تاثیر تحریمهای آمریکا-افشای انتقال300میلیون یورو از آلمان به ایران

تاثیر تحریمهای آمریکا-افشای انتقال300میلیون یورو از آلمان به ایران

دیکتاتوری تروریستی آخوندی که در معرض تحریم فزاینده بین المللی قرار گرفته است، می خواهد سیصد میلیون یور پول نقد را از آلمان به ایران منتقل کند.

نشریه بیلد آلمان، با عنوان «پول نقد برای رژیم تروریست! ملاها ، نوشت : رژیم ایران از ترس تحریمهای آمریکا قصد دارد 300میلیون یورو پول نقد را که در بانکهای آلمانی دارد؛ به ایران منتقل کند. آنها می خواهند ۳۰۰میلیون یورو پول را با هواپیما از آلمان به ایران ببرند»

روزنامه بیلد افزود:‌ سرویس های اطلاعاتی آمریکا نگرانند که این پول نقد برای تامین مالی تروریسم استفاده شود و این طرح احتمالاًبه مشکلات دیپلوماتیک جدی میان آلمان و آمریکا و اسرائیل راه خواهد برد.

 

سایت صادق خرازی سفیر سابق رژیم در فرانسه با بی‌نتیجه اعلام کردن سفر آخوند روحانی به سوئیس و اتریش نوشت:

اتحادیه اروپا سه پیش شرط کاهش توان موشکی، تعدیل در دیپلماسی منطقه ای و خروج از سوریه و نیز پیگیری مساله حقوق بشر را برای هر گونه مذاکره با ایران در دستور کار دارند. آمریکا نیز 15 هیات را به سراسر جهان اعزام کرده است...

سایت صادق خرازی در ادامه می افزاید: سفر اخیر روحانی به سوئیس و اتریش هیچ نتیجه و دستاوردی برای ایران نداشته است. ما اکنون در یک برهه سرنوشت سازی قرار داریم که هر اقدام ما می تواند تبعات جدی برای کشور داشته باشد. اگر حفظ نظام از اوجب واجبات است، اکنون مصداق همان جمله است. در چنین شرایطی به هیچ وجه نباید اتحادیه اروپا را از دست داد؛ چرا که در این صورت 4 تحریم بر کشور تحمیل خواهد شد. هیچ راهی جز مذاکره برای (ما) باز نیست. مگر این که (نظام) به دنبال جنگ باشد که آن مساله جدایی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: