پیام همبستگی سرتیپ اسعد الزعبی با همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

 

پیام همبستگی سرتیپ اسعد الزعبی با همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس


 

سرتیپ اسعد الزعبی عضو سابق هیئت مذاکره کننده اپوزیسیون سوریه در یک پیام ویدئویی همبستگی خود را با همایش بزرگ ایرانیان  در ویلپنت پاریس اعلام کرد:

سرتیپ اسعد الزعبی گفت:‌

به مناسبت برگزاری گردهمایی سالانه بزرگ مقاومت قهرمان ایران در پاریس درتاریخ ۹تیرماه همبستگی ودوستی واحترام وسپاس وهمکاری وهماهنگی با قهرمانان مقاومت ایران را اعلام می کنیم ،کسانیکه پایداری کردند وکماکان پایداری میکنند درمقابل این رژیم جنایتکار وفاسد و مستبد که ظلمهای بسیاری را علیه مردم ایران مرتکب شده است.

به این مناسبت ما همبستگی خودمان را ابراز می داریم و همکاریمان را با شما اعلام میکنیم و اتحاد و یکپارچگی هر دو انقلاب سوریه و مقاومت ایران را ابراز می داریم. از جامعه بین المللی خواهان ضرورت تحرک علیه رژیم آخوندها ومتوقف کردن آن در مرزهایش هستیم قبل ازاینکه استمرار و شدت پیداکند وتهدیدش را به تمامی نقاط جهان منتشر کند.

 

رژیم ایران نباید در مسند قدرت بماند


به همین مناسبت مایلم بگویم، تظاهراتی که درایران صورت گرفته و می گیرد برای تمامی جهان ثابت کرد که رژیم آخوندها، یک رژیم جنایتکار است ویک رژیم فاسد است و فکر میکنم وقتی که این رژیم مردمش را گرسنه نگه می دارد برای اینکه میلیاردها دلار را صرف حمایت از رژیم های تروریستی درجهان بکند مانند رژیم سوریه یا رژیم حوثیها وباندهای تروریستی، لذا این رژیم شایسته نیست که درمسند حاکمیت ایران قرار گیرد. کسی که مردمش را گرسنه نگه می دارد ومیلیاردها دلار را صرف بمب های اتمی وموشک وتروریسم جهانی می کند وآلات قتل و کشتار می سازد درواقع چنین حقی ندارد که در مسند حاکمیت قرار گیرد.

 

اهداف همایش بزرگ ایرانیان در پاریس


همایش بزرگ ایرانیان در پاریس در گرامیداشت قیام۳۰خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تاسیس ارتش آزادیبخش ملی، و در پانزدهمین سالگرد درهم شکستن کودتای ۱۷ژوئن، نماد همبستگی و آماده باش حامیان و یاران مقاومت و همه مشتاقان آزادی وطن است. همانها که در صحنه سیاسی و بینالمللی هفتخوان سختترین آزمونها را پشت سر گذاشته اند و برسر آنند که فلک ارتجاعی و استعماری را سقف بشکافند و طرحی نو دراندازند؛

-طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، براساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.

-طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ افروزی ، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط زیست زیباترین وطن هزینه شود.

 

مطالب مرتبط


 

بیانیه بیش از ۲۰۰تن از نمایندگان مجلسین انگلستان در همبستگی با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت از همایش بزرگ ایرانیان توسط ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی

حمایت نیوت گینگریج از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
لطفا به اشتراک بگذارید: