موشکاف-به قول یارو ظریف این برجام اروپایی دندون گیر نیست-18تیر

موشکاف:


سلام! اگه از باند شیخ فری آزمایش الکتروبرجاموگرافی بگیرن می بینن چنان نوساناتی داره که نگو و نپرس! هاهاهاهاها.

یارو ظریف که قبلا میگفت این برجام اروپایی همچینم دندونگیر نیست الان افتادن به به به و چه چه! هاهاهاها. اما دلواپسا! هاهاهاها.میگن خود برجام چاله بود، اروپاییش یه چالة دیگه. هاهاهاها.

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع ـ 17تیر


بسته پیشنهادی اروپا با جملاتی مبهم به شکل بیانیه منتشر شده به طوری که هیچ تعهدی را اروپا در قبال ایران قبول نکرده است. ... به نظر می رسد اروپا به دنبال وقت کشی است. ... اروپا با وقت کشی تلاش دارد که تعهدات جمهوری اسلامی در برجام حفظ شود و درعین حال آمریکا و اروپا هم تعهدی به اجرای برجام ندهند. ... اروپایی‌ها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی در کوتاه مدت ناچار خواهد شد برای اداره کشور امتیازات بیشتری به ۱+۵ بدهد. در واقع نقشی که اروپا برای حفظ برجام ایفا می‌کند بخشی از سناریوی آمریکا است. آمریکا ژست قلدر و اروپا ژست دوستِ مهربان را گرفته است.

موشکاف:


هاهاهاها. بعله، نظام ولایت اونچنان آش و لاشه که در کوتاه مدت ناچاره امتیاز بده. هاهاهاها.

ژست قلدر و مهربون رو هم خوب اومد، هاهاهاها. مهم اینه که ببینم عظما چه غلطی میکنه. هاهاها.

پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع ـ 17تیر


بعد از برجام مراودات بانکی، ایران در سطح بین المللی به اندازه کافی رو به جلو حرکت نکرده... عدم ارائه تضمین برای فروش نفت و انجام مراوات بانکی از سوی اروپا ماندن ایران در برجام را بی خاصیت می کند

تا زمانی که اروپایی ها تضمین های مشخص و لازم را برای حفظ فروش نفت ایران و رفع مشکلات در انجام مراودات بانکی بین المللی ارائه نکنند حضور ایران در برجام خاصیتی ندارد.

موشکاف:


هاهاهاها. میگه برجام بی خاصیت! می شود، ساعت خواب؟ مگه تا حالا خودتون نمی گفتین برجام مساویست با تقریبا هیچ؟ تازه برجام بی خاصیت تازه میشه مثل خود شیخ فری! هاهاها. رئیس جمهور بی خاصیت! هاهاهاها به عبارتی برجام اروپایی، یه مدل گفتار درمانیه. هاهاهاها. وعده وعیده، درست مثل حرفای شیخ فری که فقط گفتار درمانیه. هاهاها.

پاسدار فریدون عباسی،رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی رژیم ـ 17تیر


بر طبل برجام نکوبیم

اروپاییان نیز با توجه به مناسباتشان با آمریکا بعید است که راهشان را از سیاست آمریکا جدا کنند... تصور نمی‌کنم در مورد برجام و بسته پیشنهادی اروپا به نتیجه دلخواهی برسیم، بنابراین نباید تصور کنیم در صورت سازش با غرب می‌توان مشکلات را حل کرد.... بهتر است واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، چرا که با شعارهایی که صرفا مصرف داخلی دارد نباید بر طبل برجام بکوبیم.

موشکاف:


هاهاهاها. مقر میاد که اولا، حقیقتو به مردم نمیگن، کدوم حقیقت؟ اینکه پشمی به عبای عظما نمونده و کارش تمومه، هاهاها.

دوما، شعارا و های و هوها مصرف داخلی داره، هاهاهاها کار قرص آرام بخشو برا بسیجی پاسدارای وارفته می کنه. هاهاهاها.

القصه، عظما حتی نای تصمیم گیری هم نداره، جام زهرای اروپایی رو بره بالا یا نه؟ هاهاها.

دو جورش یه جوره، زمینگیرترش می کنه تا اونی که باید فاتحة نظامو بخونه و در کمینه! ضربة نهایی رو بزنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: