وحشت از حضور مجاهدین در قیام و حرکتهای اعتراضی – ۱۲تیر۱۳۹۷

وحشت از حضور مجاهدین در قیام و حرکتهای اعتراضی – ۱۲تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهار وحشت مهره ها و رسانه های رژیم


 

 

اعتصاب بازار و بخصوص قیام مردم خرمشهر و رادیکالیسم این قیام که هر در شعارها و هم در اقدامات جوانان قیام‌آفرین منعکس بود، رژیم را بیش از پیش وحشتزده کرده و متوجه حضور و نقش مجاهدین در این قیام و حرکتهای اعتراضی که هر روز در جای جای میهن جریان دارد کرده است؛ گزیده‌یی از حرفها و مطالب سردمداران و مهره‌ها و رسانه های رژیم که حاوی این مضمون است، از نظرتون می‌گذره:

هشیار باشیم-اعتراضات خرمشهر-سازمان-سایر رسانه ها

 خامنه ای :


امروز برنامه دشمن بعد از مایوس شدن از همه کارهای دیگر ایجاد شکاف بین نظام جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایرانه .

گوینده: آنها خط آشوب و اغتشاش را طراحی کردند میخواهند از بستر برخی مطالبات صنفی و به حق مردم سو استفاده کنند و اغتشاش و ناامنی را به صورت ادامه دار به شهرهای کوچک و بزرگ کشور بکشانند .

مرکز فرماندهی این عملیات هم جایی نیست جز بستر فضای مجازی همان کانالها و شبکه های اجتماعی کهدو ماه پیش سر بستن یا نبستن آنها قیل و قال راه افتاد حالا یکبار دیگر شده اند مرکز فرماندهی.

مدتی ست که مردم خرمشهر و همچنین شهر آبادان و برخی نقاط دیگر خوزستان ازشوری شدید آب رنج میبرند و عملا آبی برای آشامیدن و بهداشت ندارند مردم از مسئولین مطالبه به حق داشتند .

بالاخره دیشب چند ساعتی در یکی از خیابانهای خرمشهر آشوب به پا کردند دیگر نه نامی از آب شور بود و نه نامی از مطالبه مردم با سنگ و چماق و چاقو و حتی سلاح گرم به جان مردم و مغازه های مردم و اموال عمومی افتادند تا برای طراحان خط آشوب خوراک تهیه کنند [ صحنه درگیری

گوینده: چند روز پیش هم در تهران و در پی مطالبه به حق برخی بازاریان از مسئولان برای ایجاد ثبات در بازار طراحان خط آشوب تلاش کردند تا برای دو سه ساعتی برخی خیابانهای اطراف بازار تهران را به آشوب بکشانند اما وقتی نتوانستند مردم و بازاریان را همراه خود کنند به خشونت تهدید ارعاب و ناسزا گویی روی آوردند [ تصویر بستن مغازه ها توسط تظاهر کنندگان و تظاهرات اعتراضی تهران ]

حوادث چند روز پیش در خیابانهای اطراف بازار تهران و حوادث دیشب خرمشهر باید زنگ هوشیاری برای همه ما اعم از مردم و مسئولان باشد همه باید هوشیار باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم دشمنی که همان طراحی سوریه را برای ایران در خوابهای آشفته خود دیده.

تلویزیون رژیم ۱۱ تیر: آملی لاریجانی


 دادستانها موظف اند با کمک ضابطین بشدت با هر کسی که امنیت مردم را زیر سوال میبره برخورد کنند, امنیت برای مردم مثل نان و آب است نباید نیاز حقیقی واقعی را دور از چشم داشت یک کسانی دارند فرصت طلبی میکنند اینها را باید شناخت و با شدت هم باهاشون برخورد کرد و هیچگونه مماشات و مسامحه و مداهنه ای در این مسیر قابل قبول نیست از هیچکسی

مجری رژیم: رئیس قوه قضائیه بر پیگیری احقاق حقوق مردم و حفظ حقوق عامه در دستگاه اجرایی تاکید کرد؛ آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به لزوم همدلی دستگاه قضایی با مسئولان اجرایی گفت : مطالبات به حق مردم نباید باعث تضییع و تخریب اموال عمومی و خصوصی توسط عده ای شود.

 آملی لاریجانی: یک مطالبات و یک اعتراض هایی در گوشه گوشه کشور بر اثر برخی کاستی ها پدید می آید و خیلی از اینها مطالبات بحقی ست که باید از سوی مسئولان اجرایی شنیده بشه.

مجری رژیم: رئیس قوه قضائیه بر برخورد جدی با معاندان و سودجویان و مخربان اموال عمومی تاکید کرد.

آخوند املی همچنین گفت) از سایت انتخاب)

همچنین مجاهدین به صورت عریان و آشکار می گویند که برای این آشوب ها برنامه ریزی دارند.

بهرحال دشمن از هر نقطه ای قصد نفوذ دارد و لذا دادستان ها موظفند با هر کس که امنیت مردم را زیر سوال می برد به شدت برخورد کنند.

رادیو گفتگو(رژیم) حسن قاضی زاده:


شما حالا شاید جالب باشد برایتان همین دیروز پریروز همین هایی که این اتفاقات بوجود آوردند, یعنی هفت تیر و اینا می روند در پاریس مراسم می گیرند, بعد خیلی از سران دولت های دیگر ازشان تبلیغ می کنند, حالا چه گذشته, به هر حال می بینید که مشاور نزدیک آقای ترامپ هم می رود توی جلسه اینها شرکت می کند.

روزنامه وطن امروز ۱۲ تیر


التهابات سیاسی- امنیتی در کشور بالا گرفته است و روی مطالبات مردمی برنامه‌ریزی‌‌های گسترده‌ای برای اغتشاش شده است. در یک تحلیل کوتاه و چند‌‌‌بندی تلاش می‌کنم فهم خود را درباره ریشه درگیری‌‌های خشونت‌آمیز 6 ماه گذشته که به # سازمان_مجاهدین_خلق منسوب می‌شود، بیان کنم.

سازمان اعتقاد دارد 2 مسأله می‌تواند سبب ایجاد جنبش علیه نظام شود:

الف- دعوای جناحی داخل حاکمیت مثل سال 88 

ب- اعتراضات اقتصادی

سازمان از بدو روی شبکه‌‌های اجتماعی سوار است و البته بدون اسم؛ سازمان فعالان سیاسی اپوزیسیون در کف و مردم عادی را تور می‌کند و آنها به منابع سازمان تبدیل می‌شوند

مسعود رجوی از دی‌ماه تاکنون 5 پیام برای این اغتشاشات و درگیری‌ها فرستاده که در این سال‌ها بی‌نظیر است.

نفرات سازمان شهرها را بین خودشان تقسیم کرده‌‌اند و در یک فرآیند چند ساله نخبگان و معترضان کف را در گروه‌‌های تلگرامی سازماندهی کرده‌‌اند و مثلا در یک شهر کوچک بیش از 5 هزار عضو در گروه‌‌های مختلف هستند که زمینه هماهنگی درباره مکان و ساعت تجمع را آنجا اعلام می‌کنند.

خشونت، نحوه رفتار و شعارها همه مربوط به سازمان است. مثلا شعار اصلاح‌طلب، اصولگرا، دیگه تموم شد ماجرا، فقط در دانشگاه تهران یا مرگ بر روحانی فقط در مشهد سر داده شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ولی شعارهای مستقیم مربوط به براندازی، در همه جا بود و مرتبا تکرار می‌شد.

نقوی حسینی عضو مجلس ارتجاع ۱۲ تیر


لایه‌های سوم و چهارم حوادث بازار تهران مجاهدین بودند

خط بازاریان از آشوبگران جدا است و گلایه های آن ها در مورد بازار و نرخ ارز به حق است و باید صدای آن ها شنیده شود.لایه های سوم و چهارم اغتشاشات بازار را مجاهدین و معاندین نظام تشکیل دادند.

محمد حسینی وزیر ارشاد سابق رژیم ۱۲ تیر


حضور مشاور ترامپ در جلسه مجاهدین در پاریس و حمایت از آن‌ها و اینکه این گروه را به‌عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند، نشان‌دهنده عنادشان است. متاسفانه در حال حاضر شرایط معیشتی و اقتصادی مردم دشوار شده و به حق گلایه‌ها و مطالباتی دارند که به جد رسیدگی نمی‌شود، دستورالعمل مجاهدین و حمایت رسانه‌ای که غربی‌ها می‌کنند به خاطر این است که از هر سوژه‌ای بهره‌برداری کنند و هر التهابی را به یک آشوب و تنش تبدیل کنند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: