واکنشهای عجز آلود به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

گزارش خبری چهارشنبه ۱۳ خرداد


واکنشهای عجز آلود به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس


 

 

واکنشهای رژیم به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس از اولین روزهایی که خبر برگزاری این اجلاس حدود یک ماه قبل آغاز شد شروع شده بود، با سفر ظریف و بعدش عراقچی به پاریس و چانه زنی با مقامات فرانسه ادامه پیدا کرد و بعد هم که یک هیأت فرانسوی برای مذاکره در مورد برجام به تهران آمد، سران رژیم دوباره سفرة دلشان علیه مجاهدین را پیش آنها باز کردند.

بعد هم به همة اینها اکتفا نکردند و شاهد موجی از نامه پراکنی و عریضه نویسی آشکار و پنهان مهره‌های ریز و درشت نظام مثل رییس مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع به مقامات پارلمان اروپا و مجلس فرانسه بودیم،

سفارتخانه های رژیم هم مدام در تماس با پایتخت های کشورهای غربی برای جلوگیری از برگزاری این گردهمایی بزرگ بودند. ولی از وقتی رژیم یقین کرد که تمام تیرهایش به سنگ خورده لابه های عجز الودش با فوران درون‌مایة لجن آخوندی ـ پاسداری در دستگاه تبلیغاتی‌اش از رادیو تلویزیون تا منبرهای جمعه و جماعت به کار افتاد گوشه یی از حجم انبوه این واکنش ها را ببینیم:

تلویزیون رژیم - ۹ تیر میزبانی دوباره پاریس از میتینگ تروریستها، بزم منافقانه چهرهای تکراری دوباره امسال در پایتخت فرانسه برگزار شد،

تلویزیون سعودی العربیه پیش از این نشست خبر داد تعدادی از مقامات آمریکایی با حضور در جمع منافقین از راهبرد جدید ضد ایرانی آمریکا رونمایی می کنند.

رودی جولیانی وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا و نیوت کینگریچ مشاور ترامپ از جمله آمریکایی هایی بودند که در این نشست حضور داشتند. دولت ایران به دولت فرانسه به خاطر اینکه به این گروهک تروریستی اجازه فعالیت و برگزاری کنفرانس داده اعتراض کرده

تلویزیون رژیم - 9 تیر:


ما در گفتگوهامون با مسولین فرانسه به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم و اونها هم همواره تاکید کردن که ارتباطی با این گروه ندارند. ولی ما معتقدیم که اجازه دادن تنها یک مایه سوال و لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروهها همکاری می کنند.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) - 9 تیر:


وعده تحریمهای شدیدتر علیه ایران در گردهمایی مجاهدین:‌«رودی جولیانی»، مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در اجلاس مجاهدین سخنرانی کرد. او بار دیگر گفت که دولت ایران به «سرنگونی» نزدیک شده است.

«نیوت گینگریچ»، دیگر سیاستمدار جمهوری‌خواه و رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا هم در میان مجاهدین حضور پیدا کرد. گینگریچ گفت «هدف ما» از اعمال فشار بر ایران مذاکره نخواهد بود بلکه «ما به دنبال ایران آزاد هستیم.»...

«استفان هارپر»، نخست‌وزیر سابق کانادا نیز در این میتینگ سخنرانی کرد و مفتخرانه از سیاست‌های ضدایرانی‌اش گفت. هارپر گفت که دولت او سفارت ایران را بسته و به نمایندگان حکومت ایران گفته که کانادا را ترک کنند.

کیهان خامنه ای - 10 تیر: خیمه شب بازی تروریست‌ها در پاریس دهن‌کجی فرانسه به FATF


مجوز دولت فرانسه به این سازمان و شرکت برخی سناتورهای فرانسوی و مشاور و وکیل ترامپ (رودی جولیانی و نیوت کینگریچ) در حالی است که فرانسه در کنار آمریکا و انگلیس و آلمان، برای الحاق ایران به FATF (کارگروه مبارزه با تأمین مالی تروریسم) یقه‌درانی می‌کنند.

در نشست سازمان مجاهدین، برخی مقامات سابق اروپایی و آمریکا نیز حضور داشتند و به براندازی جمهوری اسلامی تأکید شد.

خبرگزاری قضاییه آخوندی(میزان)- 10تیر:


سوالی که باید از سردمداران کاخ الیزه کرد، این است آن‌ها بر چه مبنایی محیط فعالیت آزادانه را برای گروهکی فراهم کرده‌اند که خودشان در بیانیه‌های صادره بر ارتکاب اعمال تروریستی معترف‌اند؟ بنابراین صدور مجوز برای برگزاری نمایش تروریست‌ها در پاریس، نقطه ابهامی در روابط فرانسه با ایران است.

در نشست مجاهدین در پاریس، به مانند سال‌های گذشته برخی مسئولان سابق اروپایی و آمریکایی و برخی چهره‌های وابسته به رژیم‌های مرتجع عربی... حضور یافتند.

از «رودی جولیانی» مشاور رئیس‌جمهور آمریکا تا «برنار کوشنر» و «فیلیپ بلازی» وزرای خارجه پیشین فرانسه و «نوت کینگریچ» رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا...اما فارغ از (این) مباحث موضوع مهم زیست و فعالیت آزادانه آن‌ها در کشوری همچون فرانسه است که ادعا‌های حقوق بشری‌اش، گوش فلک را کر کرده است.

روزنامه حکومتی سیاست روز- 10تیر: نخست آنکه غرب چگونه از بسته حمایتی از برجام می‌گوید در حالی که همزمان نشست (سازمان مجاهدین خلق) ... در قلب اروپا (فرانسه) برگزار می‌شود و مقامات غربی و آمریکایی نیز در آن شرکت می‌کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: