اعتراض به حضور روحانی درسوئیس-روحانی تروریست و قاتل است

اعتراض به حضور روحانی درسوئیس-روحانی تروریست و قاتل است

اعتراض به حضور روحانی در سوئیس

روحانی تروریست و قاتل است، مرگ برروحانی

همزمان با برملاشدن توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه اجتماع عظیم ایرانیان در پاریس و دستگیری دیپلومات تروریست دولت روحانی در آلمان و دیگر مزدوران رژیم در بلزیک و فرانسه، و همزمان با به گلوله بستن مردم به ستوه آمده خرمشهر توسط مزدوران سرکوبگر حکومت آخوندی، اشرف نشانها با شعارهای «روحانی تروریست و قاتل است»، علیه حضور رئیس جمهور رژیم ولایت فقیه در سوئیس، دست به تظاهرات زدند.

تظاهر کنندگان فریادهای «مرگ برروحانی» جوانان و مردم به ستوه آمده خرمشهر و دیگر شهرهای به پاخاسته خوزستان و سراسر ایران را رو در درروی این آخوند شیاد و جلاد طنین انداز کردند.

وال استریت ژورنال درباره خنثی شدن توطئه تروریستی علیه گردهمایی مجاهدین در پاریس و دستگیری4 نفر نوشت:‌ درگیری رژیم ایران در این ماجرا بیانگر تشدید دخالت نظامی رژیم ایران در خارج از خاورمیانه است..تحلیلگران امنیتی و مقامهای غربی می گویند که آژانس‌های اطلاعاتی رژیم ایران شبکه‌های گسترده در اروپا ایجاد کرده اند تا دست به عملیات مخفی بزنند. شاهین قبادی، گفت: مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت بستن سفارتخانه‌ها و دفاتر نمایندگی رژیم ایران در اروپا بعنوان مراکز جاسوسی و تروریستی تأکید میکند.
لطفا به اشتراک بگذارید: