وحشت رژیم ازقیام مردم ایران و جامعه لبریز از اعتراضات

وحشت رژیم ازقیام مردم ایران و جامعه لبریز از اعتراضات

یک مهره باند مغلوب رژیم ، نظام آخوندی را در مرحله گره خوردگی و سردرگمی توصیف کرد و گفت:‌ اعتراض بازار در چهارم تیرماه ۱۳۹۷ هسته اصلی قدرت را شوکه کرد.

حمید رضا جلایی پور با اشاره به فساد ساختاری و ناکارایی نظام افزود:‌ همه باید توجه کنیم که جامعه‌ ایران در وضعیت مطالباتی, اعتراضی و جنبشی است. اعتراضات جامعه ایران نه با اعتراضات تیرماه ۹۷ شروع شده و نه با این اعتراضات پایان می‌‌پذیرد. فردا دوباره برای معترضان جامعه فرصت و زمینه دیگری پیدا می‎‌شود و دوباره اقشار جامعه دست به اعتراض می‌زنند. مشکل جامعه ایران با بگیر‌ و ببند حل نمی‌شود اگر این طور بود با بگیر‌وببندهای سال ۸۸ یا دی ماه ۹۶ حل می‌شد.

 

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه‌ای در وحشت از گسترش اعتراضات مردمی، تهدید کرد: مسئولان دستگاه قضایی با هر کسی در هر لباسی که اموال عمومی را تخریب کنند برخورد خواهد کرد. و دادستانها و سایر مسئولان قضایی نباید به آنها مجال بدهند.

آخوند صادق لاریجانی خطاب به معترضان گفت: نباید بستر را برای سلطه بیگانگان فراهم کنید. بر همین اساس صف اعتراض را باید از تخریب و آشوب جدا کرد.

 

یک معاون دفتر آخوند روحانی به ناکارآمدی رژیم آخوندی و تخریب ایران از همان آغاز روی کار آمدن رژیم اعتراف کرد و با اشاره به بحران آب در جای جای ایران گفت:

باید مدیریت مصرف, منابع و بحث بازیافت آب را دنبال می کردیم تا مساله امروز خوزستان و سیستان و بلوچستان با توجه به بیابان زایی در کشور پیش نمی آمد.

واقعیت این است که باید از همان اوایل انقلاب به این مساله توجه و برای آن برنامه ریزی می شد.

ابوالفضل رضوی افزود:

مدیریت منابع آب, مدیریت مصرف و بازیافت آب های قابل بازیافت در کشور وجودندارد. باید ۱۵ سال پیش فکری برای امروز خوزستان می‌شد/مشکلات آبی به مرض روزمرگی مبتلا شده‌است

وی تاکید کرد: باید به این مساله برسیم که بیابان زایی افزایش پیدا کرده و برای نسل های بعد مشکل ایجاد خواهد شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: