مریم رجوی، منبع امید برای ایران آزاد

مریم رجوی، منبع امید برای ایران آزاد


عرب تایمز، ۷ تیر ۹۷ ، در مقاله ای به‌قلم احمد جارالله سردبیر عرب تایمز ، نوشت: زمین در زیر پای رهبری رژیم ملاها بخاطر قیام بی‌سابقه مردم، تکان خورده است قیامی که هیچگاه باند سیاه قرون وسطایی حاکم به فکرش نرسیده بود، حکومتی که ایران را در اسارت کشیده است.

طرح ملاها این است که توسعه طلبی خود را با یک ایدئولوژی نخ نما به هر قیمتی پیش ببرند. نام مریم رجوی در این قیام ظهور یافت، او رهبر مقاومت مردمی ایران است که نیروی اصلی امید بخشی به 80میلیون ایرانی است.

 

مریم رجوی، بانوی آهنین عزم


مریم رجوی هیچگاه در جنگ علیه بی‌عدالتی طی 4دهه گذشته خسته و تضعیف نشده است. او به یک روح حقیقت مسلح است که بر پلیدی و شیطان که در پشت عبای مذهبی مخفی شده فائق می آید.

این بانوی آهنین عزم الگوی بسیاری از زنان ایرانی است که آماده شده اند تا با دیکتاتوری و ستمی که رژیم فعلی آن را از سلف خود در دوره شاه به ارث برده، بجنگند.

طی این مبارزه، مریم رجوی یکی از خواهرانش را که توسط مقامات شاه اعدام شد از دست داد و سپس خواهر دیگرش که توسط باند مرتد آخوندی حاکم اعدام شد را از دست داد، (بنظر رجوی آنها خود را فدای راه آزادی کردند). او با وجود تهدیدات نسبت به جانش، هیچگاه در کوشش ملی خود کوتاه نیامد.

او انواع و اقسام ستم، سرکوب، انزوا و بی تفاوتی کشورها که دم از آزادی و انسانیت می زنند اما در خلوت با رژیم تهران قرارداد امضا می کنند را تحمل کرده است.

مریم رجوی همراه با شورای ملی مقاومت ایران ترفندهای این رژیم متظاهر و خودپرست[دجال] را افشا می کنند.

درعینحال او راه حلی ایدآل برای آینده کشورش ارائه کرده که هر شخص آزاده یی در جهان با راه حل او موافقت کرده است.

گردهمایی سالانه امسال یک پلاتفرم اعتراض برای مردمی است که در رویارویی با رژیم فعلی در تهران قرار دارند.

 

طرح مریم رجوی نمای ملتی با تمدن بزرگ


طرح رجوی چهره واقعی ملتی است که صاحب تمدنی بزرگ است، اما باند موروثی و منزوی حاکم بر ایران آن تمدن بزرگ را با توسعه طلبی در منطقه، جایگزین کرده است.

در پشت این تلاش شگفت و گسترده، یک بانوی آهنین عزم ایستاده که برنامه اش برای آینده ایران به نفع همه است.

او واضح راه حل سومی برای آینده ایران است، راه حل سوم می‌گوید: تغییر بدست ایرانیها، تضمین آزادی، سیاست عدم مداخله در امور کشورهای همسایه و پاکسازی ایران از ضایعات تسلیحات اتمی.

این روزها تمامیت رژیم حاکم بر ایران و کل ایران تکان خورده است، اعتراضات مردمی از جمله علیه عقب گرایی، سرکوب، گرسنگی دادن، قتل های سازمانیافته چه رسد به ایجاد تنش و ترور در این منطقه.که جهان از آن هیچگاه خبردار نشده بود.

این هم معنایش این است که بذر آزادی کاشته شده است. بنا‌بر‌این بایستی جهان مشتاقانه به ندای آزادی و حقوق آزادی زنان در اجلاس پاریس گوش دهد که در آن هزاران تن از سیاستمداران جهان و قهرمانان آزادی و انسانیت در یک حرکت اعتراضی سرفصلی شرکت می کنند که می تواند بعنوان میلاد واقعی دوران جدید ایران باشد.

 

بیشتر بخوانید:


· مریم رجوی کیست؟


·  برنامه مریم رجوی در مورد قضاییه مستقل



 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: