فردا ممکن است دیر باشد – ۱۸تیر۱۳۹۷

فردا ممکن است دیر باشد – ۱۸تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات وحشت آلود مهره ها و رسانه های رژیم


 

 

هراس از به خیابان آمدن ارتش بیکاران و گرسنگان شورشگر، خواب از چشمان حاکمان ربوده است. چند روز پیش روحانی از مردم جان به لب رسیده می‌خواست «5، ۶ ماه یک سال» صبر کنند تا کارها درست شود. از کجا معلوم نیست. معاون او جهانگیری هم مدت صبر مردم را 9ماه معین کرد، اما دیروز آخوند جنتی مدت تعیین نکرد و در حالی که خیلی از اوضاع وحشت کرده، اما به گفتة خودش برای سلامتی و طول عمر هر روز در استخرش راه می‌رود، از مردم خواست که به طور نامحدود صبر کنند و قانع باشند.

این تنها جنتی نیست که وحشت کرده و توقع صبر و قناعت از مردم دارند. همة مقامها و مهره‌های رژیم سخت هراسانند، بخصوص از حضور و تأثیر مجاهدین بر مردم به جان آمده. توجهتان را به گزیده‌یی از این گونه اظهارات و مطالب جلب می‌کنم:

آخوند جنتی ۱۷ تیر


با آتش زدن و شیشه شکستن کار درست نمی شود

مسئله این است که دشمن روز به روز مسائل را بیشتر می کند و عده ای هم به دشمن می پیوندند.تعدادی از جوان ها مشکلات را می بینند ، بیکاری، بی سوادی وضعیت اقتصادی حاکم است و داد این جوانان در می آید. می خواهند بگویند ما مشکل داریم و کسی به داد ما نمی رسد. اساس این است و القائات دشمن هم هست. ما باید به این ها بفهمانیم برادر و خواهر! مشکل مملکت و شما با شیشه شکستن و اغتشاش حل نمی شود

این که می گویند نه غزه و نه لبنان ؛ اگر خدمات اسلامی نبود چه می شد؛ آمریکا، اسرائیل ، منافقین و داعش چه می کردند؟ چه برای ما می گذاشتند؟ اگر ما در غزه، لبنان، سوریه و عراق نبودیم چه می شد؟ باید از یک عده ای طلبکار باشیم. از کسانی که باید به این ملت خدمت کنند و نمی کنندهمین ها که قدرت و بیت المال دست شان است. چرا کار نمی کنید؟چه کسی مسئول وضعیت فعلی است؟عده ای به براندازی فکر می کنند که این نظام برود و نظام دیگری بیایدباید مواظب باشیم بی اعتمادی و نا امیدی بر بچه های ما حاکم نشود.خیال نکنند که حالا تنها راه، اغتشاش و در و پنجره شکستن است. نه! این ها جز ضرر هیچی ندارد. گرفتاری اضافه برایتان ایجاد می کند باید در همه چی ازجمله برق و گاز صرفه جویی کنیم. مردم ما باید قانع باشند و بفهمند باید صبر کنند

سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۱۷ تیر: محمد خاتمی


نباید مردم از اصلاح‌پذیر بودن سیستم ناامید شوند

چاره ای نداریم که متناسب با شرایط روز کشور و دنیا، تصمیماتی بگیریم و کار را جلو ببریم. اصلاح طلبان باید بکوشند در رسانه ها و فضای مجازی فعال تر باشند و نسبت به رفتارها و عملکردهائی که موجب نارضایتی مردم می شود از یکسو و جنگ روانی علیه انقلاب و کشور که می کوشد یأس و نارضایتی را پمپاژ کند ابتکار عمل و تلاش بیشتری بخرج دهند.شیوع فساد از جمله مسایلی است که اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد. این سیل بنیان کن، کیان ایران و انقلاب را به خطر می اندازد.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو مجلس ارتجاع ۱۷ تیر


اصلاح‌طلب و اصولگرا برای مردم تمام شده است

برخی از افراد در داخل کشور اعتقادی به این نظام ندارند و در واقع آلوده شدند

در جایگاهی قرار گرفتیم که آمریکا با تمام توان درصدد تحریم ایران است که در این وضعیت به یک فرماندهی محکم نیاز داریم.در داخل لشکر نباید اختلاف و واهمه ایجاد شود چرا که اختلاف سم مهلک است و از همه مهمتر اینکه فرمانده نباید بترسد.

بدانید اصلاح طلب و اصولگرا برای مردم تمام شده و برای مردم رنگ باخته است.

جمالی‌نوبندگانی عضو مجلس ارتجاع ۱۷ تیر


دست منافقان و دشمنان نظام در اعتراضات پیش آمده خوزستان دخیل بود

امنیتی شدن آن اتفاق در اختیار ما نبود بلکه دست منافقان و دشمنان در اعتراضات پیش آمده دخیل بود.زمانی که اعلام شده پانزدهم ماه مشکل آبرسانی در این منطقه حل می‌شود اما چند روز قبل‌تر از آن اعتراضات انجام می‌شود، به چه معناست غیر از آنکه منافقان سوار بر این ماجرا شدند.دیدیم که با اسلحه به میان مردم آمدند و شروع به تیراندازی کردند، لذا این اتفاقات تماما برنامه‌ریزی شده بود.

محمد جواد ابطحی عضو مجلس ارتجاع - ۱۷ تیر


در حال حاضر ما به‌صورت فکری و اعتقادی و طبق بنیان‌های نظری‌مان معتقدیم که دولت، دولت باکفایتی نیست و در این موضوع شکی نیست اما در حال حاضر شرایط به شکلی شده است که کلید زدن عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به صلاح کشور نیست. ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم. به قول حضرت علی (ع) خار در چشم و استخوان در گلو باید تحمل‌کنیم.

ابوالفضل قدیانی از باند اصلاح طلب ۱۶ تیر:


راه نجات کشور، عزل خامنه‌ای و استقرار حاکمیت ملت

در بزنگاه استیصال استبداد وقت آن است که همه منتقدان، اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهانی که دل در گرو این مرز و بوم دارند با صدای بلند عزل آقای خامنه‌ای را از مسند قدرت خواستار شوند.

اصلاح‌طلبی واقعی یعنی ایستادن در برابر مستبد‌ و دستگاه او تا او وادار به عقب‌نشینی شود و فضایی برای اصلاح ساختار استبدادی به دست آید. اصلاح‌ باید به مستبد و دستگاهش تحمیل شود، او به خواهش و تمنای تسلم‌طلبان وقعی نخواهد نهاد.

فردا ممکن است دیر باشد و کشتی کشور از مهلکه‌ی گرداب‌های داخلی و خارجیِ در کمین با چنین ناخدایی هرگز نرهد.

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: