فریاد وحشت اعضای مجلس از وضعیت انفجاری جامعه – ۱۴تیر۱۳۹۷

فریاد وحشت اعضای مجلس از وضعیت انفجاری جامعه – ۱۴تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات اعضای مجلس ارتجاع


 

 

وحشت از شرایط انفجاری کشور و آتش قیام که هر روز از جایی شعله می‌کشد و بخصوص وحشت از به هم پیوستن این شعله‌ها به همدیگر، سراپای رژیم را فراگرفته و هشدارها و فریادهای وحشت را از همه جای رژیم می‌توان شنید. در همین رابطه ابتدا توجهتون رو به قسمتهایی از نطقهای نمایندگان رژیم در جلسة‌ دیروز مجلس ارتجاع جلب می‌‌کنم:

مهرداد لاهوتی ـ مجلس ارتجاع ـ 13تیر 97


آقای دکتر روحانی همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریمها بر نمیگرده [ با داد و فریاد ] ما سه ماهه اول امسال آیا نفت را از نظر تعداد بشکه کمتر فروختیم؟ قیمت نفت که 55 دلار بود کمتر فروختیم؟ نرخ ارز که 3500 تومان مشخص کرده بودیم کمتر فروختیم؟ آقای دکتر روحانی مشکلات نقدینگی امروز پدر این کشور را در آورده بارها و بارها تو همین مجلس ما داد زدیم داد زدیم فریاد زدیم آقا اینها خائن نیستند اینها نقدینگی پول دارند شما اینها را هدایت بکنید به طرف نیاز جامعه نکردید این نقدینگی رفت به طرف ارز رفت بطرف طلا و جاهای دیگه امروز این بلاها را سر کشور آورده ما مشکل مدیریت داریم در کشور مشکل مدیریت داریم در کشور [ با فریاد] دوستان همکاران ساختار اقتصادی تیم اقتصادی آقای دکتر روحانی تیم اقتصادی قوی نیست که بتوانه این بحران کشور را مدیریت بکنه باید تغییر تویش صورت بگیره.

من از آقای دکتر لاریجانی میخواهم که خواهش بکنم اگر آقای دکتر روحانی ما طی نامه ای ازشون استدعا کردیم در تیم اقتصادی خودشان تجدید نظر بکنند اگر کردند کردند اگر نکردند ما باید مجلس اینکار را بکنیم آقای دکتر روحانی ما شش ماهه از شماداریم استدعا میکنیم بیا در مجلس در خانه ملت در خانه ملت پاسخگوی جواب نمایندگان مجلس از شأن شما کاسته خواهد شد».

علی مطهری: آقای لاهوتی ببینید ما هم موافق اینکاریم ولی خب دوستان امضاهایشان را پس میگیرند و منتفی میشه دیگه.

 

بهرام پارسایی نماینده مجلس:


من در مقابل مردم شرمنده ام میخواهم به این موضوع اشاره کنم قانونی که 216 نفر امضا میکند 160 رای می آورد 12 نفر یک کمیسیون حکم به مسکوت ماندن آن میدهند ...

جالب است مجلس رژیم برای تبرئة خود روحانی و وزیران او را برای سؤال و استیضاح به مجلس فرا می‌خواند و زیر برگة سؤال و استیضاح را هم بیش از 200تن از اعضای مجلس هم امضا می‌کنند، بعد دولت با همدستی علی لاریجانی وارد می‌کند و اغلب امضا کنندگان را یا با تهدید یا با تطمیع و رشوه مجبور به پس گرفتن امضاهایشان می‌کند. نتیجه این که این مجلس دکوری که به قول خودش مطیع محض ولی فقیه است، حتی تیغش ماست را هم نمی‌برد و روی دولت پیزوری روحانی هم کارایی ندارد. حالا ببینید برخی اعضای مجلس چطور به این وضعیت و به تنفر مردم از خودشان اعتراف می‌کنند:

 

کوروش کرمپور حقیقی نماینده فیروزآباد:


نمایندگان مسئولین مردم به بعضی از ماها بشدت بی اعتماد شده اند چه کرده ایم که دیگر مردم بعضی از ما ها را از جنس خود نمیدانند؟

ای مردم مظلوم و نجیب ای شهدا من بعنوان نماینده مجلس تمام قد اما در نهایت فروتنی از محضرتان طلب بخشش دارم ما شرمنده شمائیم شهدا ما شرمنده شمائیم همکاران گرامی با همه شرمندگی مان تا امروز هر چه بود گذشت ازامروز بسازیم آنچه را که پیش چشمان مان ویران کردند و ما دانسته و ندانسته سکوت کردیم

 

همایون هاشمی ـ مجلس ارتجاع ـ 13تیر 97


همایون هاشمی نماینده مجلس:باور بفرمائید این عرض بنده را حتما همکاران محترم تائید میکنند واقعا دیگه ما روی رفتن به منطقه را نداریم جوانان تحصیلکرده ما الان رضایت میدهند به کارهای دون پایه هم بپردازند همین کارهای درجه سه هم پیدا نمیشه»

 

‌ بهرام پارسایی ـ مجلس ارتجاع ـ 13تیر 97


امروز ملت ما نیازمند کمک های ما هستند, اگر هزینه ای هست و پولی هست که باید از مسیر قانون بر سایر نقاط جهان هزینه شود اولویت با مردم ما مردم خرمشهر و تک تک مردم این سرزمین است...

 

لابد متوجه شدید که در هراس از خشم و خروش مردم خرمشهر در حرفهای این نمایندة رژیم چی بیرون زد؛ به طور سرپوشیده گفت که بابا به جای این که پولها را ببرید در سایر نقاط جهان هزینه کنید، آن را صرف مردم خرمشهر و سایر نقاط کشور کنید، اولویت با آنهاست. این انعکاس همان شعار مردمی «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن» در درون رژیم است.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: