همایش بزرگ ایرانیان - ۹ تیر ۹۷، حمایت کانونهای شورشی

همایش بزرگ ایرانیان - ۹ تیر ۹۷، حمایت کانونهای شورشی

همایش بزرگ ایرانیان فردا نهم تیرماه ۹۷ در ویلپنت پاریس برگزار خواهد شد و کانونهای شورشی همچنان مشغول انجام فعالیت‌های خود در راستای، حمایت از این همایش بزرگ هستند، فعالیت کانونهای شورش در شهرهای مختلف با دیوار نویسی، پخش تراکت و پوستر و ارسال پیام در شهرهای مختلف ادامه دارد که به بخشی از آن توجه میدهیم.

همایش بزرگ ایرانیان با عنوان ایران آزاد به همت مجاهدین خلق ایران و تمامیت مقاومت خون چکان این میهن، در راستای تحقق سرنگونی تمامیت رژیم پلید ولایت فقیه، برگزار میشود تا در هنگامه‌ای که جهان شاهد به لرزه افتادن تمامیت رژیم آخوندی است کانونی باشد برای نشان دادن عظمت و پویایی آلترناتیو دمکراتیک و سازمان یافته ایران زمین. در زمانی‌که تظاهرات و اعتصاب بازاریان و جوانان شورشی شعله ور است و مردم به جان آمده از سیاستهای سرکوب و چپاول این نظام پلید سر به قیام گذاشته اند، تلاش برای برگزاری با شکوه همایش بزرگ ایرانیان از یک طرف منبعی خواهد بود برای امید دادن به ۸۰ میلیون ایرانی تحت ستم و از طرفی به جهانیان نشان خواهد داد که عمر سیاست مماشات با این رژیم پلید از جیب مردم و مقاومت آنها به پایان رسیده و بایستی که مقاومت دمکرات و سازمانیافته این ملت را به رسمیت بشناسند.

لذا تلاش ایرانیان میهن پرست برای برگزاری با شکوه این همایش صد چندان و قلوبشان به هم نزدیک باد.

تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران بزرگ با نصب پلاکارد ایران آزاد و رها کردن سمبلیک کبوتر سفید، حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس نشان دادند.

اعضای کانونهای شورشی دیگری از پایتخت با نصب پوستر مریم رجوی در میدان آزادی و نصب پوستر های ایران آزاد در پایانه مسافربری جنوب تهران از گردهمایی مقاومت ایران حمایت کردند.

کانون شورشی دیگری در پارک ملت تهران، با بلند کردن پوستر مریم رجوی و پوستر ایران آزاد، از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس حمایت کرد. عضو این کانون شورشی در پیام ارسالی خود گفت: « از گردهمایی ایرانیان در ۹ تیر ۱۳۹۷ در پاریس حمایت می‌کنیم، خواهر مریم عزیز همه ما منتظر شما هستیم، درود بر رجوی».

رشت –منزل سردار جنگل

یک از کانونهای شورشی شهر رشت نیز با حاضر شدن در کنار منزل میرزا کوچک خان، سردار جنگل، در پیامی شعر گونه و به زبان گیلکی از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کرد. وی گفت: « چقدر جنگل خوسی، مردم واسی، خستا نبوستی، می جان جانان، مسعود جان، خدا دانه من نتانم خوفتن، از ترس دشمن می دل آویزانه، ترا گوما میرزا کوچک خان، چره زودتر نایی تند تر نایی تنها بنایی، آمی گیلانه - مسعود جان رهبر کهکشان ۹ تیر همه باهم ویلپنت پاریس».

یزد، آلاشت، بروجرد و همدان

اعضای کانونهای شورشی دیگر از شهرهای یزد، آلاشت، بروجرد و همدان نیز از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند . اعضای این کانونهای شورشی تصاویر فعالیت های خود را ارسال کردند که شامل نصب تراکت ایران آزاد با شعار« ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی در سراسر ایران» بود.

نیشابور

اعضای کانونهای شورشی در نیشابور نیز با بلند کردن پوستر مریم رجوی و تراکت ایران آزاد، از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت به عمل آوردند.

شهرستان لالی

اعضای یکی از کانونهای شورشی در شهرستان لالی خوزستان نیز با نصب پوستری که بر آن تصاویر مسعود و مریم رجوی و شعار های «سرنگونی با کانون های شورشی و ارتش آزادی» و «خوزستان در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان ۹ تیر ۱۳۹۷ در پاریس»، دیده می‌شد، از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند.

ارومیه

اعضای یکی از کانونهای شورشی در ارومیه نیز با در دست گرفتن پوستر مریم رجوی اقدام به ارسال پیامی با مضمون « از گردهمایی ایرانیان که در پاریس برگزار میشود حمایت میکنیم، ایران آزاد قیام تا سرنگونی با کانونهای شورشی» از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند.

بروجن و قهدریجان

در شهرهای بروجن و قهدریجان نیز کانونهای شورشی با نصب تراکتهای ایران آزاد به حمایت از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، پرداختند

سنگسر

کانونهای شورشی در سنگسر نیز با نصب تراکتهای ایران آزاد در اماکن مختلف این شهر، از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کردند. در فیلم ارسالی صدای یکی از اعضای این کانون شورشی شنیده می‌شود که می‌گوید، ایران آزاد با مریم رجوی. 

کرج - گلحصار

کانون شورشی دیگری از گلحصار کرج ضمن نصب پوستر ایران آزاد، در پیامی حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان ابراز کرد و گفت: « خواهر مریم عزیز شما رو به شهر مون دعوت می‌کنیم، شما صدای ما هستید، ما کانونهای شورشی از گردهمایی ۹ تیر در پاریس حمایت می‌کنیم».

کازرون

یکی از کانونهای شورشی از جانب خانواده شهدا و زندانیان سیاسی شهرستان کازرون در پیامی از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کرد. عضو این کانون شورشی در پیام ارسالی گفت: « بیچاره شب پرستان هلهله زن تیغ به کف با صلاله خورشید و نسل ایمان چه خواهند کرد، بگذار هرچه می‌خواهند ستارگان بخت ما را از آسمان به زمین بکشند ولاکن ما سرانجام آسمان را غرق در این ستاره ها خواهیم کرد – هواداران راه حنیف، خانواده شهدای مجاهد خلق و زندانیان سیاسی دهه شصت از شهرستان کازرون، مقیم شیراز و تهران هفتم تیرماه ۹۷ – همبستگی با گردهمایی ویلپنت پاریس – به امید روزی که همه باهم آزادی ایران زمین را جشن بگیریم – کوهپایه کوه دراک شیراز»

 

کرمانشاه

کانون شورشی فریاد کرمانشاه نیز شعر و پیامی در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس فرستاد . این کانون شورشی در پیامش با عنوان از برای آزادی ...فریادی از کنار کوه سرفراز بیستون برای یاران کهکشان گفت:

کیست در شهر که از دست غمت داد نداشت

هیچکس همچو تو بیدادگری یاد نداشت

گوش فریاد شنو نیست خدایا در این شهر

ورنه از دست تو کس نیست که فریاد نداشت

خوش به گل درد دل خویش به افغان می گفت

مرغ بیدل خبر از حیله صیاد نداشت

عشق در کوه کنی داد نشان قدرت خویش

ورنه این مایه هنر تیشه فرهاد نداشت

جز به آزادی ملت نبود آبادی

آه اگر مملکتی ملت آزاد نداشت

فقر و بدبختی و بیچارگی و خون جگر

چه غمی بود که این خاطر ناشاد نداشت

عرض خیرمقدم و بهترین شادباشها به کهکشان ۹۷ در گردهمایی بزرگ به تمامی آزادیخواهانی که از کشورهای مختلف با مقاومت ایران هم‌صدا و یک صدا شدند.

به اشرف نشانهای همیشگی‌مان و به شیرزنان و کوه مردان ارتش آزادیبخش که دیروز در اشرف و لیبرتی و امروز در آلبانی نقطه امید مردم ایرانند. درود بی‌پایان ما را از فرسنگها دور از میهن اشغال شده پذیرا باشید. آری امسال نیز به قول خواهر مریم به جامعه جهانی می‌گوییم آینده ایران از آن این مقاومت و از آن مردمی است که این روزها در خیابانها هستند.

مرگ بر خامنه‌ای ـ روحانی

زنده باد ارتش آزادیبش ملی ایران

زنده باد آزادی

درود بر رجوی

آن زمان که بنهادم سر به پای آزادی ـ دست خود ز جان شستم از برای آزادی

تا نفس در سینه داریم فریاد خواهیم کشید: حاضر حاضر حاضر

کانون شورشی فریاد کرمانشاه در کنار کوه سرفراز بیستون - تیرماه ۹۷

 

بیشتر بخوانید:

· مریم رجوی کیست؟


· گردهمایی ایران آزاد و حمایت سیاستمداران آمریکایی از اپوزیسیون


· مریم رجوی، منبع امید برای ایران آزاد




 
لطفا به اشتراک بگذارید: