در تظاهرات، شعارهای «ترس‌انگیز» را تعویض کنیم

✍: یک روانشناس، نام محفوظ

استفاده از فعل منفی حتی به قصد مثبت، ذهنیت منفی ایجاد می‌کند.

در یک تحقیق، تابلوهای «آهسته برانید» جاده‌ای را به «تند نروید» تغییر دادند و نتیجه این شد که سرعت متوسط خودروها بطور متوسط ۲۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافت.

اگر از ما بخواهند که «به برج ایفل فکر نکنید»، بی‌اختیار تصویر برج ایفل در ذهن ما نقش خواهد بست،

چرا که ذهن انسان قابلیت تفکیک فعل مثبت از منفی ندارد و به محض به کار بردن مکمل فعل (مفعول، متمم یا قید)، تصویر آن‌را در ذهن می‌سازد بدون در نظر گرفتن نوع فعل.

❌در #تظاهرات برای انسجام و ایستادگی در برابر پلیس، در مواردی شعاری استفاده می‌شود که بیشتر ترس و اضطراب در ذهن ایجاد می‌کند تا انسجام و مقاومت و آن شعار معروف

?«نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم» است.

همان‌گونه که گفته شد چه بگوییم «بترسید» چه بگوییم «نترسید»، تصویر ایجاد شده در ذهن «ترس» خواهد بود

و به طور ناخودآگاه این واژه، میزان هورمون‌های ترس را در فرد بالا خواهد برد و احتمال فرار را بیشتر خواهد کرد.

پیشنهاد می‌شود به جای این شعار که معمولا باعث تاثیر برعکس میشود، از شعار

?«شجاعیم، شجاعیم، ما همه با هم هستیم» استفاده کنیم.

?هم میهن دلاور...ما همه با هم هستیم

?ما زن ومرد جنگیم .... صد برابر می جنگیم

به امید آزادی میهن‌مان از دست اشغالگران

پاینده ایران


مریم رجوی از اعتصابیون و تظاهر کنندگان در ایران حمایت می‌کند





مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران


 

روزنامه الحیات(لندن)- ۵تیر ۱۳۹۷


دیروز تهران شاهد تظاهراتی بود که هزاران تن از بازاریان در برابر مجلس رژیم ایران در اعتراض به کاهش بی‌سابقه قیمت ریال ایران در برابر دلار برگزار کردند.

مریم رجوی... «همه جوانان و بازاریها در تهران را به پیوستن به معترضان فراخواند». و گفت بحران ارزی و گرانی بی‌سابقه که اکثریت قریب به‌اتفاق مردم ایران را کمرشکن کرده، حاصل سیاستهای آخوندهای حاکم از ابتدا تاکنون است که سرمایه‌های مردم ایران را در سرکوب داخلی و و جنگ‌افروزی در سوریه و دیگر کشورهای منطقه به هدر داده است.

رجوی در حساب «توییتر» خود نوشت: «درود به خیزش بازاریان غیرتمند در اعتراض به گرانی و هدر‌دادن ثروتها و سرمایه‌های ملی مردم ایران توسط رژیم ایران برای جنگ‌افزوزی و صدور تروریسم و ارتجاع و پروژه‌های هسته‌یی».

از سوی دیگر یک هیأت آمریکایی شامل ۳۴وزیر، مسئول نظامی و نماینده سابق کنگره، حمایت خود را از شرکت در گردهمایی «مجاهدین خلق» در پاریس در پایان ماه جاری اعلام کردند...

بیانیه اضافه می‌کند «در حالی‌که بسیاری از ما برای سفر به فرانسه آماده می‌شویم، مراتب سپاسگزاری خود به سیاستمداری رئیس‌جمهور ماکرون در یافتن یک موضع هماهنگ راجع به ایران در بین کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده و به‌ویژه تأکیدات وی بر موضوعات حقوق‌بشری در ایران اعلام می‌کنیم».

این بیانیه هشدار داد که «عدم صداقت ایران با جهان شهرت یک ملت بزرگ را خراب کرده است. ما از سیاستی حمایت می‌کنیم و می‌گوییم تروریسم،جنگ فرقه‌یی، تهدیدات موشکهای بالستیکی، توسعه سلاحهای غیرمتعارف، دخالت در سایر کشورها و نقض فاحش حقوق‌بشر در داخل ایران "دیگر بس" است».

بیانیه از «مردم اسیر» در ایران صحبت می‌کند و می‌افزاید «شهروندان عادی که از ثروت و امتیازات محروم هستند خواستار دولتی هستند که به آنها احترام گذاشته و نیازهای آنها را برآورده کند. و تأکید کردند که ما در کنار ۸۰میلیون شهروند ایرانی که خواستار شرف و آزادی هستند ایستاده‌ایم».
لطفا به اشتراک بگذارید: