آیا در شرایط کنونی باید از بست ولایت سفیانی دست برداشت؟ -۱۳تیر۱۳۹۷

آیا در شرایط کنونی باید از بست ولایت سفیانی دست برداشت؟ -۱۳تیر۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات پاسدار حسن عباسی


 

 

بحثی در درون رژیم بین دو باند حاکم جریان دارد که آیا در شرایط کنونی باید دست از سوداهای پوسیدة خمینی مبنی بر بسط ولایت سفیانی موسوم به ولایت فقیه دست برداشت و از سوریه و عراق و یمن و منطقه دست برداشت و عمامة‌ ولایت را دو دست چسبید که باد نبرد، یا نه، اگر این کار را بکنیم در قدم بعد و قدمهای بعد نهایتاً باید از ولایت فقیه هم دست برداریم و فاتحة نظام را بخوانیم. بد نیست این بحث را یک بار هم از زبان پاسدار حرافی به نام حسن عباسی که هنوز در هپروت جهانی شدن ارتجاع از نفس افتادة خمینی سیر می‌کند،‌ بشنویم:

 

حسن عباسی- منافقان انقلاب اسلامی


حسن عباسی: ده سال پیش در مجمع تشخیص مصلحت نظام متنی منتشر شد, ناظر به اینکه می خواهیم انقلاب اسلامی باشیم یا جمهوری اسلامی, می خواهیم ثروت ملی تولید کنیم یا قدرت ملی, من البته نمی دانم چی جوری بین ثروت ملی و قدرت ملی فرق وجود دارد. بالاخره ثروت قدرت ایجاد می کند, قدرت هم ثروث تولید می کند نمی دانم چی جوری بین جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باید فرق بگذاریم. جمهوری اسلامی مرحله ای از مراحل انقلاب اسلامی است.

هنوز ما شورای عالی انقلاب داریم هنوز ما رهبر انقلاب داریم نهادهایی مثل سپاه پاسداران انقلاب داریم. دادگاه انقلاب داریم یعنی چی یعنی این انقلاب هنوز ادامه دارد تا کی تا زمانی که از این سقف خواستهای انقلاب, به آن از این کف خواسته های انقلاب به سقف خواسته های برسیم که لحظه ظهور.

خطری که این تفکر دارد, این خطر است ملاحظه بفرمایید می گویند ما اگر جمهوری اسلامی هستیم. دیگر انقلاب اسلامی نیستیم. پس رهبر انقلاب اسلامی نمی خواهیم. رئیس جمهوری اسلامی کافی است.

اگر انقلاب اسلامی تمام شده و آن جوری که گفته بودند اگر انقلاب اسلامی باشیم باید انقلاب را صادر کنیم. چون دیگر تمام شده نه این انقلاب حفظ کردن نیاز دارد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخواهد و نه صدور انقلابی نیاز دارد که شما کسی را بفرستید توی سوریه و لبنان و جای دیگه و برود شهید بشود.

این نگاه و تفکر امروز در کشور ما جایگاه قانونی قدرت دارد یعنی در قدرت هست به شکل قانونی و رسمی اما این نگاه را کنار نگذاشته

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: