موشکاف-شیخ فری! سوغاتی رو که از اروپا آوردی بذار در کوزه آبشو بخور-17تیر

موشکاف:


سلام و صد سلام به همه شما دوستای عزیزم! میگم تو بازی گل یا پوچ نظام سر برجام، شیخ فری دو تا مشتشو نگه داشته بود و هی لبخند میزد که میرم سوییس، میرم اتریش، بسته دارم واستون. قاقالی لیه. حالا رفت و برگشت و دستش رو شد! به نظرتون دستاوردش چی بود؟! هاهاهاها. بعله درسته! جفت پوچ! هاهاهاها.

سایت حکومتی عصر ایرانیان – ۱۶ تیر


«جفت پوچ»


روحانی: تعهدات کلی در حد بیانیه‌های سابق اتحادیه اروپا به ایران پیشنهاد شده است!

گروه سیاسی: جزئیات صفر، وعده‌های بیشتر، بدون دستاورد قاطع و برای خرید زمان. این کلمات توصیف دقیقی است که لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال درباره نشست جمعة وزرای عضو برجام در وین منتشر کرده است و به این نکته اشاره کرده است که بیانیه پایانی اعضای برجام هیچ آورده‌ مشخصی برای ایران نداشته است….بسته پیشنهادی اروپا به ایران برای حفظ برجام آنقدر ناچیز و موهوم است که حسن روحانی رییس‌جمهور با انتقاد از آن اعلام کرده است که پیشنهادات اروپایی‌ها سودی برای تهران نداشته است تا بیشتر از قبل مشخص شود اهالی قاره سبز با ترفند خاصی تنها به دنبال خرید زمان بوده‌اند.
علاوه بر این، اروپایی‌ها حتی با زبان تهدید! اعلام کردند که ایران باید در برجام بماند و اعتراضی هم به این وضعیت نکند!

موشکاف:


هاهاها. بعله جفت پوچ شیخ فریو ملاحظه فرمودین؟! هاهاهاها. نه تنها جفت پوچ آورده، بلکه تهدیدشم کردن. هاهاها حرف کارگزارای نظام حتی از باند خود روحانه اینه که :. شیخ فری! سوغاتی رو که از اروپا آوردی بذار در کوزه آبشو بخور. هاهاهاها.

زیرنویس: کیهان خامنه ای – ۱۶ تیر


شکلات در پایان مذاکرات


در پایان نشست جمعه اتحادیه اروپا بیانیه‌ای 10 بندی را صادر کرد که 9 مورد آن کلیاتی است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت برای رعایت عرف دیپلماتیک در این بیانیه گنجانده شده است و بود و نبود آنها هیچ تفاوتی نمی‌کند. تنها بند هشتم بیانیه به اصل ماجرا پرداخته و وارد فاز اقتصادی شده است. در این بند نکاتی کلی و مبهم درخصوص تعامل و رابطه اقتصادی با ایران در قبال حفظ برجام و عمل به تعهدات خود آمده است.

وقتی اروپایی‌ها در شرایط عادی به تعهدات خود عمل نکردند، منطقی و معقول نیست که انتظار داشته باشیم در شرایط فعلی و با وجود فشارهای واشنگتن، به تعهدات خود عمل کنند و حتی تعهدات جدید هم بدهند.

ماشینی را تصور کنید که قرار بوده باری را جابجا کند و از عهده آن برنیامده است. حالا بر وزن بار افزوده شده و مسیر هم سربالایی است. توقع رسیدن بار به مقصد، چقدر منطقی است؟!

موشکاف:  


هاهاهاها. بعله، ماشین نظام زیر بار خوابیده! داره ریپ میزنه! یاتاقان زده! واشر سرسیلندر سوزونده!

کلا داره موتورش میسوزه! هاهاهاها. بعله! اوضاع و احوال نظام اینطوریاس! تازه کجاشو دیدی؟! هاهاهاها.

سایت حکومتی فرهیختگان آنلاین – ۱۶ تیر


تاجیک: زودتر از انتظار به شرایط سخت بین ایران و اروپا رسیدیم/ شیخ‌عطار: تحمل تحریم‌های ثانویه با پایبندی به برجام ممکن نیست/ علی خرم: برخی موارد بسته پیشنهادی خارج از توان اروپاست/ فواد ایزدی: اروپا وارد جزئیات نمی‌شود تا از فشار تحریمی آمریکا بهره ببرد

موشکاف:


هاهاهاها. دلشون خوشه ها! فک می کنن از اروپا واسه نظام آبی گرم میشه. هاهاهاها.

آخه برجام بدون آمریکا که شوخیه. اصلا گیرم تو عالم خیال اروپا به همة درخواستای نظام هم جواب مثبت بده، مگه درد اصلی نظام با این چیزا حل میشه. هاهاها.

آخه نظام درد بی درمون سرنگونی داره که به همین زود ضربه نهایی مردم و مقاومت سقطش میکنه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: