« اقتصاد ایران درآستانه انفجار»

گزارش خبری شنبه 10 تیر


« اقتصاد ایران درآستانه انفجار»


\ دیروز گروه زیادی از کسبه و بازاریان تهران از مغازه‌هایشان بیرون ریختند و فریاد زدند و خروشیدند که دلار ده تومانی نمی خوایم نمی خوایم و سوریه رو رها کن». اما دستگاه تبلیغاتی رژیم آن را به عنوان اعتراض به گرانی بازار منعکس کرد.

جالب است که همه مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به هم هشدار می‌دهند و از وضعیت غیرقابل تحمل شرایط اقتصادی و از این که اقتصاد کشور در حال انفجار است و... حرف می‌زنند و مردم مردم می‌کنند. اما وقتی همان مردم به صدا در می‌آیند، همة ارگانهای رژیم بسیج می‌شوند که صدای آنها را خفه کنند و مردم به جان آمده را سرکوب کنند و حتی خبر آن را هم سانسور یا مخدوش کنند.

باز هم گزیده‌ای از اظهارات و هشدارهای مهره‌ها و نهادهای رژیم را بشنویم:

رسول خضری عضو مجلس ارتجاع ۳ تیر:


جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است اما حتی برای دو، سه روز هم نتوانست قیمت ارز را طبق قیمت اعلامی خود یعنی ۴۲۰۰ تومان نگه دارد.

دیگر در شرایط فعلی آقای جهانگیری نمی‌تواند پاسخگوی نمایندگان باشد و شخص آقای روحانی باید در جمع نمایندگان حاضر شود.

اگر سه‌شنبه رئیس جمهور به مجلس نیاید ما از ابزارهای قانونی خود برای فشار به دولت به منظور رفع مشکلات مردم استفاده خواهیم کرد. در صورتی اکه مشکلات اقتصادی مردم ادامه یابد رئیس جمهور را استیضاح میکنیم.

به رئیس جمهور توصیه می کنم به جای رفتن به تله‌کابین توچال به جمع نمایندگان مردم و خود مردم برود تا از مشکلات آنها آگاه شود.

مطهری نائب رئیس مجلس ارتجاع ۳ تیر


توچال رفتن رئیس‌جمهور اشکالی ندارد/

مردم ۶ ماه مقاومت کنند وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد

الان کشور در شرایط سختی است و حل مشکلات کار مجلس به تنهایی نیست و هر سه قوه باید با هم کار کنند،شرایط سختی است و هر دولتی که باشد به این آسانی نمی‌تواند از آن رهایی یابد و به نظر من باید شرایط اقتصاد کشور را صادقانه برای مردم شرح دهند. چراکه دست دولت باز نیست و نمی‌تواند دلار به بازار تزریق کند تا قیمت‌ها پایین بیاید.

نوبخت سخنگوی دولت آخوند روحانی ۳ تیر


یکی از قدرت‌های بزرگ جهان ما را تهدید به تحریم کرده است و نمی‌توانیم این تهدید بزرگ را نادیده بگیریم، امروز همه افراد وظیفه دارند کارها را به روز و بهنگام انجام دهند و آن را به آینده موکول نکنند.امروز جنگ اقتصادی علیه ملت ایران اسلامی در حال شکل گرفتن است و باید برای مقابله با آن ساز و کار مناسب اقتصادی را طراحی کنیم.

سایت حکومتی ساعت ۲۴ ـ ۳ تیر

مهدی بهکیش اقتصاددان رییس شعبه اتاق بازرگانی جهان درتهران


ایران محاصره اقتصادی خواهدشد

ایران دیگر از شرایط تحریم عبورکرده و به سوی محاصره اقتصادی پیش رانده می شود. درشرایط محاصره اقتصادی است که احتمال بازگشت به توزیع کالا از روش توزیع کوپن را نباید نادیده گرفت.

در شرایط حاضر تنها راه برای اینکه به محاصره اقتصادی نیفتیم این است که مذاکره کنیم و با دنیا حرف بزنیم.

روزنامه حکومتی جهان صنعت ۳ تیر


اقتصاد ایران درآستانه انفجار


مردم هر روز نظاره‌گر از دست رفتن سال‌ها کار و زحمت‌شان هستند و هر روز که می‌گذرد ارزش پس‌اندازشان کمتر و کمتر می‌شود. امروز دیگر با پایه حقوق‌شان حتی یک عدد سکه هم نمی‌توانند بخرند و تصویری مبهم از آینده در ذهن آنها نقش بسته است که مملو از یاس و نا‌امیدی است.
و بهتر است دولت هم به نتیجه برسد که سیاست‌های دستوری نه تنها بحران را رفع نمی‌کند بلکه آن را به تعویق انداخته و سبب انفجار کوره اقتصاد ایران خواهد شد.

سایت حکومتی خبر آنلاین ۳ تیر


فساد اداری و مالی و مسئله بقاء مملکت
ما چگونه باید بپذیریم که، حتی سیاست خارجی کشور، بلکه سیاست امنیت ملی کشور، حتی "بقاء و موجودیت" کشور، مدت‌هاست که در کمند اسارت فساد و دانه‌درشت‌های فاسد است؟! اعداد و ارقام، ما را از قسم خوردن معاف می‌دارد که بگوییم، متاسفانه، حجم و عمق و اندازه و میزان فساد اداری و مالی در امروز فاجعه‌بار است! چه کسانی معمار چنین فسادی در نظام و کشور بوده و هستند؟! آن‌ها که «ریا کردند و توجیه و دورویی» کردند، و بر مسند نشستند و خیانت کردند!

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) ۳ تیر


جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس جمهور درباره وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم مدیریت دولت در این خصوص هشدار دادند
دلار نزدیک به 10 هزار تومان رسیده است و سکه نزدیک است به مرز 3 میلیون تومان برسد.

وضعیت آب شهرهای مظلوم جنوب کشورمان مخصوصا شهر آبادان به بحران رسیده است.مردمی که به شما رای داده اند از شما و دولت شما توقع انجام فعالیت درست و صحیح برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور همان طور که در انتخابات وعده داده بودید،

داشتند ولی متاسفانه رویه شما و دولت شما کاملا به عکس بوده استش در این هفته ها و روزها که گرانی ها بیداد می کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله کابین توچال برای تفریح رفته اید!

با این بی خیالی از طرف شما نه از کالای ایرانی حمایتی صورت می گیرد نه چرخ اقتصاد کشور می چرخد بلکه روز به روز به وضعیت بحرانی تر می رسد.دولت شما هم عملا کشور را رها کرده است و به توچال گردی روی آورده است
مجلس محترم که با خیال راحت تر در این اوضاع سخت به تعطیلات دو هفته ای می رود.ش
لطفا به اشتراک بگذارید: