اطلاعیه کمیته ایتالیایی-شکست سوءقصدتروریستی درپاریس وخواهان اتخاذ اقدامات فوری اروپا

اطلاعیه کمیته ایتالیایی-شکست سوءقصدتروریستی درپاریس وخواهان اتخاذ اقدامات فوری اروپا

 

اطلاعیه کمیته ایتالیایی پارلمانترها وشهروندان

لزوم اخراج همه ماموران اطلاعاتی رژیم ایران از اروپا

شکست سوء قصد تروریستی در پاریس علیه مقاومت ایران

اروپا بایستی اقدامات فوری اتخاذ کند

 

آنچه اتفاق افتاده و تهدیدات تروریستی رژیم

علیه سازمان مجاهدین خلق ایران

ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا

در برابر رژیم ایران را نشان می دهد

کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد، که با اعضای مختلفش در گردهم آیی اپوزسیون دمکراتیک ایرانی در 30 ژوئن در پاریس شرکت کرده بود، قدردانی خودش را از اقدام حرفه ای و مؤثر پلیس و سرویسهای امنیتی بلژیک، فرانسه و آلمان که طرح سوء قصد تروریستی که میتوانست منجر به یک فاجعه شود را کشف و خنثی کردند ابراز می نماید.

در بلژیک دو تروریست وابسته به رژیم آخوندها ، که مواد منفجره و چاشنی آماده برای سوء قصد به همراه داشتند دستگیر شدند، فرد دیگری هم که مشکوک به همکاری با آنها می باشد در فرانسه دستگیر شد.

در آلمان نیز یک دیپلمات رژیم ایران بنام اسدالله اسدی که رئیس سرویسهای اطلاعاتی رژیم در وین در اتریش بوده و مظنون به صدور دستور این سوء قصد می باشد، دستگیر شده است.

آنچه که اتفاق افتاده ، همراه با تهدیدات مستمر عملیات تروریستی از طرف مامورین رژیم بر علیه مقر سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی که بارها توسط مجاهدین اعلان شده، بار دیگر ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا در برابر ایران را نشان می دهد.

اتحادیه اروپا باید سیاست قاطعی را در رابطه با رژیم ایران در پیش بگیرد و اخراج همه مامورین اطلاعاتی آماده برای عملیات تروریستی از یک طرف و همچنین شناسایی رسمی نقش مثبت و طرف مخاطب شایسته اپوزیسیون دمکراتیک که در شورای ملی مقاومت ایران خودش را نشان می دهد، ضرورت مقابله با تروریسم رژیم آخوندهاست.
لطفا به اشتراک بگذارید: