کیهان خامنه ای درباره زهراتمی وتن دادن رژیم به برجام

کیهان خامنه ای درباره زهراتمی وتن دادن رژیم به برجام


جواب نامه حسن روحانی خطاب به آخوند جنتی و درخواست تایید وتصویب سریع لوایح اف ای تی اف، با یک جواب منفی آنهم توسط کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان داده شد.

دراین جواب تحقیر آمیز، کدخدایی خطاب به آخوند روحانی نوشت : مجلس و دولت گاهی اوقات نسبت به مصوبه نظر دارند که سریعتر کار بررسی آن انجام شود. اما شورای نگهبان در فرصت قانونی به موارد ارسالی رسیدگی می‌کند.

آخوند حکومتی ناصر مکارم شیرازی نیز اعلام کرد: پذیرش پیشنهادهای اف.ای.تی.اف سیاهی مطلق و حرام است.

درهمین حال، کیهان خامنه ای در باره زهر اتمی و تن دادن رژیم به برجام نوشت: در متن توافق برجام در پیوست چهارم بخشی به نام «کانال خرید» وجود دارد. اتحادیه اروپا در قالب کانال خرید برجام در حال تثبیت نظام بازرسی سنگین خود بر صنایع داخلی کشور است.این نظام بازرسی از زمان تصویب برجام تاکنون بارها و بارها اجرا شده و در حال تبدیل به یک رویه پذیرفته شده است! کانال خرید یا P2P همان FATF در باب کالا و تکنولوژی است و می‌تواند تهدیدی جدی برای صنایع دفاعی ، دورزدن تحریم‌ها و دسترسی به صنایع«های تک» به شمار آید.

پاسدار حسن عباسی از سرچماقداران خامنه‌ای وحشت زده از محدودیتهای که در صورت تن دادن دادن رژیم به FATF برای حکومت آخوندی ایجاد می‌شود، هشدار داد: با پیوستن به این کنوانسیون، زمینه ای ایجاد میشودکه بگویند کمیته امداد اسپانسر تروریسم می کند و مصیبتهایی برای نظام شکل می گیرد:‌

اف.ای.تی.اف میاد میگه این را به عنوان سیستم عامل نصب کن توی نظام مالی کشورتون، من بینم این تسک فورث شما، این نیروی عمل کلی من، بگه که آیا شما این منابع مالی‌تون گردش میکنه به سمت نیروهای تروریستی میره یا نمیره. شما بگو آقا ما یک پولی جمع کردیم توی نظام بانکی‌مون، شماره فلانه، حساب مثلاٌ فلان امام، یا شماره فلان، از کمیته امداد. روز قدس بوده مردم اومدند توی راهپیمایی توی سراسر کشور. یک کمکهای مالی جمع شده اونجا،

شما به اف.ای.تی.اف بعد رسماٌ زمینه رو ایجاد کردید که او بیاید بگه کمیته امداد شما داره اسپانسر تروریسم میکنه. بعد می‌بینید یک پازلی درمیاد که در اون پازل مصیبتهایی که برای نظام شکل میگیره در سالهای آینده دیگه نه آقای ظریفی هست بیاد جواب بده، نه آقای عراقچی هست نه آقای شمخانی هست.
لطفا به اشتراک بگذارید: