نیویورک تایمز-انتشاربیانیه33شخصیت برجسته آمریکایی هیأت شرکت کنندگان درگردهمایی بزرگ مقاومت

نیویورک تایمز-انتشاربیانیه33شخصیت برجسته آمریکایی هیأت شرکت کنندگان درگردهمایی بزرگ مقاومت

نیویورک تایمز

انتشار بیانیة شخصیتهای برجستة آمریکایی

هیأت شرکت‌کنندگان درگردهمایی بزرگ مقاومت

 

بیانیة شخصیتهای برجستة آمریکایی، هیأت شرکت‌کنندگان در گردهمایی بزرگ مقاومت در حمایت از مقاومت مردم ایران در نیورکتایمز منتشر شد.

در بخشهایی از این بیانیه در صفحه 5 شماره روز 28 ژوئن نیویورک تایمز از جمله آمده است:

ما، هیأت آمریکایی شرکت‌کننده در گردهمایی سالانة ایران آزاد در سال ۲۰۱۸ مفتخریم که در کنار همکارانمان از سراسر جهان و بسیاری از دوستان شورای ملی مقاومت ایران که به‌مدت چند دهه قاطعانه در مقابل دیکتاتوری مذهبی ایستاده‌اند، ایستاده ایم.

ما در همبستگی دو حزبی متحد هستیم و یک‌صدا ارزش‌ها و اصول مشترک آمریکایی را با پیوستن به فراخوان برای آزادی، عدالت و پایان‌دادن به سرکوب مردم ایران منعکس می‌کنیم...

ما از سیاستی حمایت می‌کنیم که به تروریسم، جنگ فرقه‌یی، تهدیدات موشک بالستیک، توسعة سلاح‌های غیر متعارف، دخالت در سایر کشورها و نقض فاحش حقوق بشر در داخل از جانب (رژیم) ایران بگوید: «دیگر بس است».

اعتراضاتی که در 142 شهر در سراسر ایران در دسامبر 2017 (دی‌ماه 96) رخ داد و از آن موقع ادامه داشته است، درخواست یک ملت دربند برای آزادی است... ما در کنار 80 میلیون شهروند ایرانی ایستاده‌ایم که خواستار کرامت و آزادی هستند و کاملاً درک می‌کنیم که چرا معترضان در سراسر کشور به هیچ‌یک از بخش‌های این رژیم برای یک تغییر مثبت امیدی ندارند و این احساس‌آنها در شعار اوج‌گرفتة «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگر تمومه ماجرا» منعکس شده است...

اظهارات مکرر ولی فقیه و سایر مقام‌های رژیم در همین سال جاری، به روشنی نقش شورای ملی مقاومت را در داخل ایران در کمک به مردم در ارتباطات، سازماندهی و اطلاع‌رسانی به‌رغم تلاش‌های رژیم برای کنترل شبکه‌های خبری و سرکوب نارضایتی‌ها تأیید می‌کنند.

این جنبش مقاومت، ریشه‌های گستردة خود را در جامعة ایران، توانمندی‌اش در مواجهه با شرایط دشوار غیر قابل تصور، انسجام چشم‌گیر تشکیلاتی و توانمندی خود برای افشای اسراری که (رژیم) تهران مصمم است آنها را از مردم ایران و جهان مخفی نگه دارد به نمایش گذاشته است. این سازمان سال‌ها(ی بسیاری) را صرف آماده‌سازی انتقال آرام و کاملاً دموکراتیک قدرت به نمایندگان منتخب مردم ایران کرده است. ، یعنی کسانی که مردم با بهره‌بردن کامل از آزادی‌شان که به‌مدت طولانی به تعویق افتاده انتخاب کنند.

... دیدگاه ما راجع به یک سیاست دو حزبی در آمریکا، دیدگاهی مدافع حقوق پایه‌یی همة ایرانیان، خواهان پایان‌یافتن تهدیدات (رژیم) ایران برای صلح و امنیت است و به ظرفیت مردم ایران برای ادارة با کفایت خود به‌عنوان یک ملت آزاد احترام می‌گذارد، این دیدگاه با روشن‌شدن واقعیت‌ها سرانجام فقط استحکام خواهد یافت.
لطفا به اشتراک بگذارید: