زوزه‌های وحشت در نمایشهای جمعه رژیم – ۱۶تیر۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت در نمایشهای جمعه رژیم – ۱۶تیر۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات امام جمعه های رژیم در نمایشهای جمعه دیروز


 

 

دیروز نمایش جمعة شهرستانها صحنة زوزه‌های وحشت از مجاهدین و یقه‌درانیهای نماینده‌های خامنه‌ای بود. البته به آنها سفارش شده بود که نزدیک گردهمایی مجاهدین و ویلپنت نشوند. و درعوض تا می‌توانند بحران اقتصادی و وضعیت انفجاری جامعه را به مجاهدین نسبت دهند و این که مجاهدین موجب یأس و ناامیدی مردم شده‌اند. گزیده‌یی از اظهارات امام‌جمعه‌ها را در همین رابطه می‌شنویم:

 

آخوند نعمت زاده ـ نمایش جمعه مرند:


مجاهدین یاس و ناامیدی را در بین آحاد جامعه القا می کنند, از طرفی برخی بی بصیرت ها نیز در وضعیت امروز بر ضرورت مذاکره با آمریکا تاکید می کنند. .. دشمن یک جنگ ترکیبی و روانی را در داخل کشور آغاز کرده است.

آخوند فلاحتی ـ نمایش جمعه رشت ‌:


به اغتشاش کشیدن اعتراضات مردمی شیوه مجاهدین است مجاهدین در بین مردمی که مشکل اقتصادی دارند حضور پیدا می‌کنند .. این روش منافقین است که در بین مردمی که مطالبه اقتصادی دارند حضور پیدا کرده و تجمعات را به اغتشاش و خرابکاری تبدیل کنند.... امروز همان مجاهدینی که در سال‌های دور جوانان ما را به شهادت می‌رساندند در کشورهای در خانه‌های مختلف سرک می‌کشند. کسانی که هنوز در این گروه هستند, از دوستان سابق خود درس عبرت بگیرند و هرچه سریع‌تر از این گروه جداشده, توبه کرده و به دامن این مردم و انقلاب برگردند

آخوند دری نجف آبادی ـ نمایش جمعه اراک:


منافقان امتحان خود را در برابر ملت بزرگ ایران پس داده اند. آن میزان که مجاهدین به مردم ایران ظلم کردند صدام نکرد. ترور تعداد زیادی از بزرگان کشور ما توسط مجاهدین صورت گرفته است.

آخوند باوقار ـ نمایش جمعه مشکین شهر‌:


با انتقاد از موضع گیری کشور فرانسه در حمایت از مجاهدین خواستار پاسخگویی قاطع دستگاه دیپلماسی کشور به این موضوع هستیم.

 آخوند سعادت فر ـ نمایش جمعه جیرفت:


شرایط امروز انقلاب مانند جنگ احزاب است و همه مجاهدین متحد شدند تا زمینه از بین بردن انقلاب مقدس اسلامی را فراهم کنند از این رو باید مدل فرمانبری از رهبری را اجرا کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد.

آخوند طباطبایی نژاد ـ نمایش جمعه اصفهان :


دشمنان با جنگ اقتصادی تحریم, جنگ روانی مانند سیاه نمایی و جنگ عملی مانند گروهی که تهدید و شایعه پراکنی و شعارهایی همچون تابستان را برای ایرانیان جهنم می‌کنیم در حال تقابل با کشور هستند.

آخوند عصمتی ـ نمایش جمعه تربت حیدریه:


دشمن همه توان خود را بکار گرفته تا علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ اقتصادی را از طریق تحریم اجرا کند. ..

آخوند سلیمانی ـ نمایش جمعه زاهدان:


جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بعد از برجام وارد مرحله جدیدی شده است، جنگ اقتصادی علیه ایران جزو سوژه‌های مهم امنیت ملی آمریکا محسوب می شود... وزارت خارجه باید با تمام وجود در مذاکرات توجه ویژه به منافع ملی داشته باشند، دولت مردان باید سرعت و دقت کار را مورد توجه قرار دهند زیرا عرصه اقتصادی شبیه جنگ نظامی است و فرصت آزمون خطا نداریم .

 

 

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: