اتریش-تظاهر کنندگان حضور روحانی را به شدت محکوم کردند

اتریش-تظاهر کنندگان حضور روحانی را به شدت محکوم کردند

 تظاهرات اعتراضی

علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

 

در حالیکه دیپلمات تروریست رژیم دروین

به خاطر سرکردگی عملیات تروریستی علیه گردهمایی

مقاومت ایران دستگیر شده است

تظاهر کنندگان حضور روحانی را به شدت محکوم کردند

 

دیپلمات تروریست رژیم که از اتریش

برای تحویل مواد انفجاری به تیم تروریستی

به لوکزامبورگ رفته بود

درحین عبور از خاک آلمان دستگیر شد

 

صدر اعظم اتریش موضوع این اقدام تروریستی

را به روحانی گوشزد کرد و خواستار توضیح شد

حضور آخوند جلاد و شیاد حسن روحانی در اتریش همزمان با برملاشدن توطئه تروریستی رژیم علیه اجتماع عظیم ایرانیان در پاریس و دستگیری دیپلومات تروریست دولت روحانی در وین که درخاک آلمان دستگیر شده است، در تظاهرات اعتراضی اشرف نشانها به شدت محکوم شد.

به گزارش روزنامه بیلد آلمان اسد الله اسدی دیپلمات تروریست رژیم که در وین شاغل بودو به موجب یک حکم بازداشت بین المللی تحت پیگرد قرار داشت، بعد از این که یک محموله نیم کیلویی ماده انفجاری به تیم تروریستی برای بمبگذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس تحویل داده بود، در اتوبانی در خاک آلمان توسط پلیس متوقف و دستگیرشد و متعاقبا اتریش اعلام کردکه مصونیت دیپلوماتیک وی را سلب می کند چراکه قرار است به بلژیک تحویل داده شود.

به گزارش بیلد، زن و مردی که ماموریت این سوءقصد توسط اسدالله اسدی به آنها ابلاغ شده بود و در بلزیک دستگیر شده اند، در بازجویی اعتراف کردند که مواد انفجاری را در لوکزامبورگ از اسد الله اسدی دریافت کرده اند.

تظاهر کنندگان در وین ضمن اعتراض به حضور رئیس حکومت تروریستی آخوندها در اتریش، که با موج اعتراضات مردم به ستوه امده در شهرهای ایران و به گلوله بستن معترضان توسط مزدوران آخوندها همراه است، شعارهای «روحانی تروریست است»، روحانی قاتل است سردادند .

اشرف نشانها فریادهای «مرگ برروحانی» جوانان و مردم به ستوه آمده خرمشهر و دیگر شهرهای به پاخاسته خوزستان و سراسر ایران را رو در درروی این آخوند شیاد و جلاد طنین انداز کردند.

گزارشها حاکیست که صدر اعظم اتریش موضوع این اقدام تروریستی حکومت آخوندی و نقش دیپلومات تروریستهای این رژیم را به آخوند روحانی گوشزد کرده و خواستار توضیح وی شد است.

رسانه های حکومت آخوندی نیز در این زمنیه اعتراف کردند که در کنفرانس مشترک مطبوعاتی سباستین کورتز، صدراعظم اتریش و آخوند روحانی، صدراعظم اتریش در مورد دیپلومات تروریست دستگیرشده در آلمان گفته است: در مورد این موضوع با روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود .
لطفا به اشتراک بگذارید: