«فضای کشور برای ناآرامی مهیاست»

گزارش خبری شنبه۱۶ تیر


«فضای کشور برای ناآرامی مهیاست»


 

چندی پیش در رسانه‌‌های باند اصلاح طلب به نقل از حجاریان از تئوریسین‌های اصلاح طلبان درون رژیم این جمله آمده است: ««هنگامی که آخرین اصلاح‌طلب با روده‌های آخرین اصولگرا به دار آویخته شد، آنگاه دموکراسی در ایران پدید می‌آید».

این عبارت اگر چه تصویری مشمئزکننده است که تنها می‌تواند از یک ذهن سادیستی تراوش کند، اما فضای تاریک ذهنی کشتی‌نشینهای حاکم نسبت به آیندة‌ خود را نشان می‌دهد. گزارشی که الان از نظرتان می‌گذرد، گزیده‌یی از اظهارات مقامها و مهره‌‌ها و مطالب رسانه‌های رژیم است که با کم و بیشی اختلاف همین فضای ذهنی را ترسیم می‌کند:

 

آخوند موسوی تبریزی ۱۲ تیر


امروز دشمنان خط آشوب را در داخل کشورمان دنبال می‌کنند و ما برای مقابله با هجمه آنان باید وحدت خود را حفظ کنیم. مسئولان باید در برابر آشوب های اخیر تدبیر کرده و سره را از ناسره جدا کنند و اجازه ندهند این همه مجاهدت در چهار دهه پس از انقلاب از میان برود. نباید با تکرار این حرف که مجاهدین در کشور آشوب به راه انداخته اند آنها را بزرگ کنیم،امروز کشورمان در شرایط سختی قرار گرفته و باید برای مقابله با این شرایط، مردان بحران را به کار بگیریم، امروز نمی توان با گفتاردرمانی و به کار گیری افراد کم تجربه از شرایط بحرانی کشور عبور کنیم،

هاشم‌زائی عضو مجلس ارتجاع ۱۲ تیر


فضای کشور برای ناآرامی مهیا شده است

در ناآرامی‌های اخیر یا حتی اغتشاشاتی که در دی ماه سال گذشته اتفاق افتاد، عده‌ای گفتند نفوذ بیگانگان بود، برخی گفتند ضدانقلاب داخلی این فضا را راه انداخت و... اما فارغ از دخالت عوامل خارجی یا داخلی باید گفت که زمینه این ناآرامی‌ها آماده بود چون وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط خوبی بسر نمی‌برد.

وقتی ارز به یکباره به 8 هزار تومان می‌رسد و برخی کالاهای اساسی 50 درصد رشد قیمت پیدا می‌کند، فضا برای اعتراض مهیا می‌شود. میکروب هم وقتی محیط برایش آماده باشد رشد می‌کند پس همه باید تلاش کنند که زمینه رشد ناهنجاری را از بین ببرند.

 آخوند هاشم بطحایی عضو مجلس خبرگان ارتجاع ۱۲ تیر


نباید بعد از 40 سال وضع به گونه‌ای باشد که دشمن امیدوار شود و سخن از براندازی به میان آورد یا در بازار تهران کار به جایی برسد که آن درگیری‌ها رخ دهد و خسارت‌هایی وارد شود و شعارهایی مطرح شود که با انقلاب سازگاری نداشته باشند.

مقصر وضعیت فعلی، مسئولان هستند من با صراحت می‌گویم عده‌ای که اول انقلاب اجاره‌نشین بودند و حتی توان پرداخت اجاره‌شان را هم نداشتند امروز چگونه صاحب خانه‌های چند هزار متری در تهران شده‌اند؟ باید از این افراد حسابرسی شود چرا که ما با کسی تعارف نداریم. تا زمانی که چنین بیماری‌هایی وجود داشته باشد دشمن احساس حیات می‌کند پس ما باید ریشه این بیماری‌ها را خشک کنیم.

آخوند ذوالنور عضو مجلس ارتجاع ۱۲ تیر


فشار اقتصادی به مردم موجب آشوب می‌شود به عنوان نمونه همزمان با نا آرامی‌ها در خرمشهر و آبادان افرادی به صورت سازمان یافته اقدام به پخش اعلامیه آشوب طلبانه در بازار بزرگ قم کردندبا صبر می‌توان از این دوران عبورکردباید دستگاه‌های اجرایی از اشرافی گری در شرایط اقتصادی کنونی کشور دوری کنند؛ با هوشیاری مردم از این شرایط عبور خواهیم کرد.

ابراهیم رزاقی کارشناس اقتصادی رژیم ۱۲ تیر


شرایط اقتصاد کشور به گونه ای شده که برخی با رانت خواری در فرصت های کوتاه به ثروت های عظیمی دست پیدا می کنند.

دولتمردان امروز باید پاسخگوی این کم کاری ها و مشکلاتی باشند که برای اقتصاد ایران ایجاد کرده اند.

به نظر من دولت و به خصوص تیم اقتصادیش با تمام نیرو در خط انهدام کشور حرکت می کند.

پس باید کل دولت نه تیم اقتصادی عوض شود اگر در ادامه، شرایط برای اعتراضات مهیا شود که احتمال آن دور از ذهن نیست ما با وضعیتی به مراتب بدتر از سوریه مواجه خواهیم بود.

چون فقط مشکلات اقتصادی نیست. بلکه معضلات محیط زیستی، خشک سالی، کم آبی و حتی بی آبی، شرایط سیاسی و دیگر عوامل می تواند شرایط را به شدت بحرانی تر کند. لذا باید برای جلوگیری از وقوع چنین وضعیتی به دنبال راهکار بود. به دنبال آدم انقلابی بود.

 آخوند حسین انصاری‌راد عضو سابق مجلس ارتحاع ۱۲ تیر


روحانی اگر نمی‌تواند وظیفه خود را انجام دهد، اعلام کند و قبل از اینکه دیگران او را کنار بگذارند خودش کنار رود؛ هیچ اشکالی برای کشور به وجود نمی‌آید.

با پاک کردن مسئله، با زور، با اعمال قدرت، ماست مالی و ... کار درست نمی‌شود، اینها یک عدم‌رضایت متراکم و انباشته‌ است که برای چند دهه به حال خود رها شده است

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: