کشور را تاراج کرده‌اند – ۱۶تیر۱۳۹۷

کشور را تاراج کرده‌اند – ۱۶تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات کارگزاران و رسانه های رژیم


 

 

فساد و اختلاس و دزدی، داستانی است که در این رژیم پایانی ندارد و با نمودار شدن نشانه‌های سرنگونی تشدید هم شده است. چرا که به گفتة آخوند جوادی آملی یک عده که ازقبل فرار کرده‌اند و پولهایشان را خارج کرده‌اند و یک عده هم در فکر فرارند و پولهایشان را دارند می‌فرستند. خود رژیم اعلام کرد در سال 96 میزان فرار سرمایه 27میلیارد بوده است و در ابتدای سال 97، میزان فرار سرمایه تنها طی 3ماه، این میزان به 36میلیارد رسید و همچنین با آغاز بحران ارز و طلا و سقوط آزاد ارزش پول ملی کشور گفته می‌شود که فرار سرمایه تشدید شده است. ناگفته پیداست که عمدة این سرمایه‌‌های فراری مال چه کسانی است. نتیجه این که دزدی از مهار خارج شده و بایستی با بلندترین صدا فریاد زد: آی مردم ایران! آخوندها و پاسداران حاکم دارند هست و نیست کشور را تاراج می‌کنند! به حرفها و اعترافهای خود رژیم گوش کنید:

 

فرشاد مومنی اقتصاد دان رژیم ۱۵ تیر


کشور را تاراج کرده‌اند

اقتصاد ایران تا آینده نزدیک روی خوش نخواهد دید

ما باید بعد از سی سال از خودمان بپرسیم دستاورد بازی با قیمت‌های کلیدی چه بود؟

می‌گویند راه نجات در ایجاد بازار ثانویه است. بازار ثانویه یعنی باز کردن راه یک سوداگری غیرعادی دوباره در حوزه نرخ ارز. طنز تلخ ماجرا این است که بخش بزرگی از مایحتاج تولیدکنندگان و فرودستان را به این نرخ ارز صادرات غیر نفتی وصل می‌کنند. عده‌ای هم اکنون می‌گویند اگر صادرات نفت بد است ما برویم خام‌فروشی‌های دیگر را راه بیندازیم. خدا می‌داند که از این ناحیه تاکنون چه بر سر ایران آمده است.ببینید چطوری منابعی را که متعلق به همه ملت است به تاراج داده می‌شود و زمین‌گیری ما را از طریق خام‌فروشی، عمق می‌بخشند. به قیمت چاق شدن چند صد آدم، می‌خواهند 80 میلیون نفر را بیچاره کنند.

محمود بهمنی عضومجلس ارتجاع ۱۵ تیر


موجودی حساب «آقازاده‌ها» بیشتر از ذخایر ارزی

چرا امروز اعلام می کنند 148 میلیارد دلار موجودی حساب آقازاده های ما در بانک های خارجی است. ذخایر کشور ما این قدر نیست، یعنی بیش از ذخایر ارزی کشور ما موجودی حساب آقازاده‌ها در خارج از کشور استاین 5 هزار آقازاده در خارج از کشور چه می کنند؟ گفته می شود 300 نفر از آنها درس می خوانند.بقیه آنها چه می کنند؟ دولت باید به این موضوع رسیدگی کند.

سایت حکومتی خبرآنلاین ۱۵ تیر


آمارها نشان می دهد هفتاد درصد سپرده های بانکی در دست 5 درصد سپرده گذاران است

از آذرماه سال گذشته تا کنون ارزش پول ملی هشتاد درصد تنزل کرده است، این اتفاق مهمی است و باید ریشه ها را دریافت . طبیعی است که نظام بانکی در این پروسه دخالت دارد چرا که با خلق پول و پمپاژ نقدینگی به اقتصاد خود عاملی برای به هم ریختگی بازار تلقی می شود.ثروت ابرثروتمندانی که دست به سفته بازی می زنند و از رانت های عجیب و غریب اطلاعاتی و واقعی برخوردارند هر روز بیشتر می شود90 درصد مردمی که حقوق بگیر هستند و درآمد ثابت دارند هر روز که از سر کار بر می گردند، تحت تاثیر تلاش ابرثروتمندان برای کسب ثروت بیشتر با کاهش ارزش دارایی و ثروتشان روبرو می شوند چرا که قدرت خریدشان مدام در حال تحلیل رفتن است .

سایت حکومتی جماران ۱۵ تیر: آخوند نوراللهیان

اختلافات ما را ساقط می کند. ما در لبه پرتگاه قرار داریم.

جنبش گرسنگان در هر جای دنیا به نابودی و فروپاشی ختم شده است؛ اگر نتوانستند جلوی آن را بگیرند.فردی 40 دستگاه ماشین 120 میلیونی از یکی از خودروسازان خریده و دعوا می کند که فقط یک میلیارد و دویست میلیون تومان سود من شد. این طمع ها و آشفته کردن بازار و مسائل غیر اخلاقی که همه به فشار روی طبقه ضعیف مردم ختم می شود، پیش خدا و پیش مردم جواب دارد.امروز در شبکه های اجتماعی، سخنرانی ها و جاهای گوناگون نباید به مسائل فرعی، که در جای خودش درست هم هست، بپردازیم و جامعه را از خطر بزرگی که دشمن برای ما در نظر گرفته غافل کنیم. باید همه کشتی ایران را هدایت کنند تا در ساحل امن تری قرار بگیرد.

احمد توکلی از باند خامنه ای ۱۴ تیر:


ریشه بسیاری از مفاسد جناح گرایی است

نظام اسلامی را کودتا و حمله نظامی تهدید نمی‌کند اما اگر فساد نهادینه شود می‌تواند هر نظامی را از پای درآورد. سوءاستفاده از قدرت برای دستیابی به مقاصد شخصی، رانت‌خواری و ویژه خواری موجب می شود تا اعتماد مردم نسبت به مسئولان سلب شود. نباید چیزی را از مردم پنهان کنیم

سایت حکومتی بهار ۱۵ تیر


دردها و رنج‌های ماندگار

در واقع وضعیت ما مانند پزشکی می‌ماند که بیماری خاصی را بدون آنکه نسخه‌ و دارویی برای رفع بیماری انجام دهد، توضیح می‌دهد ولی گامی در جهت رفع کسالت انجام بیمار نمی‌کند درد ماندگار جایی است که دولت براساس سیاست‌های نادرست و عجیب خودش باعث زایش تورم دورقمی در کشور می‌شود و فشاری چند برابر سابق را بر دوش طبقه فرودست و اقشار مختلف جامعه تحمیل می‌کند، ولی همان دولت لباس شوالیه‌های ضد تورم و مبارزه با سودجویی را به تن می‌کند و به مردم پیام می‌دهد از این به بعد با سودجویان و متخلفان ویژه‌خوار در نخستین فرصت برخورد می‌کنم!

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: