جمع‌آوری امضا برای طرح عدم کفایت روحانی – ۷تیر۱۳۹۷

جمع‌آوری امضا برای طرح عدم کفایت روحانی – ۷تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات مهره های رژیم


 

 

به نظر می‌رسد که بحث استعفا و برکناری روحانی جدیتر شده، تا آنجا که خود روحانی دیروز ناچار صراحتاً به آن اذعان کرد و گفت نه استعفا می‌دهم و نه کنار می‌روم، اما علی‌رغم این، در مجلس ارتجاع طرح جمع‌آوری امضا برای عدم کفایت روحانی و برکناری او در جریان است و ظاهراً دلواپسان در این زمینه مصرند و او را مسبب وضعیت کنونی می‌دانند که روز به روز بحرانها را شدیدتر و رژیم را پاره پاره‌تر و مضمحل می‌کند.

جالب است که برخی عناصر باند خود روحانی هم با این جریان همنوا شده‌اند و جالبتر نحوة دفاع باند روحانی از اوست. هیچ کدام از روحانی و کارنامة او دفاع نمی‌کنند و نمی‌گویند روحانی درست عمل کرده، بلکه می‌گویند همه چیز که دست روحانی نبوده و تلویحا به خامنه‌ای اشاره می‌کنند. یا یکی از عناصر باند روحانی که پیش از این قسم می‌خورد که تا آخر از روحانی دفاع می‌کند، می‌گوید مگر روحانی‌ و دولتی باقی مانده که می‌خواهید برکنار کنید؟! فرض کنیم او را برکنار کردید، بعدش چه؟ با این بحرانها می‌خواهید چه کار کنید. یک رسانة دیگر باند روحانی می‌نویسد باند رقیب به خودش زحمت ندهد، خود روحانی عزم نابودی خود را دارد. موارد قابل توجه و عبرت‌آموز از هر دو طرف در این زمینه زیاد است، توجهتون رو به گزیده‌یی از اظهارات و مطالب آنها جلب می‌‌کنم:

 

حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع ۶ تیر


ما در حال تنظیم طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور هستیم و به نظر می‌رسد که هفته آینده بتوانیم به جمع‌بندی نهایی برسیم و جمع‌آوری امضا را دنبال کنیم.طرح استیضاح وزیر اقتصاد را پیش هر کسی که می‌بردیم می‌گفت که چرا طرح عدم کفایت رییس جمهور را نمی‌آورید و عمده افراد امضا کننده و حتی آنهایی که استیضاح را امضا نکردند این نکته را مطرح می‌کردند.ما اعتمادی به اینکه آقای رئیس‌جمهور وارد عرصه شوند و کار را به دست بگیرند و مشکلات را حل کنند نداریم و تا کی این وضعیت را باید ادامه دهیم.طرح عدم کفایت رییس جمهور به یک سوم و یا یک چهارم امضای نمایندگان نیاز دارد

بادامچیان از باند موتلفه ۵ تیر


دولت باید برای حل مشکل اقتصادی، مشکل ارز و سوء استفاده‌ها از وضعیت بازار راه‌حل داشته باشد و اگر نمی‌تواند مشکلات را حل کند صادقانه به مردم بگوید. وقتی پزشکی نتوانست بیمار را معالجه کند، بیمار پزشک خود را عوض می‌کند. کسی نباید به خاطر مقام در جایگاه خود بایستداگر دولت نمی‌تواند موفق شود چرا مانده است؟ رییس‌جمهور از مردم عذرخواهی کند و از آنها بخواهد که دو مرتبه در یک رای‌گیری، نظر خود را بدهند.

کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع ۵ تیر


بهتر است رئیس جمهور با همین دقتی که به ظاهر خود رسیدگی می‌کند به ظاهر آنچه برای بهبود وضعیت اقتصادی، اداره کشور، حل مشکلات ناشی از تنگنای معیشتی مردم، سقوط ارزش پول ملی و... قول داده است و به وعده‌های خود عمل کند.چنانچه کشور پاسخگویی بیشتری را می‌طلبد و رئیس جمهور بیش از این توانایی نداشت، وی می‌تواند یکی از راهکار‌هایی که قانون اساسی پیش پای وی گذاشته شده را انتخاب کند.

محمدرضا باهنراز باند خامنه ای ۶ تیر


آجر از زیر پای دولت نکشید

من به روحانی رای ندادم ولی اگر از من بپرسند حاضری روحانی را به جایی برسانیم که استعفا دهد، حتما می گویم نباید به آن نقطه برسیم و ضرورتی هم ندارد. می توانیم به روحانی کمک کنیم تا راه بیفتد اگرچه به او نقدهایی هم دارم.در کشور ما سوء استفاده اقتصادی و فساد هست اما افکار عمومی 10 برابر واقعیت این سوء استفاده را می بیند؛ این را خودمان کردیم و کس دیگری نکرد.دولت، قوه قضاییه را نقد می کند، قوه قضاییه، دولت را نقد می کند و... مردم می گویند اینها خودشان دارند می گویند بی عرضه و بی انگیزه هستند،من فکر می کنم وقتی دولت را نقد می کنم دارم دولت را خراطی می کنم در حالی که از منظر افکار عمومی، نظام خراطی می شود.

محمد نعیمی‌پورعضو سابق مجلس ارتجاع ۶ تیر


روحانی حق ندارد منفعل باشد

یقینا اگر فشارها بر مردم افزایش پیدا کند، اتفاقی می‌افتد که نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان.

چه کسانی و با چه منافعی به دنبال عدم کفایت آقای روحانی هستند. بالاخره اگر آنها چنین تصمیمی دارند، باعث می‌شود که آقای روحانی رییس‌جمهور نباشد. چرا قبل از اینکه دیگران دولت را به انفعال بکشانند، مشکلات کشور را به مردم نمی‌گویند؟ بالاتر از سیاهی که رنگی نیست. نهایتا عدم کفایت آقای روحانی اعلام شود. اما شرایط کشور بحرانی‌تر از این حرف‌ها‌ست که تا این حد منفعلانه با موضوع برخورد شود

مردم را بین زمین و هوا نگه داشته‌اند و کسی پاسخگوی‌شان نیست.

حکومت شاید اعتقادی به این ندارد که بحران از هر طرف بر کشور سرازیر شده است

آخوند رضا اکرمی از باند روحانی ۶ تیر


در سه ماه گذشته نگاه کنید، واقعا در کشور بحرانی پیش نیامده نه قحطی شده، نه جنگی پیش آمده و .... اما بیخود می‌بینیم که خودرو مسئله پیدا می‌کند و بازار، ارز و سکه ملتهب می‌شود.اتفاقاتی که در عرصه اقتصادی به ‌وجود آمده نشان می‌دهد که آشفتگی در درون خود ما وجود دارد، خودمان تصمیم می‌گیریم و خودمان هم به اشتباه عمل می‌کنیم و کسی هم نیست که به آن درست عمل ‌کند و کسانی را که اشتباه عمل می‌کنند تنبیه کنند.

روزنامه حکومتی ایران ۷ تیر


زمزمه طرح عدم کفایت رئیس جمهوری بازی در زمین دشمن است

محمود واعظی در حاشیه نشست هیأت وزیران در گفت‌وگو با «ایران» گفت: این اظهارات نشان‌دهنده این است که برخی فکر می‌کنند هنوز رقابت‌های انتخاباتی ادامه دارد و تمام نشده است و این طور به نظر می‌رسد که این عده می‌خواهند این رقابت‌ها را چهار سال ادامه بدهند.

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: