پنجمین روزاعتصاب بازار وقیام درتهران و اعتراضات سایر شهرهای میهن

پنجمین روزاعتصاب بازار وقیام درتهران و اعتراضات سایر شهرهای میهن

 

اعتصاب واعتراضات ....وشعارهای روزهای اخیر

تهران -7تیر 97

روز پنج شنبه اعتصاب بازاریان و کسبه در تهران برای پنجمین روز ادامه یافت. بازار طلا فروش ها، سبزه میدان و کفاش ها دست به اعتصاب زدند. . کسبه بازار آهن فروشان در شادآباد نیز به اعتصاب بازاریان پیوستند و در اعتراض به وضعیت وخامت بار اقتصادی تظاهرات کردند. آنان شعار می دادند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.

 

همچنین پاساژهای طلافروشان در خیابان کریمخان تهران نیز به اعتصاب خود ادامه دادند.

 

ادامه اعتصاب در بازار در حالی است که رژیم با دستگیریهای گسترده و ضرب و شتم بازاریان و تخریب وحشیانه اموال مردم در صدد مقابله با این اعتصاب گسترده است.

نیروهای سرکوبگر انتظامی در همه نقاط بازار و خیابانهای اطراف آن از جمله سبزه میدان، بازار سلطانی و ناصر خسرو مستقر شده اند تا از هرگونه تظاهرات اعتراضی جلوگیری کنند

همچنین رژیم برای مقابله با انتشار گسترده خبر اعتصاب و تظاهرات بازاریان و کسبه، خطوط اینترنت را در بسیاری از نقاط تهران بشدت کند کرده است

 

تهران -6تیر 97

روز چهارشنبه نیز برغم بسیج سرکوبگرانه رژیم برای مقابله با اعتصاب و تظاهرات کسبه و بازاریان و جوانان شورشگر در مرکز تهران، بازاریان و کسبه بازار بین الحرمین، پاساژ مولوی و نفیس، خیابان ملت کوچه آذر طوس در اعتصاب بودند. مزدوران گارد ویژه در کوچه آذر طوس حضور داشتند و درگیریهایی بین جوانان و نیروهای گارد ضدشورش رخ داد.
لطفا به اشتراک بگذارید: