حمایت ازشوراهای مقاومت وکانونهای شورشی-گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس9تیر1397

حمایت ازشوراهای مقاومت وکانونهای شورشی-گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس9تیر1397

قیام و ایران آزاد

با هزار اشرف و ارتش آزادی

 

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

پاریس9 تیر 139۷ (30 ژوئن 2018)

 

حمایت از شوراهای مقاومت

و کانونهای شورشی

 

همبستگی ملی

برای سرنگونی فاشیسم دینی

رودی جولیانی

خیلی متشکرم. خیلی عالی است که به اینجا برگشتم در زمانی که هم اهمیت زیادی دارد و همة ما امیدوارتر از گذشته هستیم، نسبت به دفعات قبل که انجا بودیم. فکر میکنم اکنون خیلی واقعی تر میتوانیم پایان رژیم را ببینیم، ما این را می بینیم چون قبلا آن را در کشورهای تحت ستم دیگر تجربه کرده ایم. وقتی مردم هر روز به خیابانها میریزند، و در خیابانها روزانه تظاهرات میکنند، همانطور که در 142شهر ایران کردند، همانطور که چند روز قبل در تهران تظاهرات کردند، وقتی این کار را ادامه میدهند، بهرغم سرکوب شدید، بهرغم ضرب و شتم شدید، بهرغم دستگیریهای گسترده، یا بهرغم اینکه بسیاری کشته میشوند، اما بر تعداد آنها افزوده میشود و گسترش وتداوم پیدا می کند؛ تا جاییکه اکنون رژیم را تهدید به سرنگونی میکنند، وقتی چنین میشود، آزادی در راه است، این میتوانست قبلا اتفاق بیفتد، میتوانست 8 یا 9سال پیش در قیام 88 اتفاق بیفتد، قیامی که دولت من بیشرمانه به آن پشت کرد. شرم بر آن دولت. اما این بار، وقتی که قیام در ماه دسامبر و ژانویه شروع شد، چند ماه پیش، رئیس جمهور آمریکا، که با جنجالهای زیادی مواجه است که آیا خوب است توییت کند یا نه، تلفن کوچکش را دور بیندازد، و او توییت کرد و از تظاهرات کنندگان حمایت کرد. من به کشورهایی که به حمایت از رژیم ایران ادامه میدهند، و با آن معامله میکنند میگویم، که وقتی با رژیم ایران معامله میکنید، برای رژیمی قیمت میدهید که زنان را از حقوقشان محروم میکند، کودکان را از حقوقشان محروم میکند، مردم را به قتل میرساند به خاطر اینکه مذهب دیگری دارند، چگونه میتوانید چنین کنید؟ پس فرق شما با تروریستها چیست وقتی که به آنها پول میدهید؟ و این رژیم را پشتیبانی میکنید؟ گروه های زنان بطور خاص، در سراسر جهان، باید خواستار توقف معاملة شرکتها با این رژیم شوند، باید تحریم شوند، و ما باید معامله با آنها را متوقف کنیم. همة ما میدانیم که اقتصاد ایران در حال سقوط آزاد است، در حال محو شدن است. ما عکس مردی را دیدیم که نوشته ای را بلند کرده بود و میخواست که کلیه یا کبد خود را به 500 دلار بفروشد، این دولتی در آستانة سرنگون شدن است، چیزی که الآن باید انجام دهیم، این است که ارادة خود را از دست ندهیم. باید مصممتر باشیم. الان زمان آن رسیده که فشار جدی را وارد کنیم.

 

 

 

 اهداء بیانیه 33شخصیت

رودی جولیانی

این بیانیهای است امضا شده توسط تمامی افرادی که پشت سر شما ایستاده اند و تمامی سی و سه نفر دیگر، همگی از مقامات ارشد سابق آمریکا، که به خانم رجوی تقدیم میشود؛ و این بیانیه حمایت ما از جنبش شما برای آزادی و باور ما به شماست. زیرا بیانگر احساس مشترک امروز دولت ما میباشد. جمهوریخواه، دمکرات و همه کسانی که عقاید سیاسی مختلفی دارند، در یک چیز متفقند: ملاها باید بروند.، آیت الله ها باید بروند و یک دولت دمکراتیک که خانم رجوی آنرا نمایندگی میکند، باید جایگزین آن شود.

مریم رجوی:

یک بار دیگر تشکر میکنم از تمامی تلاشها و حمایتتان از مردم و مقاومت ایران، بخصوص در حال حاضر حمایتتان از قیامها در ایران. و من مطمئن هستم که تغییر رژیم به دست مردم و مقاومت ایران میسر و قابل تحقق است.

 

 

نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، کاندیدای ریاست جمهوری

قبل از هر چیز می خواهم از همه شما تشکر کنم به خاطر حضور امروزتان در اینجا. خواست این تعداد زیاد از افراد که از جاهای متعدد آمده‌اند یک عامل اصلی در حمایت رو به رشدی است که در سطح جهانی برای آزادی در ایران مشاهده میکنید.
و حضور تک تک شما در اینجا امروز به برقراری ارتباط و ساختن چنین حمایتی کمک می کند بنابراین اجازه بدهید با تشکر از شما شروع کنم.

اجازه بدهید هم چنین یادآوری کنم که در دو سال گذشته اوضاع چقدر تغییر کرده. دو سال پیش، ما دولتی در آمریکا داشتیم که متعهد به ضعف بود، متعهد به انتقال پول نقد به دیکتاتوری بود و تخفیف تحریمها و با خودفریبی اجازه داد که دیکتاتوری کار خود را پیش ببرد.

امروز در آمریکا دولتی بر سر کار است که واقعیتها را میفهمد و مصمم است که دیکتاتوری را متوقف کند و در حال اضافه کردن تحریمهاست و پیش بینی می کنم که هر ماه سخت تر و سخت تر شود. چرا که النهایه تنها راه برای برقراری امنیت در منطقه، جایگزین کردن دیکتاتوری با دموکراسی است و این باید هدف ما باشد.

همواره شگفت زده می‌شویم وقتی به اینجا میآییم و ابعاد تولیدات شما را می‌بینیم و به سخنان خانم رجوی گوش میکنیم و می‌فهمیم که چقدر فکر و اندیشه صرف آماده کردن سخنانی شده که مسیر پیش رو را ترسیم می‌کند.

من از صمیم قلب باور دارم که ما در سمت درست تاریخ هستیم. من معتقدم که انسانها در همه جا ترجیح میدهند که خودشان بر خودشان حاکمیت داشته باشند نه اینکه از یک دیکتاتوری رنج ببرند که از آنها میدزدد، آنها را سرکوب میکند، آنها را مجازات میکند و قوانین خودسرانه وضع میکند. و بنابراین اعتقاد دارم که یک سرچشمه واقعی از جوهر انسانی هست که برای کار با شما اشتیاق دارد. مشتاق است که کمک کند و مشارکت داشته باشد.

و من معتقدم که اگر شما برگردید و دوباره به سخنرانی فوق العاده خانم رجوی گوش بدهید و فکر کنید به سالهایی که او و تمام هموطنانش صرف این کار کرده‌اند، خطراتی که بجان خریده اند، و فقدانهای دردناکی که شخصاً متحمل شده‌اند. آزادی خواهد آمد. قیمت آن با خون وطن پرستان داده شده است. قیمت آن با عرق میهن پرستان پرداخته شده، قیمت آن توسط آنهایی که اراده کرده اند در مقابل دیکتاتوری بایستند، داده شده است. شما بخش کلیدی این موضوع هستید. بنابراین میخواستم به این موضوع برسم.

میخواهم بدانید که تمام آمریکاییهایی که دقایقی پیش این بالا بودند، متعهد هستند که در کشورمان این پیام را برسانند که جنبشی وجود دارد، فرصتی برای آزادی و دموکراسی و حقوق برابر وجود دارد و آن جنبش امروز اینجا جمع آمده است و بسیار بزرگتر از هر جنبش دیگری است که میخواهد به ایران کمک کند .می خواهم بدانید.

و من معتقدم این گردهمایی در ترکیب با آنچه که درایران اتفاق میافتد و در ترکیب با سرسختی دولت ترامپ، به ما یک فرصت واقعی میدهد که واقعاً بسیار سریعتر و در مسیر درست حرکت کنیم. اجازه بدهید به نوبه خودم در پایان بگویم که من خوشبین هستم، من مشتاقانه در انتظار روزی هستم که این گردهمایی بتواند در تهران در یک کشور آزاد برگزار کنیم

 

سناتور رابرت توریسلی

بدنبال رودی جولیانی و نیوت گینگریچ، اجاره بدهید که از جانب خودم، بیل ریچاردسون و پاتریک کندی - این را اساساً روشن کنم که ما بعنوان دموکراتها و جمهوریخواهان ، لیبرالها و محافظه کاران ، ممکن است که با هم اختلاف داشته باشیم، اما شما که به صدای من درتهران گوش میدهید، اشتباه نکنید تک تک ما تا نابودی نهایی ملاها، پشت سر دونالد ترامپ هستیم. بنابراین رو به ملاها بگذارید وضعیت را روشن کنم: شما در میدان جنگ تاریخ هستید. ما در کنار اشرفیان هستیم، ما در کنار مجاهدین هستیم، ما در کنار مردم در خیابانهای ایران - که برای آزادی می جنگند - هستیم. ما برای آزادی ایستاده ایم و شما برای دفاع از فسادتان، سرکوبتان و نفی آزادی ایستادهاید. یکی از ما پیروز خواهد شد و یکی شکست خواهد خورد. و اگر شما فکر میکنید که تقسیم بندی درونی ما به این معنی است که یک روز حزب دموکرات به قدرت خواهد رسید تا شما را نجات دهد، اشتباه می کنید. ما در کنار پرزیدنت ترامپ برای نابودی نهایی رژیم و برای آن افراد شجاع در خیابانهای شهر تهران، ایستاده ایم. به اشرف نگاه کنید. ایرانی بودن به معنی فقیر بودن نیست، به این معنی نیست که فرزندان شما بی آینده باشند، به این معنی نیست که شما باید زیر سرکوب زندگی کنید. ایرانی بودن یعنی که شما میتوانید نیکبخت، آزاد و خوشحال باشید و در زندگیتان آینده‌ای برای فرزندانتان داشته باشید.

از همه شما متشکرم.

 

بیل ریجاردسون، وزیر انرژی و سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، کاندیدای ریاست جمهوری

 

آیا شما برای پایان دادن به دیکتاتوری آماده هستید؟ میدانید هر خبری که در مطبوعات میخوانید در رابطه با کمبود آب، فساد، کمبود یک انتخابات آزاد، اعدام ها، قطع مستمری و ناآرامیهای سیاسی گسترده است. می دانید چرا؟ برای این که نقطة پایان نزدیک است و چیزی که شاهد آن هستید یک تغییر عظیم است. مانند بسیاری از همکارانم در اینجا که در پشت سرم مشاهده میکنید، دموکرات، جمهوریخواه، سناتورها، ژنرالها، فعالان اجتماعی، رهبران سیاسی از اقصی نقاط امریکا، میخواهم که شما بدانید همانطور که سناتور توریسلی گفت، آمریکا از شما حمایت میکند، و من در پشت صحنه رهبران کشورهای جهان شامل قانونگذاران، نخست وزیران، رهبران تقریباً همه کشورهای غربی اروپایی، افریقایی و رهبران ملیت های آسیایی را می بینم که از شما حمایت میکنند. آخرین نکته من این است که در این جا بسیاری رهبران برجسته حضور دارند ولی میدانیم که این واقعه در چه رابطهای است، این واقعه در رابطه با شماست، شما سرچشمة تغییر در ایران هستید. نسل جوان، زنان، مقاومت، جوانان شرکت کننده در اینجا و من میخواهم به شما بگویم که بسیاری از مردم سئوال میکنند که آیا آلترناتیوی در مقابل دیکتاتوری آخوندی وجود دارد؟ و جواب است که بله. این آلترناتیو نیروی مقاومت است، مجاهدین خلق است، خانم رجوی است و همین طور شما هستید. و به شما میگویم که دلیلش چیست، چون شما کسانی بودید که علیه شاه جنگیدید، شما علیه دیکتاتوری جنگیدید، علیه دیکتاتوری مذهبی، شما در سنگرها جنگیدید و کشته شدید و شما نماینده یک پلاتفرم هستید، یک پلاتفرم دموکراتیک برای آزادی و دموکراسی. شما از تساوی حقوق زن و مرد حمایت کردید، شما از منشور سازمان ملل و حقوق بشر حمایت کردید، شما از برگزاری یک انتخابات آزاد و منصفانه حمایت کردید، شما از بخش خصوصی حمایت کردید، شما از ابطال قوانین قصاص حمایت کردید، شما از دموکراسی و اینکه نسل جوان بتواند در آینده فرصت های شغلی داشته باشد حمایت کردید. پس من به عنوان دوستتان در اینجا به شما میگویم: قدرت در دست شماست، قدرت در دست تک به تک شما در اینجا است، و هر کدام از شما هزاران نفر در ایران را نمایندگی می کند که میگویند نه به دیکتاتور و اصلاح طلب. نقطه پایان نزدیک است، پایان نزدیک است. بنابر این آیا شما خواهان یک ایران آزاد هستید؟ آیا شما به خانم مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور ایران رأی خواهید داد؟ متشکرم.
لطفا به اشتراک بگذارید: