«بزک نمیر بهار می‌آد!»

گزارش خبری پنجشنبه ۱۴ تیر


«بزک نمیر بهار می‌آد!»


اگر دقت کرده باشید سردمداران رژیم اخیراً یک حرفی را در ارتباط با وضعیت فعلی و اوضاع از هم پاشیدة اقتصادی و اعتراضات مردم تکرار می‌کنند و آن هم این است که چند ماه صبر کنید، کارها درست می‌شود.

روحانی چند روز پیش گفت 6ماه صبر کنید، اما آن را دیروز به 5، 6ماه یکسال ارتقا داد. وزیر کار او علی ربیعی هم گفت 9ماه، جهانگیری معاون روحانی و نوبخت سخنگوی دولت هم گفتند که اگر مردم کمی صبر و حوصله کنند،

کارها درست می‌شود و همه چیز حل می‌شود. معلوم نیست در این چند ماه چه شق‌القمری ممکن است اتفاق بیفتد که تازه اگر به قول یکی از مهره‌های رژیم، جواد منصوری، از آسمان طلا هم ببارد، هیچ چیری در این رژیم درست نمی‌شود هیچ که بدتر هم می‌شود. به هر حال شنیدن برخی از همین قماش حرفها که یادآور ضرب‌المثل «بزک نمیر بهار می‌آد» هستش، از نظرتون می‌گذره:

آخوند روحانی ۷ تیر


اختلاف ها و گلایه ها را کنار بگذارید

ایران‌ در وضعیت اقتصادی سخت قرارگرفته است

سست نشویم و گله‌ها و شکایت‌ها و فاصله‌هایی که همواره در جامعه ما میان اقشار و گروه‌های مختلف وجود داشته را کنار بگذاریم.
نباید در برابر تلاش‌های دشمن برای تحریم دستپاچه شویم

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد

اصلاً فرض را بر این می‌گذاریم که دوران سختی آغاز شده است، آیا باید خودمان را ببازیم و دنبال مقصر بگردیم و تقصیرها را به گردن یکدیگر بیندازیم؟
امروز زمان کمک به یکدیگر و تلاش برای عبور از مشکلات است، نه زمان تسلیم یا مچ‌گیری

اگر 6 ماه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، آنها منکوب و خسته شده و در برابر اراده ملت ایران تسلیم خواهند شد.
امروز، روزی است که همه باید بیش از گذشته به هم و به کشور کمک کنیم

جهانگیری معاون آخوند روحانی ۷ تیر




کسانی که در شرایط سخت به جیب خود فکر می‌کنند، خائن هستند
داخل کشور آتش‌بس اعلام کنیم

باید امید و اعتماد مردم را بازسازی کنیم در شرایط جدید مدیران کشور حق ندارند که تسلیم شرایط شوندمهمترین تهدید این است که درک صحیحی از شرایط نداشته باشیم و مردم را نسبت به وضعیت جدید کشور آگاه نکنیم.

دشمنان می خواهند مردم را نسبت به آینده جمهوری اسلامی ایران مأیوس کنندباید توجه داشته باشیم که مردم را نباید وحشت زده کنیم و در عین حال نباید به آنها بگوییم که کشور در شرایط عادی است.

اگر در برخورد با کاستی ها ابتکار عمل نداشته باشیم تهدید ها و مشکلات بزرگتر می شوند.ما نیز برای مقابله با این تهدیدات ضرورت دارد اختلافات را کنار گذاشته و در داخل آتش بس اعلام کنیم. امیدوارم بتوانیم با سربلندی دوران سخت کنونی را پشت سر بگذاریم.

پاسدار علی لاریجانی ۷تیر


تردیدی نیست که در شرایط امروز باید وفاق سیاسی داشته باشیم، اختلافات فردی را کنار بگذاریم و آن‌ها را برای زمانی دیگر بگذاریم. امروز محل مواجهات را اصل بگیریم و روی نقاط مشترک خود بایستیم. باتوجه به مختصات امروز جامعه و چالش‌ها اگر همه تمرکز کنیم می‌توانیم با سربلندی و سرافرازی از این بحران‌ها عبور کنیم.

علی ربیعی وزیرکار آخوند روحانی ۶ تیر:


اگر بتوانیم تکانه 9 ماهه را تحمل کنیم موفق خواهیم شد!


نیاز داریم کمربند‌ها را سفت‌تر کرده و در استفاده از منابع صرفه‌جویی کنیم. ما باید حتی سفر‌ها را هم محدود کنیم.باید ساعت کار را افزایش دهیم و اثربخشی آن را بیشتر کنیم.

شاید ما اشتباهاتی کرده باشیم و در تصمیم‌گیری‌ها خوب عمل نکرده باشیم ما باید صرفه‌جویی را از ادارات شروع کنیم چراکه شرایط سخت‌تر شده است.

از محیط الف. به ب. رفتیم و بسیاری از مسائل فرق کرده و اگر بخواهیم با همان استراتژی الف. در محیط ب. کار کنیم، حتما شکست می‌خوریم.

محمدرضا باهنر از باند خامنه ای ۷ تیر


وحدت نیاز کلی جامعه است
همه موظف هستند همدل و هم زبان به دولت کمک کنند. اگر دولت و شورای مستقل موفق نشوند، خراطی نظام صورت می‌گیرد.
متاسفانه تریبون‌های رسمی نظام که از خزانه بیت‌المال استفاده می‌کنند ناکارآمدی دولت را مطرح می‌کنند.ما در کشور از نردبان مردم بالا می‌رویم اما بعداز انتخابات کاری با مردم نداریم.

علی شکوری‌راد عضو سابق مجلس ارتجاع ۷ تیر


کشور ما در بحرانی فزاینده قرار دارد. این را می شود از سخنرانی روزهای گذشته آقای روحانی متوجه شد. طلا و ارز، کشور را در بحرانی عمیق فروبرده است.
امروز من در این جمع نشنیده ام کسی بگوید، چه باید کرد؟. همه می گویند چه می شود؟

ما فقط ایستاده ایم ببینیم چه می شود، چه باید کرد، در کار نیست.اگر بخواهیم تحلیلی از شرایط روز داشته باشیم، باید در جستجوی این پاسخ‌ها باشیم. از ما که کاری برنمی آید فقط باید دعا کنیم از این بحران عبور کنیم.اکنون هم بعید می دانم کاری از دست شخص آقای روحانی بربیاید.

راه حل این بحران فزاینده در دست روحانی نیست. نظر من این است که روحانی با مقام معظم رهبری بنشیند و از ایشان راه حل بخواهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: