اهواز-تظاهرات درحمایت از مردم خرمشهر و سایر اعتراضات درشهرها

اهواز-تظاهرات درحمایت از مردم خرمشهر و سایر اعتراضات درشهرها

تظاهرات و مرگ برخامنه ای... اهواز

اهواز یکشنبه 10تیر 97

روز یکشنبه ۱۰ تیر مردم و جوانان اهواز، آبادان، ماهشهر، کارون و خورموسی در حمایت از قیام خرمشهر، دست به تظاهرات زدند. جوانان اهواز تظاهرات خود را در خیابان نادری این شهر با شعار مرگ بر دیکتاتور؛ جانم فدای کارون؛ مردم خرمشهر تشنه هستند و آری آری به انقلاب؛ آغاز کردند.

 

خورموسی- یکشنبه 10تیر 97

در خورموسی مردم با شعار جانم فدای خرمشهر؛ و جانم فدای کارون دست به تظاهرات زدند. و توجهی به حضور فشرده ماموران سرکوبگر نیروی انتظامی نکردند

 

در کوت عبدالله شامگاه یکشنبه مردم در اعتراض به بی آبی و در حمایت از قیام مردم خرمشهر و خیزش جوانان این شهر؛ راهپیمایی کردند

در آبادان تظاهرات مردم در منطقه سلیچ به درگیری کشیده شد. نیروی سرکوبگر انتظامی این منطقه از آبادان را محاصره کرده است. عوامل گارد ضد شورش به طور فشرده روی پل ورودی شهر مستقر شده و راهها را بسته اند و اجازه رفت و آمد به مردم نمی‌دهند.

 

خرمشهر -9تیر 97

در خرمشهر مزدوران خیابان‌های اصلی شهر از جمله خیابانهای منتهی به فلکه الله، چهار راه مطهری را مسدود کردند

تجمع جوانان دلیر خرمشهر در شنبه شب مورد حمله سپاه پاسداران و گارد ضد شورش قرار گرفت. جوانان دلیر به‌رغم حضور فشرده انواع نیروهای سرکوبگر با سردادن شعارهای مرگ بر خامنه ای؛ مرگ بر روحانی؛ توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه؛ ... آب لجن؛ آب شور مسئولین بیشعور؛ به مقابله با نیروهای سرکوبگر رژیم برخاستند حمله مزدوران به جوانان خشمگین به درگیری و نبردهای خیابانی کشیده شد که بر اثر شلیک مستقیم و پرتاب گاز اشک آور تعدادی مصدوم و شمار دیگری زخمی شدند.

عوامل اطلاعاتی و آدمکشان لباس شخصی رژیم شنبه شب و یکشنبه صبح در حمله به خانه های مردم در محله‌های مختلف شهر دهها تن را بازداشت کردند.

روز یکشنبه خانواده های بازداشت شدگان در مقابل نیروی انتظامی این شهر تجمع کردند و خواستار آزادی فرزندان و بستگان خود شدند.

 

گلشهر کرج -11تیر97

عوامل و ماموران شهرداری در یک اقدام ضدانسانی؛ نیمه شب دوشنبه اقدام به آتش زدن غرفه های مردم محروم در بازارچه گلشهر نمودند که این محل بطور کامل تا صبح در آتش سوخت.

صبح روز دو‌شنبه۱۱تیرماه غرفه داران بازارچه گلشهر کرج ، وقتی با غرفه های سوخته محل کسب و کار خود مواجه شدند ؛ به ماموران جنایتکار با شیشه حمله کردند. ماموران که جرات واکنش نداشتند پا به فرار گذاشتند. رژیم آخوندی برای مقابله با آن‌ها ماموران جنایتکار ضد شورش خود را به این محل گسیل داشت.
لطفا به اشتراک بگذارید: