همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، حمایت کانونهای شورشی

همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، حمایت کانونهای شورشی


 

کانونهای شورشی، این قیام آفرینان ایران اسیر، در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۲ روز دیگر یعنی ۹ تیر ۹۷ در ویلپنت پاریس برگزار شود، به دیوار نویسی، پخش تراکت و پوستر و ارسال پیام در شهرهای مختلف پرداخته اند. به بخشی از آن توجه میدهیم.

این همایش به همت مقاومت مردم ایران در راستای تحقق سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه، برای نشان دادن عظمت و درخشش آلترناتیو دمکراتیک و سازمان یافته این میهن اسیر را در معرض دید جهانیان برگزار می‌شود.

تلاش برای برگزاری با شکوه این همایش ، ایرانیان میهن پرست در سراسر جهان را به هم نزدیک و تلاشهایشان را صد چندان کرده است. و صد البته شعله ور شدن تظاهرات و اعتصاب بازاریان و جوانان شورشی طی چند روز اخیر، در ادامه خیزش سراسری مردم به ستوه آمده این میهن اسیر، ضرورت تمرکز و تلاش برای برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس را صد چندان می کند .

کرمانشاه

اعضای کانونهای شورشی کرمانشاه با بر دست بلند کردن پوستر مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران و تراکت ایران آزاد و با ارسال پیام هایی با این مضمون « ما کانون شورشی کرمانشاه حمایت می‌کنیم از همایش ویلپنت پاریس، زنده باد خواهر مریم ، از تمام هموطنان عزیزم میخواهم که در گردهمایی ویلپنت پاریس شرکت کنند – ۳۰ ژوئن ویلپنت پاریس، آرزوی ما سرنگونی رژیم آخوندی» حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان نشان دادند.

ورامین

اعضای یکی از کانونهای شورشی از ورامین نیز با بلند کردن تراکتی که بر آن نوشته شده بود « ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی، سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی» از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند . اعضای این کانون شورشی فیلمی از این فعالیت ارسال کردند که حاوی شعار های حمایت آمیزشان بود.

تهران

کانون شورشی دیگری در تهران با نصب تراکتهای «ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی» در اماکن مختلف یکی از پارکهای تهران، از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت به عمل آورد.

کانونهای شورشی دیگری در تهران بزرگ نیز با دیوار نویسی و پخش تراکت فری ایران و ارسال پیام، حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان ابراز داشتند. مضمون پیامهای آنها «گردهمایی ایران آزاد، صدای ما در حمایت از مریم رجوی، زنده باد مریم رجوی – ایران آزاد با کانونهای شورشی، مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» بود

رشت، تبریز، شهرری، خوزستان و مشهد

اعضای کانونهای شورشی از رشت، تبریز، خوزستان، شهرری و مشهد نیز با بردست بلند کردن تراکت ایران آزاد حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است در ۹ تیرماه در ویلپنت پاریس برگزار شود، ابراز داشتند.

کازرون

اعضای یکی از کانونهای شورشی کازرون نیزدر حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس، پیامی با این مضون « خرداد ۱۳۹۷ ایران آزاد، قیام تا سرنگونی دولت دیکتاتور» فرستادند. اعضای این کانون شورشی در یکی از پارکهای شهر پوسترهایی در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان به نمایش گذاشتند. 

لرستان

حمایت از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس توسط یکی از کانونهای شورشی در لرستان با نصب پلاکارد صورت گرفت. بر این پلاکارد نوشته شده بود« گردهمایی ایران آزاد با ۱۰۰۰ اشرف در سراسر میهن در تیر ۹۷ گرامی باد، کانون شورشی لرستان دلاور شماره ۲۱۳».

کردستان

اعضای یکی از کانونهای شورشی در کردستان نیز ضمن ارسال پیام « خواهر مریم، منتظریم شما را در ایران آزاد ببینیم» در یک کارجمعی پلاکاردی با مضمون « مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی، ایران آزاد با کانون های شورشی و ارتش آزادی» را در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان به نمایش گذاشتند .

شهر کرد

همچنین اعضای یکی از کانونهای شورشی شهر کرد با بلند کردن تراکت «ایران آزاد، سرنگونی با کانون های شورشی» از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند.

شاهرود

کانون شورشی دیگری در شاهرود با دیوار نویس شعار « ایران آزاد، قیام تا سرنگونی» حمایت خود را از گردهمایی بزرگ ایرانیان نشان دادند. 

گنبد کاووس

پخش تراکت فری ایران ایران آزاد توسط یکی دیگر از کانونهای شورشی در گنبد کاووس در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس با عنوان ایران آزاد.

یزد

اعضای یکی از کانونهای شورشی از شهر یزد با ارسال پیامی « ما مردم ایران از ظلم حکومت آخوندی به تنگ آمده ایم از همه هموطنان عزیزمان که در سراسر جهان هستند و امکان حضور در این گردهمایی را دارند درخواست می‌کنیم که صدای ما باشند، درود خدا بر خواهر مریم و همه رهروان راه آزادی، درود بر ایران و ایرانی. به امید طنین انداز شدن ندای آزادی در سراسر ایران عزیزم» از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران – همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند.

اراک

اعضای کانون شورشی ۴۲۰ اراک با دیوار نویسی از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کردند. اعضای این کانون شورشی در پیام خود گفتند« مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی، کانون شورشی ۴۲۰ از اراک حمایت خود را اعلام میکنیم – درود بر رجوی شیر همیشه بیدار». بر دیوار ها شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای پیر ضحاک – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی - » به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

· گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - قدرت آلترناتیو


· کن بلکول: گردهمایی پاریس نشان‌دهنده حمایت گسترده از طرح ۱۰ماده‌یی مریم رجوی


· بیانیهٔ بیش از ۲۰۰تن از نمایندگان مجلسین انگلستان در همبستگی با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس


· نگاهی به برنامه ۱۰ماده‌‌ای مریم رجوی - قضاییه مستقل



 
لطفا به اشتراک بگذارید: