پیامهای همبستگی سناتور ارشد رابرت منندز وسناتورجان بوزمن باگردهمایی مقاومت

پیامهای همبستگی سناتور ارشد رابرت منندز وسناتورجان بوزمن باگردهمایی مقاومت

 

پیامهای همبستگی

سناتور ارشد رابرت منندز وسناتور جان بوزمن

اعضای سنای ایالات متحده آمریکا

با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

 

سناتور رابرت منندز ، رئیس دموکراتها در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

شما هر روز مشکلات ایرانیان را که تحت یک رژیم سرکوبگر و وحشی بیصدا مانده اند، نشان میدهید و من خواستهای شما برای یک آینده روشن برای ایران، هم نظر هستم. آینده ای که همه ایرانیان بدون واهمه زندگی کنند و از یک دولتی بهره مند باشند که بطور فوق العاده نماینده اراده شهروندان ایران باشد، به حقوق بشر احترام بگذارد و به اجرای قانون متعهد باشد. سران رژیم ایران در پی گسترش ردپای خود در سوریه و عراق هستند. و ما میدانیم که حزب الله به اختلافات در سراسر منطقه دامن میزند.

و رژیم بی رحم بشار اسد در سوریه کاملا برای بقای خود به تهران متکی است. و درحالیکه به تامین مالی، تسلیحاتی و منابع به تروریستها در منطقه ادامه میدهد، مردم ایران تحت یک رژیم ظالم بدن هیچ احترامی به حداقلهای حقوق بشر و هیچگونه سرمایهگذاری اقتصادی در سیستم رفاهی آنها، رنج میبرند. فعالیتهای شما در سال گذشته، هنگامیکه من لایحه دو حزبی 2017 که رژیم ایران را در فعالیتهای بی ثبات کننده اش، پاسخگو دانست، معرفی کردم، حیاتی بود. لایحه ما نه فقط رژیم ایران را در برابر تولید مداوم موشکهای بالستیکی و ادامه حمایتش از تروریسم، مسئول قرار میدهد، بلکه موضوع حقوق بشر و نقض تحریم تسلیحاتی را هم شامل می شود. سپاسگزارم که این گردهمایی را ترتیب دادید تا صدایتان شنیده شود. من همواره از عدالت و حقوق بشر، صلح و امنیت و بالاتر از همه، حقوق همه ایرانیان برای آزادی ، حمایت میکنم.

 

 سناتور جان بوزمن، عضو دیگر سنای ایالات متحد نیز طی پیامی در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس اعلام کرد: من از افزایش آمار نقض حقوق بشر در ایران و تهدید مستمر مردم به اعدام توسط رژیم حاکم بر ایران بسیار آزرده هستم. آمریکا از مردم ایران و خواست آنها برقراری حکومتی آزادیخواه بر مبنای احترام به حقوق بنیادین و آزادیها، حمایت میکند. من همچنین نسبت به ممانعت از تولید برنامه تسلیحات هسته ای توسط رژیم ایران، متعهد هستم. آرمان شما با شکوه است و بسیار مهم است که ما روی این مسائل به گفتگو با هم ادامه بدهیم. امیدوارم که یک گردهمایی پرباری داشته باشید و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.
لطفا به اشتراک بگذارید: