زوزه‌های وحشت و درماندگی – ۱۱تیر۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت و درماندگی – ۱۱تیر۱۳۹۷


گزیده ای از ابراز وحشت مهره ها و رسانه های رژیم


 

 

زوزه های هراس آلود همراه با غیظ و کین آخوندی از برگزاری پیروزمندانة گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در روز ۹تیر، از رسانه های رنگارنگ حکومتی به گوش می‌رسه. در این واکنشها رژیم هر چقدر تلاش کرده ابعاد این گردهمایی را که فاکس نیوز گزارش داد بیش از صدهزار نفر در آن حضور داشتند، کوچک و بی اهمیت جلوه بده، یا به طور ابلهانه‌یی با تکراری خواندن مهمانها از اهمیت مواضع اعلام شده توسط آنها کم کنه، اما نتونسته پیام اصلی این گردهمایی رو که همان سرنگونی رژیم با کانونهای شورشی و به رسمیت شناختن جایگاه آلترناتیو مردمی و دموکراتیک شورای ملی مقاومت هست، نادیده بگیره و بهش اشاره نکنه هر چند بافرهنگ منحط و دجالگرانة آخوندی و گاه با وارونه گوییهایی خنده دار. گوشه کوچکی از این واکنش ها رو می‌بینیم:

تلویزیون رژیم ـ 10تیر 97


رییس پیشین مجمع نمایندگان آمریکا در تجمع منافقین در پاریس اعلام کرد هدف از فشارها به ایران فروپاشی حکومت است نه مذاکره با دولت ایران. گینگریچ گفت باید تحریم ها را شدیدتر کنیم تا مردم را به خیابانها بکشانیم. در تجمع منافقین که در پاریس با حضور شماری از مسولان آمریکایی و غربی برگزار شد ایجاد ناآرامی به بهانه اقتصادی و اجتماعی راه اصلی مبارزه با ایران اعلام شد.

صادق زیبا کلام از باند اصلاح طلب- 11 تیر:


زیباکلام: در ارتباط با اظهارات اخیر رودی جولیانی

پاسخ من به ایشان درباره اظهارات‌شان که در نشست سازمان مجاهدین خلق مطرح کرده‌اند و این سازمان را جایگزین و آلترناتیوی به جای جمهوری اسلامی ایران خواندند؛ این است که امریکایی‌ها اساسا دارند، اشتباه هولناکی می‌کنند.سازمان مجاهدین خلق فرسنگ‌ها با یک جریان سیاسی و فکری که نزدیکی به دموکراسی داشته باشد، فاصله دارد؛ ‌ای کاش کسی به آقای رودی جولیانی و ترامپ و سایر رهبران امریکا می‌توانست بگوید که جریانات رادیکال و تندرو انقلابی هیچ شانسی در آینده ایران ندارند. فقط و فقط جریاناتی که پیرو دموکراسی هستند در آینده ایران نقش خواهند داشت.

خبرگزاری حکومتی بسیج – 11 تیر


اصلاحات و روحانی در زنده کردن سازمان مجاهدین خلق که به اغما و مرگ نزدیک شده بودند نقش اساسی را ایفا کردند و با عوض کردن جای جلاد و مقتول خیز مجاهدین برای براندازی را هموار کردند. امروز در کشور نیازمند وحدت و همدلی هستیم تا بار دیگر مبارزه ای با رمز هزار سنگر را برای انهدام منافقین اقتصادی و سیاسی به راه بیندازیم. جناب دکتر روحانی وقتی شعار می دادید شما ۴۰سال کارتان اعدام بوده و تمام رسانه های ضدانقلاب با مجاهدین خلق از شما حمایت کردند تا استحاله و ترمیدور انقلاب را تسریع کنند و شما به همراه اصلاحات در این تنور شیطان دمیدید.

باید خاطره هزار سنگر را زنده کرد! سازمان مجاهدین خلق به دنبال مسلح کردن افراد در کشور است.

سایت حکومتی افکار نیوز- 11 تیر:


رودی جولیانی مشاور دونالد ترامپ رئیس‌ جمهوری آمریکا که به شکل آشکار و شفاف حمایت از سازمان مجاهدین حمایت می کند در این نشست سالانه سخنرانی کرد.

وی با مقایسه فروریختن دیوار برلین با برخی اعتراضات در ایران ناگهان چنین نتیجه گیری کرد: به کشورهائی که با ایران تجارت می‌ کنند می‌ گویم که شما با این کار به نظامی پول می‌ دهید که زنان را از حقوقشان محروم می‌ کند و افراد را به خاطر اینکه دین دیگری دارند, می کُشد! تجارت با آن ها را متوقف کنید.

این در حالی است که فرانسوی ها نیز مجوز برگزاری این نشست را به مجاهدین داده بودند و همین موضوع نشان می دهد در همراهی این گروهک دست دارند. بهرام قاسمی, سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نسبت به این اقدام فرانسه در دادن مجوز به این گروه اعتراض لازم انجام شده است و بی‌شک در این خصوص طرف فرانسوی دچار یک خطای جدی در مورد این گروه است. پاریس باید در این مورد از داشتن استانداردهای دوگانه پرهیز کند.

روزنامة حکومتی خراسان – 11 تیر:


جولیانی در بخشی از سخنان خود به صراحت به اغتشاشات دی ماه اشاره کرد و گفت: «تظاهرات‌ها به خودی خود رخ ندادند. آن‌ها به خاطر بسیاری از افراد ما در آلبانی [محلی که میزبان کمپ مجاهدین است]رخ دادند.» این اظهارنظر جولیانی از نقش ویژه مجاهدین در آشوب های دی سال گذشته خبر می دهد.

جوان ارگان بسیج سپاه پاسداران: 11 تیر: 


جولیانی، در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی خطاب به حاضران گفت: «شما (مجاهدین) توانسته‌اید در سراسر ایران هسته‌های مقاومت (!) تشکیل دهید. اعتراضات ایران تصادفی نیستند، این اعتراضات اتفاق می‌افتند، چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»

روزنامة ایران ارگان دولت روحانی – 11 تیر:


جولیانی وکیل رئیس ‌جمهوری امریکا و شهردار سابق نیویورک که از سخنرانان این تجمع بود در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی واشنگتن وعده تغییر نظام در ایران را به شرکت کنندگان داد

روزنامة حمایت ارگان قضاییه آخوندی: 11تیر:


ان.بی.سی به رابطه جولیانی با مجاهدین هم پرداخته و از قول او نوشته است که روابط وی با این گروه از سال 2008 آغاز شده است. وی (گفت) قرار گرفتن نام این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا «اشتباه» بوده، وی همچنین مجاهدین را آلترناتیوی قوی برای جمهوری اسلامی دانست. جولیانی در همین رابطه ادعا کرد که رهبران ایران باید کنار بروند و توسط یک دولت دموکراتیک که مریم رجوی! نماینده آن است جایگزین شود.

رسالت – ارگان باند موتلفه – 11 تیر : 


دولت امانوئل ماکرون به مانند دیگر دولتهای فرانسوی به میزبان و حامی این گروه تبدیل شده است. برگزاری نشست در پاریس ،آن هم در سایه حمایت فرانسه و آل سعود و ایالات متحده آمریکا نکته ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: