درماندگی و خشم و وحشت در برابر شکوه و درخشش کهکشان – ۱۴تیر۱۳۹۷

درماندگی و خشم و وحشت در برابر شکوه و درخشش کهکشان – ۱۴تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارنظرهای مهره ها و رسانه های نظام


 

 

وقتی تیر رژیم در توطئة‌ تروریستی رژیم به سنگ خورد و یک رسوایی جهانی برای رژیم به بار آورد، اکنون صدای زوزه‌های دردألود رژیم را از همه جانب می‌توان شنید. از مجلس ارتجاع تا صفحات روزنامه‌ها و رسانه‌ّها از هر طرف جیغهای وحشت علیه مجاهدین را می‌توان شنید. مصیبت رژیم از بابت برگزاری گردهمایی عظیم و پرشکوه مقاومت ایران در پاریس کم بود که افشای توطئة بمب‌گذاری رژیم در این گردهمایی هم به آن اضافه شد. البته رژیم تقلای مذبوحانه‌یی کرده تا با همان ترفند مسخره و جنایتکارانة‌ خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند، این بار هم بگوید که مجاهدین خودشان می‌خواسته‌اند در گردهمایی خودشان بمب منفجر کنند و به این ترتیب این ترفند کثیف را این بار به معرض تماشای جهانیان هم قرار داده، بخصوص که دیپلومات تروریست رژیم در اتریش همزمان با حضور روحانی در اتریش حین ارتکاب جرم دستگیر شده و صدراعظم اتریش در ملاقات با روحانی آن را جلو او گذاشته و گفته انتظار داریم رژیم شفافیت کامل در این مورد ایجاد کند و روحانی هم قول و تصمین داده که رسیدگی می‌کند؛ البته روشن است که آنجا دیگر نمی‌توانسته بگوید که این دیپلومات تروریست هم عضو مجاهدین بوده است. به هر حال این رسوایی بحران جدیدی به بحران درونی رژیم اضافه کرده که گزیده‌یی از آن در اینجا از نظرتان می‌گذرد.

 

خبرگزاری نیرویی تروریستی قدس ۱۳ تیر


سفرای فرانسه و بلژیک و کاردار آلمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شدند

بهرام قاسمی , سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت در پی دستگیری یکی از دیپلمات های ایران در کشور آلمان که به درخواست پلیس فرانسه صورت گرفت, سفرای کشورهای فرانسه و بلژیک و کاردار آلمان (در غیاب سفیر) به وزارت امور خارجه فراخوانده شدند.

مطابق این گزارش, سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار با سفیر فرانسه و کاردار آلمان مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به دستگیری دیپلمات ایرانی را اعلام و با تأکید بر مصونیت دیپلمات ها بر اساس کنوانسیون وین, خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط دیپلمات جمهوری اسلامی ایران گردید.

عراقچی این اقدام را سناریو و توطئه ای برای تخریب روابط ایران و اروپا دانست که همزمان با سفر رئیس جمهور کشورمان به اروپا و در آستانه اجلاس وزرای خارجه ایران و کشورهای 1+4 صورت می گیرد و هدف آن تحت الشعاع قرار دادن اجلاس مزبور در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد.

قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم ۱۳ تیر


سفیر فرانسه در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد

دستیار مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه روز گذشته با احضار سفیر فرانسه در تهران حمایت این کشور فعالیت های (سازمان مجاهدین) را شدیدا مورد اعتراض قرار داد. در این احضار به سفیر تاکید شد نباید اجازه داد تا برخی جریان های افراطی که دارای ماهیت تروریستی هستند - اگرچه کوچک و بی ارزش - در پناه اصل آزادی بیان به ترویج افراط گرایی و تروریسم بپردازند.در این دیدار همچنین با اشاره به تجمع اخیر (مجاهدین) در پاریس و حضور مقامات تندرو و افراطی آمریکایی در آن، به حضور تعدادی از مقامات سابق و ایراد سخنان مداخله گرانه و تفرقه افکنانه علیه مردم ایران اعتراض شد.

 

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۱۳ تیر


سازمان مجاهدین در روزهای اخیر در فرانسه و آلمان جلساتی نمایشی را با حضور برخی چهره‌های نزدیک به قدرت در آمریکا و برخی کشورهای اروپائی تشکیل داد.

خوبست این نکته را با دقت مدنظر قرار دهیم و حوادث پیرامونی را با حساسیت بیشتری رصد کنیم تا دریابیم دشمنان ما به چه می‌اندیشند و چه آرزوهائی دارند. این آرزو طی روزهای اخیر به تکرار عنوان شده که آنها گزینه‌های آلترناتیو مورد نظر غرب جنایتکار برای آینده ایرانند.

تاجزاده از باند اصلاح طلب ۱۳ تیر



عمادالدین باقی از باند اصلاح طلب ۱۳ تیر


خبر میتینگ گروه رجوی در فرانسه با حضور مقامات امریکایی در ایران خشم نیروهای مستقل، ملی و آزادیخواه در ایران را برانگیخته و اینکه گروهی، آنهم با کارنامه ای ملکوک، رسما به عنوان پیاده نظام یک قدرت خارجی سودای تصاحب قدرت را داشته باشد توهین به خود تلقی می کنند. به عنوان یک فعال حقوق بشر نیز دعوت رهبر این گروه به شورش را که به معنای دامن زدن به خشونت و بهم ریختگی و سوریه ای شدن ایران است جنایتی علیه حقوق بشر می دانم.


محمدرضا پورابراهیمی عضو مجلس ارتجاع ۱۳ تیر


پورابراهیمی نماینده مجلس:آقای دکتر مطهری حضرتعالی مستحضرید هفته ای که پشت سر گذاشتیم و روزهایی که اخیر به شکلی پشت سر گذاشتیم شاهد یک اقدام وقیحانه از طرف دولت فرانسه برای یک تجمعی که منافقین را در پاریس جمع کردند و یک اقدام کاملا [بی] شرمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دارند راه اندازی میکنند, انتظار ما از دولت ازشخص آقای رئیس جمهور از وزیر امور خارجه این هست که این موضوع را به شکل جدی پیگیری کنند اینکه برای ما قابل قبول نیست, ما در حالیکه داریم بحث مذاکرات را برای ماندن یا عدم ماندن در برجام با کشورهای اروپایی پیگیری میکنیم این بر اساس هیچیک از قوانین بین امللی قابل قبول نیست

جمهوری اسلامی ایران باید سفیر فرانسه ازایران را اخراج میکرد این رفتاری که امروز فرانسه علیه جمهوری اسلامی ایران داره هر ساله تکرار میکنه برای اولین بارشون هم نیست؛ سال گذشته هم منافقین را جمع کردند در آنجا و موضوع براندازی را دارند پیگیری میکنند یکوقت در یک جا می نشینند اعتراض میکنند به یک اقدام میگیم خب اینها نشسته اند یک اقدام انجام میدهند

کجاست آقای وزیر امور خارجه؟ آقای رئیس جمهور چرا در اروپا موضع نمیگیری؟ این وضعیت را خواهش میکنم حضرتعالی توضیح بدهید پیگیری کنید تکلیفی بر کمیسیون امنیت ملی هم وارد کنید.

علی مطهری نائب رئیس مجلس: بله متشکرم تذکر بجایی ست جناب آقای پور ابراهیمی و حداقل ما از وزارت خارجه انتظار داریم که سفیر فرانسه را احضار بکنه حالا شما فرمودید اخراج حالا ما میگیم حداقل احضار بکنند و این برای چندمین بار هست که فرانسه داره اینکار را انجام میده و به هر حال انشاالله که مسئولان دولتی اقدام لازم را انجام بدهند.



لطفا به اشتراک بگذارید: